In 1 woord TOP!

Styles in tiles heeft bij ons de badkamer, toilet en begane grond vloer betegeld. Zeer professioneel advies, meedenken met de klant, nemen ruim de tijd om advies te geven onder genot van een kop koffie, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, afspraak is afspraak, echt betrokken en streven naar een tevreden klant wat je in alles merkt, als klant geen zorgen over het proces, zeer kundige tegelzetters (iedereen die langskomt vind de tegels prachtig maar ook heel mooi gelegd, het kitbedrijf had tegels niet eerder zo mooi in verstek gezien). Bedankt Marco, Jacqueline, Wouter, Anouk en natuurlijk ook de tegelzetters Mitchel en Dennis. Toppers!

Klantvriendelijk, meedenken en vakmanschap

Wij hebben onze badkamer door Marco van den Akker laten betegelen en zijn erg tevreden met het eindresultaat. Vanaf het goede advies bij de keuze uit het ruime assortiment, het meedenken tijdens de uitvoering , het prettige contact met de tegelzetters en Marco zelf, tot aan de uitvoering in de badkamer.

Binnen een week een prachtige tegelvloer in ons appartement..ppartement

Zeer nauwgezet en hard gewerkt hebben de mensen van Van de Akker om ons appartement geheel te voorzien van een prachtige tegelvloer.

Goede service en ruim assortiment

We zijn onze badkamer aan het verbouwen en wisten nog niet precies welke soort tegel we wilde hebben. Dankzij het grote assortiment en goede adviezen van de verkoper hebben we nu een tegel die we allebei mooi vinden en goed staat in onze badkamer!

Leuk bedrijf. Vriendelijk personeel.

Voor het betegelen van mijn keuken heb ik de tegels gekocht bij vandenakker. Het personeel heeft me op een nette manier geholpen, ook hebben ze zeer goed advies gegeven.

Goed advies, ruime keuze en professionele tegelzetters

Voor ons nieuwe huis heeft Marco van den Akker ons geadviseerd bij de keuze van vloer- en wandtegels voor berging, toiletten, hal en badkamer. We zijn heel tevreden over het gegeven advies, de gekozen tegels en het uiteindelijke eindresultaat. Tegelzetters zijn vakmannen: tegels netjes ingeslepen voor strakke hoeken, geen millimeter verschil in overgang van tegelvloer naar houten vloer en alles netjes ingevoegd zonder grove stukjes cement: helemaal top.