alles goed geregeld ondanks corona

vakkundig en alles netjes geregeld en afgehandeld

Dankjewel Hans voor deze goede beoordeling.

Zeer goed!

Henk heeft een hoop ervaring, en dat merk je. Straalt een bepaald gezag uit, weet waarover hij praat.

Dankjewel Sierd voor deze mooie beoordeling.

Professionele begeleiding bij pittige echtscheiding

Henk van den Dungen is een zeer ervaren mediator, goed opgeleid en rolvast. Gaat goed om met dynamiek die speelt bij twee partijen die het oneens zijn. Wat betreft alimentatieberekening en met name de toelichting kan hij nog wel wat verbeteren. Zijn snelheid van reageren en servicegerichtheid (factuur later opsturen bijvoorbeeld) heb ik in ons traject zeer kunnen waarderen.

Van den Dungen weet vanuit ieders perspectief verbindingen te creƫren.

Mediation, een begrip die ik nu begrijp. Door juist die rol, worden lastige situaties lichter en helderder. Bedankt voor je geduld en respect.

Dankjewel Shona

uitstekend

Vriendelijke benadering, betaalbaar, duidelijk contact en een snel proces. Al met al erg tevreden met de diensten van Henk.

Dankjewel Kelly, voor deze mooie beoordeling.

Bekwaam

Geeft goede informatie met het verwerkend van de gegevens Er is een duidelijke uitleg

Dankjewel Peter

Ervaren Mediator die goed meedenkt.

Henk is een zeer ervaren mediator en heeft met veel gevoel voor ons en ons probleem geholpen om tot goede afspraken te komen.

dankjewel voor deze mooie beoordeling

goede ervaring

Bedankt voor alles. ik ben zeer goed geholpen.

dank voor deze mooie beoordeling

Was gewoon heel goed

Henk van Den Dungen is een prettig persoon ik was er gauw eigen mee en dat is heel fijn in deze situatie. Hij houd je goed op de hoogte en vertelt alles heel duidelijk let overal goed op of alles is getekend. Ik vond het fijn en ben blij dat ik Henk in de armen heb genomen om onze scheiding te regelen, dus dank je wel Henk.

Prima gespreksleider

Je zal het zelf eens moeten worden met je (ex-)partner over hoe nu verder, dus eigenlijk over de toekomst. Hoe ga je met elkaar om om de schade voor de eventuele kinderen tot een minimum te beperken? Het is dus belangrijk de boel niet te laten escaleren en de verhoudingen zo goed mogelijk te houden. Een mediator zal niet voor jou beslissen, wat Henk van der Dungen wel doet is het proces goed begeleiden. Hij is een prima gespreksleider, laat mensen hun punt naar vorenbrengen, grijpt in als het gesprek afdwaalt c.q. de verkeerde kant op gaat. Komt met prima voorstellen om situaties weer vlot te trekken. Een en ander gebaseerd op erg erg veel ervaring en kunde.

Dankjewel Marcel

Zeer kundige en vriendelijke mediator

Ik heb de gesprekken als erg aangenaam ervaren evenals de communicatie buiten de persoonlijke gesprekken om. De heer Van Dungen heeft veel kennis en hij zorgt voor een goede sfeer.

Meneer van den Dungen heeft ons op goed geholpen

Hij heeft ons op een persoonlijke wijze bijgestaan ons contract te beƫindigen

Dank je wel Ria

Super aardige mee denkende mediator

Dhr van dingen dacht mee met onze situatie ,probeerde zelf voorstellen op tafel te leggen waar we over konden nadenken . Hij bewaarde de rust , luisterde na beide verhalen , kan de tijd voor ons

Dankjewel Bianca

snelle afhandeling

Betreft alleen het opstellen van het convenant en de verdere afwikkeling.

Dankjewel Pieter

Goede gesprekken en goed op papier

De hebben goede gesprekken gehad en alles op papier gezet.ben blij dat het zo ook kan.en dat is voor de kinderen ook fijn.mvg

Dankjewel Danny