Eindelijk heerlijk pijnloos slapen

Afgelopen november ons bed besteld op advies van onze fysiotherapeut naar Stein doorverwezen vanwege de goed ervaringen. Al jaren klachten en was heel bang om weer voor de 3x een bed aan te schaffen omdat de vorige 2 bedden mijn problemen niet had opgelost, en het laatste bed was echt verschrikkelijk. Had rug maar vooral erge nekklachten. Jaren fysiotherapie om het dragelijk te houden. Inmiddels is het bed twee weken gelden geleverd. We zijn super blij! wat is slapen toch lekker, als dat in een goed bed kan. Zo bang geweest of het nu wel goed kwam naar al deze dure maar niet goede ervaring. Als je op zoek bent naar een goed bed en goede service/advies dan ben je bij slaapstudio Stijn aan het juiste adres. We zij zo blij en de service is geweldig, bedankt vanuit Middelbeers

Staan voor je klaar!

7 Jaar geleden onze boxspring gekocht bij slaapstudio Stijn. Ook vandaag stond Stijn weer voor ons klaar om ons te helpen. Herbed begon te kraken. Binnen een paar dagen kwam hij langs en heeft het probleem verholpen. Top service!

Afspraak is afspraak

Een groot aantal jaren had ik rugklachten. Diversen leveranciers hebben mij door de jaren heen geadviseerd en een nieuw bed geleverd. De rugpijn bleef en 's morgens werd ik wakker van rugklachten. Bij toeval kwamen we bij Slaapstudio Stijn terecht. Op een prettige wijze werd ik geadviseerd. In december 2018 werd de koop gesloten van een heerlijk verstelbaar elektronisch luchtbed. De mededeling van Stijn; voortaan lekker slapen en als er iets niet naar de zin is bellen! Nu twee jaar later (dec. 2020) kon het bed niet meer versteld worden. Zoals afgesproken direct Stijn gebeld. Hij was bereid om nog dezelfde dag te komen en het defect gratis te herstellen. Dat vind ik grote klasse. Stijnslaapstudio krijgt van mij een dikke 10. En ..... nu twee jaar later nog steeds afspraak is afspraak. Ik raad iedereen aan om ook een afspraak te maken.

Superservice!!

Het verwarmingselement van ons waterbed was kapot. 's Middags een berichtje gestuurd naar Stijn en nog dezelfde avond een nieuwe geplaatst terwijl de lockdown voor de deur stond. Hartstikke bedankt Stijn!!

Topservice

De afstandbediening van ons 14 jaar oude Eastborn bed bleek stuk, Stijn wilde dezelfde avond al komen maar dat was voor ons geen optie. Afspraak gemaakt en het probleem was snel verholpen door een nieuwe afstandbediening te plaatsen, als service ook nog. Echt een zaak om aan te bevelen, wij gaan nooit ergens anders meer.

Overtreffende trap van FANTASTISCH !!! SUBLIEM

Dure matrassen elders gekocht. Bleken veel te hard te zijn, waardoor lichamelijke klachten ontstonden. Stijn heeft ons probleem opgelost. Hij adviseerde ons om er toppers op te leggen. Verschillende toppers uit mogen proberen en de laatst gekozen nog om mogen ruilen. Wij zijn nu klachtenvrij. Ik kan Stijn Slaapstudio van HARTE AANBEVELEN en mochten wij in de toekomst nog ooit iets op bedden/slaapgebied aan willen schaffen is er voor ons maar 1 winkel!!!!! Chapeau.

Geweldige service en Heerlijk slapen

Stijn luistert naar je, waardoor we, na 34 jaar geslapen te hebben in een waterbed, we nu Heerlijk slapen in onze Eastborn!

Topservice

Al járenlang tot volle tevredenheid klant bij Stijn en zo óók enkele van mijn familieleden. Problemen , áls die er al zijn , worden snel en deskundig opgelost en als ik de reviews lees is deze service hier standaard. Ik kan deze specialist op slaapgebied alleen maar aanraden.

Goed en prettig geholpen

Bij het kiezen van een matras kreeg ik direct informatie over de verschillende mogelijkheden. Vriendelijke ontvangst met koffie of iets anders. Volledige aandacht voor mij. Snelle afhandeling van opbouw en afbraak van bed. Helemaal goed!

Geweldige service

Enkele weken terug had ik een nieuw matras gekocht. Jammer genoeg had ik een verkeerde hardheid gekozen. Na een paar onrustige nachten heb ik Stijn gebeld en het probleem verteld. Ik kon een ander matras uitkiezen dat is nu weer omgeruild en kan ik weer heerlijk slapen. GEWELDIG zoals de service is een DIKKE PLUIM

Geweldig.

Wat een service. Super.

De service is uitstekend en je wordt vriendelijk en deskundig geholpen

Wij zijn al jaren klant van Slaapstudio Stijn. Nu gekozen voor Pullman Silverline pocketmatrassen. Deskundig geholpen.

Snelle, goede service

Thermostaat van ons waterbed was kapot. Stijn kwam deze dezelfde dag nog vervangen. Heerlijk deze snelle, goede service! Dank je Stijn!

Wij zijn geweldig geholpen!

Nieuwe bedbodems, matrassen en kussens gekocht dit na een fijn en goed advies waarbij de tijd geen rol speelde. Toen een van de kussens en matrassen het toch niet bleek te zijn werd dit zonder problemen opgelost. Kortom een geweldige service waarbij Stijn Slaapstudio heel goed met ons mee gedacht heeft.

Uit stekende service

Afstandsbediening defect,s, morgens gebeld s,avonds storing opgelost door motor en bediening te vervangen Dat is nog een service daar kunnen veel zaken nog iets van leren Een dikke duim voor Stijn

Professioneel en plezierig

Hier zowel bedden als dekbedden gekocht. Je krijgt in de winkel zeer deskundig advies, waarbij ook goed naar jouw wensen wordt geluisterd. Ook de after-service is prima. En dit alles op een uitermate vriendelijke wijze. Perfect!

goede en snelle service

wij hebben ons derde waterbed in 23 jaar en als er iets kapot is aan ons waterbed bellen we naar Stijn en hij komt het meteen dezelfde dag maken.hij is altijd vriendelijk en staat meteen voor je klaar.ben echt blij met hem.

Vriendelijke lui leveren goede kwaliteit

Rustig luisterend kwam de eigenaar tot een advies. We zijn tevreden met het gekochte product (twee latex matrassen) en de snelle levering en plaatsing.

Super service

Ca 15 jaar geleden waterbed gekocht bij Stijn. Afgelopen zondag ging het bed lek. Op zondag via whatsapp contact gelegd, maandag ochtend 9.30 uur gerepareerd!! Mijn inziens een toonbeeld van wat Service inhoud!!

Kundig advies afgestemd op onze wensen!

Al twee bedden gekocht bij Stijn. Zeer tevreden over de plaatsing en snel geleverd. Vriendelijk en luistert naar de klant.

Super service

Ook na 7 jaar staat Stijn gewoon voor me klaar als mijn elektrische bedbodem niet meer doet wat hij moet doen. Dezelfde dag nog, op zaterdag, komt hij het probleem oplossen, terwijl de garantie al verlopen was. Super service en een vriendelijk woord, waar vind je het nog? Nou, bij slaapstudio Stijn !!!!!! (-;

Design en deskundigheid vind je bij Slaapstudio Stijn in Nuenen.

Voor het eerst sinds jaren eindelijk weer eens goed kunnen slapen op een boxspring van Slaapstudio Stijn in Nuenen. Voor een deskundig advies adviseer ik Slaapstudio Stijn in Nuenen. Praatjes vullen geen gaatjes bij Stijn en Sandra bij Slaapstudio Stijn in Nuenen.

KLASSE !!!

Wat een fantastische service, Een lek in (lucht)matras, in één week verholpen, vervangen, geen kosten berekend. Stijn heeft perfecte service verleend en is (buiten werktijd) gekomen om een nieuw luchtelement in onze matras te plaatsen. SUPER. We zijn enorm tevreden en zullen Stijn Slaapstudio aan iedereen aanbevelen.

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf

Stijn is een ervaringsdeskundige die prettig in de omgang is met zijn klanten en hier ook voor klaar staat.. Er is veel keuze in bedden maar ook in bedtextiel. Goede kwaliteit.

uitstekend

geweldige service, uitstekend geholpen

Opwettenseweg 81

5672AG Nuenen

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.