Ymtop service

Mijn ervaringen met Stijn slaapstudio zijn super. Echt top service ,als er iets is waar je hulp bij nodig hebt ,stijn komt langs en lost t probleem op.

Super advies!

We zijn super geholpen. Er wordt geluisterd naar de wensen van ons als klant. De levertijd was prima en nu liggen we heerlijk in ons nieuwe bed van HML Bedding.

Een Matrair luchtgeveerd matras is super!

Een half jaar geleden hebben wij een "Matrair" luchtgevuld matras gekocht bij Stijn. Na 25 jaar op een waterbed geslapen te hebben was dit een spannende keuze! Het luchtgevulde bed is geweldig! Met een afstandsbediening kun je het bed harder of zachter maken (2 compartimenten die apart te bedienen zijn). Naar eigen voorkeur. Het ligt beter dan ons voorheen gestabiliseerde waterbed! Het geeft een betere ondersteuning rondom je lichaam en je kunt normaal draaien in bed! Een perfecte combinatie zijn de molton en hoeslaken van het Merk "Belladonna", omdat ze zo elastisch zijn en lekker zacht aanvoelen. Ik slaap op dit alles vanaf het begin goed terwijl ik een redelijk slechte en onrustige slaper ben. Daarom ben ik blij met deze keuze en ook zeer tevreden over de service en het advies van Stijn's Slaapstudio.

Wij hebben een tijd geleden een waterbed gekocht, nou was het verwarmingselement te sterk en bleef het bed te warm ook al stond die op z'n laagst. geen probleem zeiden ze bij Stijns en er is een monteur langs gekomen en we hebben samen het waterbed aan de kant gedaan en een ander element ingezet. Erg vriendelijke man die dat kwam doen en was ook zo klaar.

Top Service!

9 jaar geleden ons waterbed bij Stijn gekocht. Ons waterbed was nu kapot! 's ochtends gebeld en dezelfde dag gemaakt. Gratis service! Wat geweldig!

Super service

We slapen al 2 jaar heerlijk in ons fijne bed. Gister deed de afstandsbediening van ons elektrisch verstelbare bodem het niet meer. Van alles geprobeerd en uiteindelijk gebeld. Een dag later kwam Stijn langs en heeft het probleem meteen op kunnen lossen. Super service, persoonlijk en lekker snel.

Super service

Een van de luchtcompartimenten van ons matras was lek, garantie was eigenlijk verlopen maar hier werd geen probleem van gemaakt. In de ochtend het matras afgegeven en begin middag alweer op kunnen halen, uiteraard gerepareerd !! Top service.

Super service

Ik weet waarom ik altijd naar Nuenen ga en niet naar de beddenspecialist in mijn eigen woonplaats. Door de fantastische service van Stijn en zijn medewerkers. Super vriendelijk, denkt goed mee en probeert je niet het duurste van het duurste te verkopen, maar kijkt naar jou als klant. Ook snelle en goede service. 's Morgens gebeld, 's middags stond Stijn aan de deur voor reparatie van mijn waterbed. En de kosten? "Dit is service van de zaak." En daarom rijd ik zo graag naar Nuenen.

Super snelle service

S,morgens gebeld s, middags al gemaakt Bedankt Stijn , voor deze service

Topservice

Je durft bijna geen 5 sterren meer te geven...zo vaak staan ze er al... Toch verdient Stijn ze echt! Ons waterbed was lek. Echt balen, want een waterbed is hemels, behalve als het lek is. We hebben Stijn op maandagochtend geappt en dinsdag was er een nieuwe matras die hij diezelfde avond bij ons kwam installeren. Wij wonen inmiddels op 100km van Nuenen...dat ook nog. Wij zijn een van de oudste klanten van Stijn en hij heeft ons nog nooit teleurgesteld. Chapeau!

Ook na 12 jaar vanmorgen nog een reparatie uitgevoerd. Heeft een dikke 10 verdient.

Ook na 12 jaar heeft meneer Stijn, na een gesprek van gisteren middag, Bij mijn bed toch een reparatie uitgevoerd. Ondanks dat ik zeker niet in de buurt van Nuenen woon. Dit alleen is al heel bijzonder. Ben er ook heel erg blij mee, dat dit toch zo snel kon. Alleen deze klantvriendelijkheid is al op een scala van 0 tot 10 20 punten waard. Slaapstudio Stijn heeft in elk opzicht een goed hart voor zijn klanten. Bij deze wil ik me graag nochmaals bedanken voor de snelle hulp en de goede service. Lieve groeten Sabine Volkertz

Heerlijk slapen in luxe

We zijn geweldig geholpen met ons nieuwe bed. Ons oude bed sliepen we al een tijdje niet meer fijn in. Nu wilden we gewoon echt een goed bed wat bij ons pastte. We kozen daarom voor bedden speciaalzaak. Geen spijt gehad, want hier is echte expertise en werden goed begeleid met onze keuze voor complete bed en beddengoed. Niet goedkoop, maar wel een geweldig bed dat alle centen waard is. Geen moment spijt gehad. Kwalitatief perfect matras met mooie boxspring. Kussens mochten geruild worden na proef periode, om perfecte match te hebben bij het bed. Levering was super. Contact verliep goed Ons nieuwe bed maakt het weer fijn om naar bed te mogen.

Uniek!!!

Stijn is zorgzaam en accuraat zakenman betreffende raadgeving. Hij geeft een buitengewoon sublieme service, daar kan een ander bedrijf een puntje aan zuigen. Hij blijft correct, reageert snel op je bericht en hij zorgt direct voor een oplossing naar klanttevredenheid. Stijn, langs deze weg nogmaals mijn welgemeende dank, een diepe buiging. Ik heb respect voor je verleende diensten, je krijgt van mij een dikke tien! Langs deze weg wens ik je onwijs veel succes met je zaken!

Service - Geweldig!

Al jaren vaste klant en altijd naar volle tevredenheid. Na jaren plots een probleem met motor van boxspring. Binnen paar dagen opgelost, ook na 12 jaar gebruik. Fantastisch.

met deze kussen slaap ik in een keer door.

ik had al een silvana support kussen, maar die was versleten. ik had nog een nieuwe hoofdkussen liggen (voor mijn man). neem ik die, maar helaas het verschil is wel heel groot. dus een nieuwe gekocht. weer heerlijk geslapen

Nachtrust verbeterd

Na een aantal goedkope matrassen en flink wat rugpijn toch maar eens naar een speciaalzaak gegaan. Het was zeker de moeite en het geld waard!

Voorteffelijk!

Er waren wat problemen met ons bed waar zelfs de fabrikant niet uit kwam. Stijn heeft zelf een oplossing bedacht en laten uitvoeren die het probleem tot onze volle tevredenheid heeft opgelost. Hulde voor de service, het vakmanschap en het ontzettend plezierige team Sandra/Stijn.

Een spontane maar vooral prettige ervaring bij aanschaf van een boxspring.

Wij kwamen voor een kapotte afstandsbediening van ons bed maar gingen naar huis met een nieuwe boxspring. Ondanks dat we ons al langere tijd aan het oriënteren waren wilde we eerst kijken of we een oplossing konden vinden voor de defecte afstandsbediening. Ook waren wij er nog niet over uit of we weer nieuwe matrassen wilden aanschaffen of een boxspring. Eenmaal in de zaak bij Sandra en Stijn werden we enthousiast van hetgeen we zagen staan aan mogelijkheden m.b.t. een boxspring. Sandra had alle tijd om ons goed, deskundig en met humor te adviseren. Door de vrijblijvende werkwijze raakten wij steeds enthousiaster en besloten we spontaan het een en ander eens wat serieuzer te gaan bekijken en een prijsopgave te vragen. Zowel wij als Sandra hebben hier ruimschoots de tijd voor genomen en uiteindelijk besloten we tot aankoop over te gaan. Het voelde goed, dus waarom niet! Na 3 maanden wachten kwam ons nieuwe bed en vanaf dag één zijn wij enthousiast over de aanschaf. De levering en de plaatsing verliep prima en voorspoedig, ook kregen wij hulp bij het naar beneden brengen van ons oude bed. Na slechts 1 nacht wennen aan het nieuwe matras slapen wij prima en staan wij zonder klachten weer op en dat was voorheen wel het geval. Dit betekent dat het een goed besluit is geweest om een boxspring van HML bedding aan te schaffen, maar ook dat wij goed geadviseerd zijn. Wij zagen na plaatsing dat er een oneffenheid in het matras zat en na een telefoontje is het op dezelfde dag nog hersteld. Een prima service dus. Wij ervaren de samenwerking met Sandra en Stijn als persoonlijk en prettig en zijn blij dat wij daar terecht zijn gekomen. Wij kunnen anderen aanraden daar naar toe te gaan.

Lekkage waterbed dezelfde dag nog gerepareerd. Wat een service !

Klant is koning bij Slaapstudio Stijn!

Zeer klantvriendelijk en goed advies. Ook nadat er een probleem bleek te zijn met mijn nieuwe Matrair-matras, werd dat binnen zeer korte tijd door Stijn opgelost.

heerlijk

Bij Stijn een waterbed aangeschaft. Speciaal even gewacht om te kijken of het advies ook in de praktijk klopte. Het is fantastisch. We slapen als 60 jarigen heerlijk in ons nieuwe bed. En als je een vraag hebt staat Stijn meteen klaar om het ter plekke te beoordelen en op te lossen.

Eindelijk goed slapen.

Na goed advies heb ik een goed instelbare lattenbodem gekocht met een topmatras. Het duurde even voordat ik met mijn fibromyalgie de lattenbodem goed had ingesteld maar nu slaap ik sinds vele jaren weer goed! Dat maakt zo’n groot verschil voor overdag!! Super!

Top Service!

Prima waterbedden service. Perfecte en snelle oplossing en vervanging bij lekkage.

slaapstudio stijn is top!!

Wij zijn al zo'n 20 jaar klant bij slaapstudio Stijn. We hebben onlangs ons derde matras gekocht. Het was even wennen maar we slapen weer perfect en onze lijven zijn zeer tevreden. Goed (vooral eerlijke) adviezen en een uitstekende service! Wij blijven bij Stijn!!

Eindelijk heerlijk pijnloos slapen

Afgelopen november ons bed besteld op advies van onze fysiotherapeut naar Stein doorverwezen vanwege de goed ervaringen. Al jaren klachten en was heel bang om weer voor de 3x een bed aan te schaffen omdat de vorige 2 bedden mijn problemen niet had opgelost, en het laatste bed was echt verschrikkelijk. Had rug maar vooral erge nekklachten. Jaren fysiotherapie om het dragelijk te houden. Inmiddels is het bed twee weken gelden geleverd. We zijn super blij! wat is slapen toch lekker, als dat in een goed bed kan. Zo bang geweest of het nu wel goed kwam naar al deze dure maar niet goede ervaring. Als je op zoek bent naar een goed bed en goede service/advies dan ben je bij slaapstudio Stijn aan het juiste adres. We zij zo blij en de service is geweldig, bedankt vanuit Middelbeers

Opwettenseweg 81 5672AG Nuenen

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.