Zeer goed.

Mijn bevindingen met Slaapstudio Stijn zijn zeer goed. Na vele jaren van slechtslapen en wakker worden met rugklachten kwam ik bij Slaapstudio Stijn terecht. Na een vakkundig advies besloot ik om te kiezen voor een duurdere oplossing. Een luchtbed verstelbaar in vele standen bracht de oplossing. Direct na het eerste gebruik verdwenen de klachten. Nu na vijf jaren gebruik naar alle tevredenheid, ontdekte ik een storing in het systeem. Meteen Stijn om advies gevraagd. Korte tijd later kwam hij het probleem thuis opsporen. Er werd meteen een nieuw luchtreservoir besteld. Na levering werd het onderdeel gemonteerd en was alles weer bij het oude. Over onkosten werd niet gesproken en behoorde bij de service zoals hij mij duidelijk wist te maken. Kortom goede klantvriendelijkheid en goede service. Een aanrader voor iedere potentiële klant. Rinie in Mierlo

Bijzonder prettig!

Een magische ervaring was het bij Stijn en Sandra in hun slaapstudio. 2 keer komen proefliggen en beide keren tot tranen toe geroerd. Eindelijk een matras gevonden dat bij mij past, dat mij draagt. Stijn heeft ons echt heel fijn geholpen, hij neemt alle tijd en aandacht om samen te onderzoeken wat goed voelt. Zoek je naar passend en persoonlijk advies, dan is deze winkel een echte aanrader! Nogmaals bedankt

Kwaliteit en professionaliteit

Een tijdje terug een bed gekocht bij Stijns slaap studio. Ik kan Nu zeggen het fijnste bed waar ik ooit in heb geslapen. De service was professioneel en prettig. Afspraken werden perfect nagekomen! Aanrader

Wederom enorm tevreden!

Wij hebben in het verleden hier onze boxspring gekocht en waren toen al enorm tevreden. Inmiddels was het tijd voor een nieuw topdekmatras incl. beddengoed. Dus zonder twijfel zijn wij direct weer naar Slaapstudio Stijn gegaan. Goed advies gekregen aan de hand van onze wensen en daarna vlot een keuze kunnen maken. Wij waren onze kortingsbon van onze vorige aankoop per ongeluk kwijtgeraakt maar dit was geen enkel probleem. Die werd alsnog verrekend, geweldig! We hebben ietsje langer moeten wachten op het matras omdat de fabrikant van het matras een vergissing met de maatvoering had gemaakt. Kan gebeuren, werden wij keurig van op de hoogte gebracht. Een paar weken daarna kregen wij alsnog onze nieuwe spullen geleverd. We slapen er heerlijk op! De oude topper werd mee retour genomen, erg fijn. Wanneer wij weer iets nodig hebben op het gebied van bedden/slapen gaan wij zeker weer naar Slaapstudio Stijn!

Geweldige vriendelijke ondernemer

Telefonische en mail contact gehad over nieuwe waterbed zakken! Stijn heeft ons perfect geholpen en eerder als verwacht waren de waterzakken al binnen. Stijn is ze zelf komen verwisselen met onze oude zakken. En even het bed op een andere plek was niet te veel gevraagd! Top Stijn! Super service

Dankbaar!

Voor mij is het kiezen van het ultieme matras een best wel stressvolle onderneming. Na 4 verschillende matrassen in 20 jaar had ik nog steeds niet het juiste matras gevonden. Door mijn reuma bleek ik toch iedere keer net niet de juiste keuze voor mijn lijf te maken. Op naar weer een nieuw matras. Bij slaapstudio Stijn kreeg ik niet alleen kundig advies maar ook voor het eerst het vertrouwen dat het nu toch echt een keertje ging lukken. Na 2 pogingen is het inderdaad gelukt om het ultieme matras voor mij te vinden! 3x Is scheepsrecht! Voor het eerst sinds jaren heb ik het gevoel dat mijn lijf in de ochtend uitgerust wakker wordt. Zelfs de stram- en stijfheid in de ochtend (kenmerkend voor mensen met reuma) is nagenoeg weg. Grote dank aan Sandra en Stijn voor de geweldige service in mijn zoektocht naar het juiste matras. Ik ben zo ontzettend blij met mijn nieuwe clima comfort matras! Uitgerust wakker worden was voor mij geen vanzelfsprekend tot nu. Chapeau voor jullie service!

Een werkelijk uitstekende service !

Mijn ervaring bij Slaapstudio Stijn is in 1 woord geweldig. Een zeer goede uitleg over matrassen. De service na de aankoop is uitermate klantvriendelijk en zeer meedenkend. Ik heb nog nooit bij een bedrijf zulke zeer goede service gehad. Een pluim voor de ondernemer Stijn!

Zeer zeer goed

Zeer goed geholpen ook uitleg. Netjes alles afgeleverd. En ik slaap geweldig goed. Alles naar wens 100%. Bedankt voor alles. Met vriendelijke groet A.Zillekens

Service kwaliteit en betrouwbaar!

20 jaar mijn eerste boxspring gekocht. Was zeer tevreden over alles. Kwaliteit en service is geweldig. Slapen top dus weer alles hetzelfde gekocht, fijne zaak en goede mooie spullen.

goede service

We zijn in de winkel ontzettend fijn geholpen en hebben goed advies gekregen, We hebben het matras een tijdje geprobeerd, mijn man sliep heerlijk maar ik niet kon wennen. Stijn heeft zonder problemen het matras omgeruild voor een iets hardere. Daarmee was het probleem opgelost en nu slapen we allebei goed. super goed service!!!!

Gezamenlijk het perfecte bed uitgezocht.

We kwamen eigenlijk alleen voor nieuwe matrassen. Dat we uiteindelijk met een geheel nieuw bed met toebehoren zijn weggegaan, zegt al heel veel. Eerst heeft Stijn goed geluisterd naar onze wensen en hij had toen al een idee welk matras het beste bij ons zou passen. Na een aantal matrassen geprobeerd te hebben, bleek dit te kloppen. Hierbij een fijne lattenbodem uitgezocht met een prachtig mooi ledikant. Bij de levering een aantal weken later, heeft Stijn samen met mijn man het bed in elkaar gezet. We genieten er nu een kleine twee maanden van en ik sta ‘s ochtends op zonder rugpijn. Een heerlijk bed, waar je het liefste de hele dag in blijft liggen. Slaapstudio Stijn is echt een aanrader als je op zoek bent naar een nieuw bed, beddengoed, matras, kussen of wat dan ook. Dankjewel voor jullie fijne service.

Geweldig bedrijf, perfecte behandeling

Door een probleem met een eerdere aankoop (hier was absoluut geen schuld bij Stijn) zijn we teruggegaan en hebben andere matrassen gekocht tegen een heel aantrekkelijke korting door Stijn geregeld. Wij komen uit Weert maar voor deze behandeling en service gaan we heel graag naar Nuenen. Nogmaals hartelijk dank Stijn voor de superfijne afhandeling. Groetjes Edward en Youandi

Super tevreden, 100% service... in 1 woord TOP!!!

We zijn in de winkel ontzettend fijn geholpen en hebben goed advies gekregen. De levering en opbouw van ons waterbed ging geheel volgens plan en met professionele zorg. Toen ze klaar waren bleek dat de hoes (tijk) van de matrassen licht vervuild was, er werd een schoonmaak-spray uit de bus gehaald en de plekken werden daarmee behandeld. Een dag later kregen we een mail met de vraag of dit geholpen had, maar helaas was dat niet het geval. Precies een week na de levering van het bed is de hoes vervangen voor een nieuwe... Al met al, alleen maar positief !!!

Vriendelijk en vakkundig geadviseerd met een prima eindresultaat.

Mijn aanschaf verliep in twee fasen: eerst een matras, enkele maanden later ook nog een topmatras. Beide keren ben ik uitstekend geadviseerd. Nu lig ik met mijn problematische rug heerlijk en slaap ik zowaar hele nachten door. Voor mij een enorme luxe.

De afstandsbediening van mijn verstelbare lattenbodem werkte niet meer en mijn bed stond omhoog. Na gebeld te hebben is Stijn direct gekomen om het op te lossen. Wat een service!!

Van begin tot eind : perfect !

Niets dan lof....van begin tot eind

Niets dan lof....van begin tot eind

Na 1 maand in gebruik, slapen we erg goed en ziet er prachtig uit

Na een maand slapen zijn we erg tevreden. Tijdens de aankoopfase was er een klein misverstand, maar bleek een miscommunicatie waarbij we zelf ook niet duidelijk waren. Daarna ging het erg soepel en duidelijk. De levering ging conform de afspraken en de plaatsing ging erg soepel. Men denkt mee, want op de poten van het bed werden vilt geplakt om de laminaat vloer te beschermen. Vwb de rekening werd niet het onderste uit de kan gevraagd door naar beneden af te ronden. Na 1 maand zijn we erg tevreden over de aankoop en ook het slapen gaat erg goed. Samenvattend zijn we erg tevreden. Fam. Bevers

Alleen maar lof !

Vanaf het 1e moment dat we SSS bezochten voelden we ons serieus genomen en vooral voelden we ons op ons gemak ! We kregen een duidelijke uitleg van Stijn in alle rust, eerlijkheid en begrijpelijke taal. Inmiddels zijn de matrassen geleverd. Tijdens het installeren werd een van de tafellampen op de nachtkastjes eraf gestoten en was stuk. Ook dit werd direct naar volle tevredenheid opgelost. De nieuwe matrassen bevallen ons uitstekend en we slapen er heerlijk op. Na even zoeken hebben we gelukkig ook hetzelfde lampje kunnen vinden. Ja, we zijn meer dan tevreden !

Hele goede ervaring, aanrader!

Prettig geholpen, professioneel advies, correct levering én een heerlijk bed en supermacht dekbed en beddengoed!

Geweldige service, fantastisch bed en meubelen

Bij Slaapstudio Stijn voelden wij ons als klant echt begrepen. Er werd uitgebreid tijd voor ons genomen, bijna een hele ochtend, om het juiste bed en bijbehorende meubelen uit te zoeken voor onze nieuwe slaapkamer. Om aan te voelen wat het beste bij ons past, hebben wij die ochtend wel tientallen keren op verschillende bedden gelegen, en dit werd alleen maar aangemoedigd. Hierbij werd ook zorgvuldig gekeken naar slaapvoorkeuren en slaaphoudingen op de verschillende proef matrassen. De service nadat de bestelling geplaatst was, was ook uitmuntend. Er werd voor de levering rekening gehouden met onze vakantie periode. En die levering was erg snel voor de huidige tijd! We hoefden geen maanden te wachten voordat we eindelijk op ons nieuwe bed konden slapen. Het bed en de meubels werden vakkundig geplaatst. Ze waren ook voorzichtig met mijn huis zodat er niks kon beschadigden door onzorgvuldige gedrag. Wij hadden gekozen voor de slaap garantie optie, wat goed van pas kwam, want één van de matrassen bleek toch iets te zacht te zijn. Na een tijd geprobeerd te hebben, en ik niet kon wennen, heeft Stijn zonder problemen en gezeur het matras omgeruild voor een iets hardere. Daarmee was het probleem opgelost en nu slapen we beide hemels. Ik weet zeker dat als we Stijn in de toekomst nodig hebben, voor service of een nieuwe aankoop, wij altijd uitstekend geholpen worden.

Snelle service en een hoop vriendelijkheid en gezelligheid

Bedankt Stijn voor de snelle reactie ondanks dat je corona had.

Vakkundig, betrouwbaar, meedenkend.

Na bijna 30 jaar was mijn waterbed aan vernieuwing toe. SSS ingeschakeld. Door goede voorlichting door Stijn en zeker ook luisterend naar mijn wensen, slaap ik nu heerlijk in mijn nieuwe waterbed. Vakkundig en snel werd het oude bed leeg gehaald, afgebroken en afgevoerd en het nieuwe opgebouwd. Zeer tevreden. Dank jullie wel.

Beste winkel ooit

Geweldige service en bereikbaarheid. Top service.

Opwettenseweg 81

5672AG Nuenen

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.