Geweldig bedrijf, perfecte behandeling

Door een probleem met een eerdere aankoop (hier was absoluut geen schuld bij Stijn) zijn we teruggegaan en hebben andere matrassen gekocht tegen een heel aantrekkelijke korting door Stijn geregeld. Wij komen uit Weert maar voor deze behandeling en service gaan we heel graag naar Nuenen. Nogmaals hartelijk dank Stijn voor de superfijne afhandeling. Groetjes Edward en Youandi

Super tevreden, 100% service... in 1 woord TOP!!!

We zijn in de winkel ontzettend fijn geholpen en hebben goed advies gekregen. De levering en opbouw van ons waterbed ging geheel volgens plan en met professionele zorg. Toen ze klaar waren bleek dat de hoes (tijk) van de matrassen licht vervuild was, er werd een schoonmaak-spray uit de bus gehaald en de plekken werden daarmee behandeld. Een dag later kregen we een mail met de vraag of dit geholpen had, maar helaas was dat niet het geval. Precies een week na de levering van het bed is de hoes vervangen voor een nieuwe... Al met al, alleen maar positief !!!

Vriendelijk en vakkundig geadviseerd met een prima eindresultaat.

Mijn aanschaf verliep in twee fasen: eerst een matras, enkele maanden later ook nog een topmatras. Beide keren ben ik uitstekend geadviseerd. Nu lig ik met mijn problematische rug heerlijk en slaap ik zowaar hele nachten door. Voor mij een enorme luxe.

De afstandsbediening van mijn verstelbare lattenbodem werkte niet meer en mijn bed stond omhoog. Na gebeld te hebben is Stijn direct gekomen om het op te lossen. Wat een service!!

Van begin tot eind : perfect !

Niets dan lof....van begin tot eind

Niets dan lof....van begin tot eind

Na 1 maand in gebruik, slapen we erg goed en ziet er prachtig uit

Na een maand slapen zijn we erg tevreden. Tijdens de aankoopfase was er een klein misverstand, maar bleek een miscommunicatie waarbij we zelf ook niet duidelijk waren. Daarna ging het erg soepel en duidelijk. De levering ging conform de afspraken en de plaatsing ging erg soepel. Men denkt mee, want op de poten van het bed werden vilt geplakt om de laminaat vloer te beschermen. Vwb de rekening werd niet het onderste uit de kan gevraagd door naar beneden af te ronden. Na 1 maand zijn we erg tevreden over de aankoop en ook het slapen gaat erg goed. Samenvattend zijn we erg tevreden. Fam. Bevers

Alleen maar lof !

Vanaf het 1e moment dat we SSS bezochten voelden we ons serieus genomen en vooral voelden we ons op ons gemak ! We kregen een duidelijke uitleg van Stijn in alle rust, eerlijkheid en begrijpelijke taal. Inmiddels zijn de matrassen geleverd. Tijdens het installeren werd een van de tafellampen op de nachtkastjes eraf gestoten en was stuk. Ook dit werd direct naar volle tevredenheid opgelost. De nieuwe matrassen bevallen ons uitstekend en we slapen er heerlijk op. Na even zoeken hebben we gelukkig ook hetzelfde lampje kunnen vinden. Ja, we zijn meer dan tevreden !

Hele goede ervaring, aanrader!

Prettig geholpen, professioneel advies, correct levering én een heerlijk bed en supermacht dekbed en beddengoed!

Geweldige service, fantastisch bed en meubelen

Bij Slaapstudio Stijn voelden wij ons als klant echt begrepen. Er werd uitgebreid tijd voor ons genomen, bijna een hele ochtend, om het juiste bed en bijbehorende meubelen uit te zoeken voor onze nieuwe slaapkamer. Om aan te voelen wat het beste bij ons past, hebben wij die ochtend wel tientallen keren op verschillende bedden gelegen, en dit werd alleen maar aangemoedigd. Hierbij werd ook zorgvuldig gekeken naar slaapvoorkeuren en slaaphoudingen op de verschillende proef matrassen. De service nadat de bestelling geplaatst was, was ook uitmuntend. Er werd voor de levering rekening gehouden met onze vakantie periode. En die levering was erg snel voor de huidige tijd! We hoefden geen maanden te wachten voordat we eindelijk op ons nieuwe bed konden slapen. Het bed en de meubels werden vakkundig geplaatst. Ze waren ook voorzichtig met mijn huis zodat er niks kon beschadigden door onzorgvuldige gedrag. Wij hadden gekozen voor de slaap garantie optie, wat goed van pas kwam, want één van de matrassen bleek toch iets te zacht te zijn. Na een tijd geprobeerd te hebben, en ik niet kon wennen, heeft Stijn zonder problemen en gezeur het matras omgeruild voor een iets hardere. Daarmee was het probleem opgelost en nu slapen we beide hemels. Ik weet zeker dat als we Stijn in de toekomst nodig hebben, voor service of een nieuwe aankoop, wij altijd uitstekend geholpen worden.

Snelle service en een hoop vriendelijkheid en gezelligheid

Bedankt Stijn voor de snelle reactie ondanks dat je corona had.

Vakkundig, betrouwbaar, meedenkend.

Na bijna 30 jaar was mijn waterbed aan vernieuwing toe. SSS ingeschakeld. Door goede voorlichting door Stijn en zeker ook luisterend naar mijn wensen, slaap ik nu heerlijk in mijn nieuwe waterbed. Vakkundig en snel werd het oude bed leeg gehaald, afgebroken en afgevoerd en het nieuwe opgebouwd. Zeer tevreden. Dank jullie wel.

Beste winkel ooit

Geweldige service en bereikbaarheid. Top service.

Na ruim 30 jaar een waterbed te hebben gehad,waren we toe aan een nieuw bed. Op advies van Stijns slaapstudio hebben wij bij hen een ander bed gekocht:een elektrisch verstelbaar bed dat het dichtst bij een waterbed in de buurt zou komen. Bij de verkoop werd aangegeven dat het wennen aan het nieuwe bed wel 2 weken zou kunnen duren. We hebben echter vanaf de eerste nacht goed geslapen op dit bed. Stijn's slaapstudio heeft ons geweldig geadviseerd en heeft altijd een super goede service!

Fantastische service,klantvriendelijk en klantgericht.

Na de verhuizing heeft de verhuizer ons bed niet goed gemonteerd. Hij heeft de verkeerde schroeven eruit gedraaid en daarom kom het bed niet meer vastgezet worden. En, de schroeven waren natuurlijk nergens te vinden. Één telefoontje naar Stijn slaaphouding en de volgende middag stond Stijn al op de stoep en heeft ( kosteloos) ons bed weer gerepareerd. Fantastische service!!!!

Service

Bij onze nieuw gekochte toppers is het een en ander fout gegaan. Niets was Stijn teveel, het werd steeds weer keurig en kosteloos opgelost. We hebben ‘n service gehad, waar je U tegen zegt. Hier zou menigeen van kunnen leren. Ik kan iedereen Slaapstudio aanbevelen.

Geweldige service

Ook nu na vele jaren weer besloten om mijn nieuwe bed bij Stijn in Nuenen te bestellen. Na goed overleg met Sandra besloten om een matras te nemen waarvan we dachten dat dit aan mijn wensen zou voldoen. Helaas na een paar weken besloot ik toch dat het slapen een beetje tegen viel, en heb daarom een telefoontje gepleegd. Wat fijn! er werd serieus omgegaan met mijn vragen, en Stijn zei dat een ander matras de problemen zou kunnen oplossen. Dus een nieuw matras werd besteld, en deze week omgeruild! Super...gratis ...geen extra kosten....! Dus een lekker kopje koffie met een heerlijk chocolaatje hadden de mannen wel verdiend toch? En slapen.....als een roosje...heerlijk! Dank je wel Stijn .

Geweldige service!!

Na een zeer uitvoerig advies en het uitproberen van meerdere matrassen bij slaapstudio Stijn. Hadden we vol vertrouwen direct onze keuze gemaakt, voor mij als buikslaper de stevige uitvoering en mijn man als rug- zijslaper de soepele versie van 2 prachtige Eastborn matrassen. Na circa 6 weken slapen, op onze nieuwe bedden, kon ik m’n draai nog steeds niet vinden en dacht ik, had ik mijn oude matras nog maar………ik had inmiddels ook een aantal nachten het matras van mijn man uitgeprobeerd en hierop sliep ik prima. Tja……da’s balen dacht ik, ik heb de verkeerde keuze gemaakt….wat nu? Per mail stuurde ik mijn bevinding naar de slaapstudio en vroeg wat de eventuele opties voor mij waren, zelf dacht ik zal wel een topper op mijn matras worden, maar nee hoor, tegen een geringe vergoeding kon men een nieuwe kern voor mijn mantras bestellen. Inmiddels is dit geleverd en slapen we allebei beter dan ooit!! Dank je Stijn voor deze geweldige service!!

informele sfeer en een vertrouwd gevoel

Een tijdje terug leek het erop alsof onze topper aan vervanging toe was. Ik heb contact gezocht met SSS en binnen enkele dagen kwam Stijn bij ons langs om te kijken wat er aan de hand was. De topper bleek inderdaad aan vervanging toe. De nieuwe topper is direct besteld en een aantal weken later werd deze geleverd door Stijn. Ik heb geen voet in de winkel gezet en alles is perfect geregeld. Wat een service! Toen wij ons bed kochten bij Stijn was onze ervaring al heel prettig en dit is nog steeds zo. Stijn is erg vriendelijk, kundig, snel en maakt makkelijk contact. Hij wil je niks aansmeren. Geeft gewoon goed en kundig advies zonder opdringerig te zijn. Het geeft een vertrouwd gevoel en dat is heel fijn als je iets aan gaat schaffen waar je een lange periode gebruik van gaat maken.

Wij zijn hartstikke blij met ons nieuwe matras

Geweldig geholpen en goede uitleg.

Zeer fijn geholpen

Heel prettig in het contact en de communicatie, waardoor ik heerlijk slaap op een top matras! Blij mee!

Goede service en communicatie

Naar aanleiding van melding over matras snelle actie en communicatie gedurende de afhandeling

Topservice!!

Met lood in m'n schoenen belde ik Stijn nadat ik merkte een verkeerde keuze gemaakt te hebben voor het geleverde bed en matras. Na flink wat puzzelen kwam er een voorstel op tafel waarin we ons beiden konden vinden en inmiddels tot volle tevredenheid uitgevoerd is. Het bed ligt heerlijk en Stijn maakt waar wat hij zegt: " ik ga voor 100% klanttevredenheid"

je voelt je direct op je gemak omdat Sandra of Stijn alle tijd voor je vrij maken om een supergoed a

Vanaf begin bij aankoop tot levering van het bed zo fijn geholpen. Super!

Opwettenseweg 81 5672AG Nuenen

Over Slaapstudio Stijn

PAK JE SLAAP! Ieder mens is uniek en iedereen heeft een eigen slaapstijl ontwikkeld. Het samenstellen van je persoonlijke slaapoplossing gaat daarom veel verder dan pasvormscans of het eindeloos testen van bedden. Het is als het aanmeten van een maatpak; zorgvuldig jouw ideale slaapoplossing creëren met vakkennis, productspecialismen en onafhankelijk advies.