goed en resoluut,

twee talig;met mijn woorden te zeggen niet alleen advocatentaal. vriendelijk,kundig en als het nodig is ook dingen doen wat misschien niet mag,maar is soms ook nodig anders kom je niet verder

• Betrokkenheid

Duidelijk, correct en meedenkend maar vooral flexibel.

Ik heb de begeleiding bij mijn scheiding als zeer goed en persoonlijk ervaren. Om rekening te houden met mijn werk in de transportsector heb ik bijna elke afspraak 's avonds kunnen houden. Aangezien ik nog nooit eerder een juridisch geschil heb gehad had ik een hoop (stomme) vragen en heb ook vaak standpunten veranderd, desondanks ben ik elke keer opnieuw serieus te woord gestaan. Bij een eventueel vervolg van mijn scheiding of een ander zakelijk geschil zal ik zonder twijfel weer bij Carlijn Rouwet Advocatuur terug komen. M.v.g Sjoerd Versteeg

Helder en duidelijk advies

Snel en duidelijk advies , Eerlijk en betrokken zelf buiten werktijd hulp en advies via mail of whatsApp.

Zeer goede communicatie

Goed advies en pakt door. Communiceert goed over voortgang en plan van aanpak hoe te handelen.

• Betrokkenheid

Zeer professioneel en vakbekwaamd met duidelijk advies

Was een zeer lastige en emotionele tijd waar Carlijn mij erg goed geholpen heeft en mij van vertrouwen en goed en duidelijk advies voorzag.

• Betrokkenheid

Ik wordt geweldig door hun geholpen Beter kan het niet

Varsseveldseweg 65 7131JA Lichtenvoorde

Over Carlijn Rouwet Advocatuur

Carlijn Rouwet is advocaat familierecht en staat voor deskundig en begrijpelijk juridisch advies. Door dit te combineren met duidelijke en toegankelijke communicatie weet u waar u aan toe bent en kunt u de juiste afweging maken.

Over Advocaatscore.nl