Ze is erg meelevend en weet waar ze het over heeft en waar ik hulp voor vroeg.

Het was een erg prettig gesprek en ze heeft mij verder geholpen door mij tips te geven hoe ik hulp kan vragen voor mijn kwestie.

Professioneel

Mijn contact met Mr. Rouwet heb ik als zeer ervaren, doortastend, iemand die haar mannetje staat met een groot inlevingsvermogen. Het hele proces was in duidelijke taal.

• Betrokkenheid

Top juridisch advies van een betrokken mens

Carlijn heeft mij twee keer geholpen met een juridische blik op een vraagstuk rond alimentatie. Zij weet snel verbinding te maken. Doorgrondt het vraagstuk grondig en legt een begrijpbaar en juridisch kloppend advies neer. Zeer aan te raden. Kom zeker terug als ik weer een vraagstuk zou tegenkomen.

• Betrokkenheid

Een prettige no nonsense aanpak met gevoel voor de intermenselijke dynamiek

Carlijn heeft voor mijn situatie de goede toon getroffen, zij is betrokken, reageert snel, komt haar afspraken na en zit zo nodig de wederpartij op gepaste wijze achter de broek. Zij heeft goed gezien en mij duidelijk gemaakt waar de (juridische) (on)mogelijkheden en risico's zaten en mij zo goed geholpen om tot een uiteindelijk minnelijke regeling te komen. Ik kan haar van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

Deskundig, betrokken, intelligente aanpak, heldere afspraken.

Carlijn is een deskundig en betrokken adviseur die slimme oplossingen, c.q. aanpak aandraagt. Ze is helder/duidelijk in haar communicatie en verwachtingen. Ze schenk heerlijke koffie!

• Betrokkenheid

Een goede advocaat met een snelle reactie

Een goede advocaat met een goede advies en luisterend oor Een dikke 10 Want ik ben helemaal gerusgesteld

Zeer goed.

Ondanks de corona virus heb ik het online netjes kunnen uitleggen. Ze nam er echt de tijd voor en je merkte ook gelijk dat ze scherp was. Duidelijke aanwijzingen en een goed inzicht. Kom afspraken na. Super

• Betrokkenheid

Snel van het juiste juridisch advies voorzien

Carlijn heeft mij goed te woord gestaan aan de telefoon waarbij ik een afspraak heb gemaakt voor een kennismakingsgesprek. Dit kon op korte termijn en was erg goed bij een vertrouwd en warm persoon. Dat gesprek heeft Carlijn ons van het juiste advies voorzien wat ons erg heeft geholpen in de situatie en heeft een procedure weten te voorkomen. We hopen Carlijn niet te vaak nodig te hebben maar als het zover is zal ik zeker weer voor haar kiezen voor juridisch advies.

over de top

Ze is een goede advocaat die alles meteen regelt zodra er een actiepunt/ reactie van de tegenpartij komt. Ze is altijd bereikbaar zowel in goede als in slechte momenten. Ik zou haar aan iedereen aanbevelen zodra er iemand is die een advocaat nodig is. Een topvrouw......

Volledige tevredenheid!

Carlijn heeft mij (echtscheidingsbemiddelaar) geholpen met de uiteindelijke beëindiging van een in het buitenland gesloten huwelijk. De procedure is probleemloos verlopen, mede door haar deskundigheid en betrokkenheid.

• Betrokkenheid

Recht en evenwicht in balans

Ik ben door Carlijn op prettige en professionele wijze door deze rechtsgang geloodst. Zowel juridisch als persoonlijk ben ik veel wijzer geworden. Dank!

• Betrokkenheid

Betrokken, vertrouwenwekkend en deskundig.

Overwegen om te scheiden is verre van prettig. Mw. Rouwet gaat daar heel zorgvuldig mee om; haar benadering is meelevend en tegelijkertijd ter zake deskundig. Dat wekt vertrouwen. De communicatie met haar heb ik als zeer plezierig ervaren, vriendelijk, snel, duidelijk en volledig. Haar advies is mij zeker tot steun.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Carlijn is positief.

Ik heb Carlijn ervaren als een kundige, nuchtere, open en vriendelijke advocate, die het belang van beide partijen goed heeft behartigd. Zij heeft mij het gevoel gegeven dat er naar mij geluisterd werd en dat mijn belang net zo belangrijk was als dat van mijn partner. Haar rol als mediator is goed.

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, helder en belicht beide kanten goed.

Zeer tevreden. Carlijn heeft ons prima begeleidt en gewezen op mogelijkheden en onmogelijkheden. Ik kan haar van harte aan bevelen als echtscheidingsadvocaat.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken, deskundig, bereikbaar, resultaatgericht voor een fair tarief

Niemand hoopt in een situatie van echtscheiding te komen, zeker niet als je ex er een echte vechtscheiding van wil maken. Helaas kwam ik in zo'n situatie terecht en wat moet je dan doen? In de storm van emoties en dingen die je ex in gang zet moeten er tegelijkertijd veel en snel zaken worden geregeld. Carlijn heeft mij daar perfect in geholpen, als advocate... maar ook zeker als mens. Carlijn is praktisch altijd bereikbaar, reageert heel snel en kordaat. Ze is er dus voor je, geeft een helder advies dat helemaal gericht is op het belang van mij / jou, de zaak.. en de kinderen. Ze houdt oog voor wat er speelt en vertaald dat in advies wat er op dat moment nodig is. Dat is niet altijd wat je primair zou willen doen. Daarmee dus ook een soort van juridische coach en klankbord. De strategie en inzet wordt altijd onderling opgemaakt / besproken en die maak je samen met haar. Als je eigen inbreng wilt leveren in stukken dan is dat prima en verwerkt ze perfect. Op die manier werkt ze samen zonder je onnodig op hoge kosten te jagen. Ze hanteert daarbij een heel schappelijk tarief (voor een advocaat (-;), zeker als je dat vergelijkt met haar collega's. In alle ellende van een echtscheiding hebben we in mijn geval ook een heel uniek resultaat geboekt. Een hele forse alimentatieclaim van mijn ex is door de rechter bijna geheel van tafel geveegd! Kortom, ik hoop dat ik nooit meer in zo'n situatie terecht kom... maar als dat zo zou zijn dan weet ik Carlijn direct te vinden. Als jij je in zo'n situatie begeeft.... heel veel sterkte... en voor goed advies en hulp kan ik je Carlijn van harte aanbevelen!

Ze snapt het!

Carlijn had snel in de gaten wat mijn behoefte is en kan snel schakelen.

Pro-actief , sociaal , empathie en kennis van zaken

Carlijn is een sociaal persoon die kennis heeft van zaken heeft. Ze heeft empathie en is zeer proactief in zaken. Erg prettig mee samen gewerkt in deze zaak. Voor mij een goed keuze geweest.

• Betrokkenheid

Een zeer reële kijk op zaken, betrokken, naast ook goed meedenken in verschillende situaties..

Carlijn neemt ruim de tijd om goed uit te vragen en beslagen ten ijs te komen. Je merkt en voelt haar betrokkenheid, wat bijdraagt aan het vertrouwen om ook echt gemeenschappelijk een zaak aan te gaan. Er worden geen belofte gedaan die niet waar gemaakt kunnen worden. Reële kijk op hoe iets kan verlopen is wat Carlijn heel duidelijk vooraf communiceert. Tijdens een zitting zie je dan ook iemand die met een aanstekelijke gedrevenheid de belangen van haar client verdedigd. Ik zou Carlijn aan iedereen tussen mijn familie, vrienden en kennissen adviseren! Zonder twijfel.

• Betrokkenheid

Carlijn Rouwet is een meest vriendelijke vrouw die je alles duidelijk uitlegt zodat het voor iederee

zeer betrokken en duidelijk in uitleg en zeer vriendelijk.

Gedecideerde doorpakker

Ik heb Carlijn leren kennen als een echte doorpakker. Iemand die knopen doorhakt en mij hielp om knopen door te hakken. Ik vind haar resultaatgericht en servicegericht. Ze komt afspraken na en is reageert snel op schriftelijke vragen. Haar deskundigheid en efficiency maakt dat je nooit het gevoel krijgt dat de declaratie opgedreven wordt.

• Betrokkenheid

Perfecte, snelle en persoonlijke behandeling

Zeer betrokken en persoonlijke benadering. Duidelijk en transparant. Snelle en duidelijke verslaglegging. Al met al heel positief gevoel overgehouden aan een toch moeilijk onderwerp.

Inlevend, begripvol, kundig.

Voldoende bereikbaarheid en altijd bereid om in concrete zin mee te denken. Deskundigheid naar mijn idee goed. Als client proef je de betrokkenheid.

Prettig, recht door zee

Laag drempelig.

• Betrokkenheid

Attent,meedenkend en zeer goede service

Attent, meedenkend en zeer goede service

goed en resoluut,

twee talig;met mijn woorden te zeggen niet alleen advocatentaal. vriendelijk,kundig en als het nodig is ook dingen doen wat misschien niet mag,maar is soms ook nodig anders kom je niet verder

Over Carlijn Rouwet Advocatuur

Carlijn Rouwet is advocaat familierecht en staat voor deskundig en begrijpelijk juridisch advies. Door dit te combineren met duidelijke en toegankelijke communicatie weet u waar u aan toe bent en kunt u de juiste afweging maken.

Over Advocaatscore.nl