Snel, duidelijk en concreet

Carlijn is goed bereikbaar, denkt mee. Een deskundige entoegankellijke advocaat. Blij met onze samenwerking

• Betrokkenheid

Carlijn is een hele fijne advocate, die je echt goed helpt. Ik raad haar dan ook echt aan.

Top-advocaat, deskundig, duidelijk, persoonlijk

Ik heb het contact met Carlijn als zeer prettig ervaren. Ze is deskundig, duidelijk, en betrokken. Carlijn reageerde altijd snel op mijn vragen en was goed bereikbaar.

Mijn ervaring was goed

Ze is netjes betrokken en correct en behulpzaam

Duidelijk en concreet

Ik heb Carlijn ervaren als een zeer toegankelijk, deskundig, empatisch persoon. Ze weet de hulpvraag meteen helder te krijgen en geeft duidelijk weer wat de mogelijk- en onmogelijkheden zijn. In mijn geval precies wat ik op dat moment nodig had.

Erg tevreden

Carlijn neemt de tijd voor je en legt alles goed en duidelijk uit. Ze heeft mij van goed advies voorzien en daarmee erg geholpen.

Super fijn en begripvol

Carlijn heeft een hele prettige en begripvolle persoonlijkheid. Ze heeft mij fijn en persoonlijk geholpen. Ze weet waar ze het over heeft en helpt goed de situatie in kaart te brengen. Ze heeft mij goed kunnen bijstaan. Ik zou haar zo weer inschakelen als dat nodig is.

Realistisch, vriendelijk, meedenkend

Ondanks de zeer ingewikkelde en complexe zaken waarvoor Carlijn mij steunt, is Carlijn zeer betrokken, meedenkend en realistisch. Ze staat sterk en deskundig achter haar cliënt. Ook in de rechtbank staat ze als een pitbull naast me en blijft altijd netjes en correct. Ze is eerlijk in wat ik kan verwachten vanuit de tegenpartij als zowel de rechtbank en welke stappen ik daarbij het beste kan nemen. De communicatie verloopt altijd snel en prettig. Ze kan je kracht geven en moed wanneer je dat nodig hebt. Met Carlijn als jouw advocaat sta je sterk en weet je waar je aan toe bent.

• Betrokkenheid

Professioneel, uitstekend en betrokken.

Ik ben heel goed en profesioneel geholpen. Voelde heel fijn en vertrouwd Alles wordt duidelijk besproken .Dat vind ik heel fijn. Vanaf moment 1 ben ik goed begeleid en is elke stap in de zaak goed met mij doorgenomen en besproken. Carlijn is een topper en kan ik iedereen aanraden!.

• Betrokkenheid

samen komen is een begin,samen praten is vooruitgang,samenwerken is een succes.

Met recht kan ik zeggen dat de samenwerking met Carlijn een mooi avontuur is geweest, mijn gedachten tijdens de procedure zijn meermaals door haar gecorrigeerd en in een ander daglicht geplaatst wat zeer verhelderend is gewwest en mijn mindset heeft gewijzigd. Dat is ook haar rol.Haar kennis is zeer waardevol gebleken en heeft mij zeer geholpen de toekomst met vertrouwen tegemoet te kunnen zien. Hartelijk dank Carlijn voor jou niet aflatende gecommiteerde wijze woorden en uitleg van de verschillende procedures. Het was een feest om met je te mogen werken,aanvoelend en profesioneel gecombineerd .Top nogmaals Dank.

prima advocate

prima advocate, doet ook aan mediation.

• Betrokkenheid

Kom mij geen betere advocaat wensen

Advocaten kantoor is goed bereikbaar. De communicatie is zeer goed en werken heel vakkundig. Heel fijn in omgang en kan iedereen dit advocaten kantoor aanbevelen .

• Betrokkenheid

Carlijn weet heel goed een balans te vinden tussen persoonlijk en zakelijk zijn. Is erg betrokken en ervaren.

Deskundig, betrokken, prettige persoonlijkheid

Carlijn heeft mij van A tot Z uitstekend bijgestaan. Empathisch en betrokken, maar ook professioneel en objectief. Leidend zonder dwingend te zijn. Communiceert uitstekend. Een hele fijne samenwerking. Ik kan Carlijn aan iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Zeer kundig en betrokken professional!

Snelle, efficiënte en duidelijke communicatie , erg prettig in de omgang, geeft je vertrouwen. Deskundig en professioneel advies. Zeer goede kennis van zaken, actueel en ervaren! Scherp! Zeer betrokken wat ik enorm gewaardeerd heb.

• Betrokkenheid

Prima advies en tevreden met het eindresultaat.

Goed en deskundig advies heb ik ervaren met Carlijn Rouwet,luisterd oor en zeer tevreden over deze vakvrouw.

• Betrokkenheid

Bijzonder prettig in omgang, kundig, scherp, vastberaden en vertaald het voortreffelijk

Bijzonder fijn samen gewerkt met Carlijn, ze is bijzonder prettig in de omgang, luisterd goed, kundig, scherp en vertaald het voortreffelijk. Een absolute aanrader!!

• Betrokkenheid

Transparant, heldere taal, daadkrachtig en oplossingsgericht, zo heb ik Carlijn ervaren. Zij is mijn 3de advocaat in een scheidingsprocedure en doorzag meteen de situatie en de mogelijkheden! Zij heeft het voor elkaar gekregen om in een korte periode tot een acceptabele oplossing te komen voor beide partijen

• Betrokkenheid

Gegeven de corona maatregelen is het persoonlijk contact beperkt gebleven en de afhandeling een "administratieve" zaak gebleven. Feit is dat er een uitspraak ligt van de rechtbank waar partijen en in het bijzonder mevr. ILP Wennekes haar handtekening voor heeft gezet. Dat biedt perspectief voor de toekomst. Waarbij zij zich de verplichting heeft opgelegd om werkaanvaarding tot noodzaak is vastgelegd. En dit proces onomkeer is aangegaan. Ook dank je Carlijn voor jouw inzet. Voor jouw als advocaat naar mijn inzicht een touroperator toch? Met vriendelijk groet, Wim Leushuis.

Snel, helder en duidelijk

Ik zat in een crisissituatie en had heel snel juridisch advies nodig, nog dezelfde dag had ik contact met haar. Ze gaf helder en duidelijk advies waar ik mee verder kon. Uiteindelijk heb ik geen gebruik hoeven maken van haar diensten maar ben haar wel ongelofelijk dankbaar voor haar deskundige advies

Fijne duidelijke samenwerking!

Fijne duidelijke maar ook nuchtere samenwerking.

Heel goed!

Carlijn werkt op een zeer gedetailleerde en overzichtelijke wijze. Vanaf het begin had ik een goed gevoel door haar empathische inlevingsvermogen. Ik heb mij altijd door haar gesteund gevoeld.

Duidelijk en professioneel

Met vertrouwen naar aanleiding van een eerdere ervaring met de dienstverlening van Carlijn heb ik ook nu voor haar talent gekozen. Wederom ervaren dat, goed en duidelijk , naast uitstekend advies prima samen gaat in de advocatuur. Durf haar zeker aan te bevelen.

• Betrokkenheid

Snel, efficiënt en fijn om mee te werken

Carlijn was mij aangeraden en dat was volledig terecht. Werkt snel en efficiënt.

Zeer positief

Duidelijk Snel Heel aardig Veel begrijp voor onze situatie

Velperplein 23

6811 AH Arnhem

Over Carlijn Rouwet Advocatuur

Carlijn Rouwet is advocaat familierecht en staat voor deskundig en begrijpelijk juridisch advies. Door dit te combineren met duidelijke en toegankelijke communicatie weet u waar u aan toe bent en kunt u de juiste afweging maken.

Over Advocaatscore.nl