Goed bedrijf.

Heb weer een mooie nieuwe meterkast. Top.

Prima werk geleverd.

Hele fijne ervaring,vriendelijk en kundig het probleem opgelost.

Deskundig, vriendelijk en netjes

Wij hadden een storing van een bepaalde groep, de aardlekschakelaar sprong er steeds uit. De electricien was dezelde dag gekomen en heeft de storing verholpen. Hij was deskundig, iemand die zijn vak goed verstaat en vriendelijk. Ik zal dit bedrijf aanbevelen bij anderen. Prima kwaliteit/prijsverhouding.

Prima werk op afgesproken tijdstip

Een aanrader

Snelle service, goed werk

Ondanks het feit dat er een groot probleem ontstond midden in het weekend, was elektrostoring snel ter plaatse, en is in no time de gehele groepenkast vakkundig vervangen en aangepast op de toekomst.

Snelle en accurate service

De monteur stond binnen 25 minuten op de stoep. Hij kwam heel gestructureerd tot de oorzaak en oplossing van ons elektra probleem.

Uitstekende, professionele en vriendelijke service

In het weekend had ik een onverwachte storing in mijn electriciteits systeem thuis.Zondag ochtend om 10.00 gebeld, en om 17.00 (precies op tijd) kwam de beloofde monteur.Na anderhalf uur was alles verholpen.

Terzake kundig en to the point

Ga ik zeker weer bellen als ik eens een electro klus heb!

Snel, netjes en verstand van zaken

Na diverse telefoontjes, afspraken niet nakomen, ben ik hier terecht gekomen. De monteur maakte binnen 2 dagen een afspraak na wat vragen en foto’s van de situatie gevraagd te hebben, heeft alles in orde gemaakt, alles netjes achter gelaten. Zal hem zeker aanbevelen.

Kon snel komen en alles opgelost!!!

Prima vakman. Opeens sloeg er een stop door en met wat speurwerk snel opgelost. Dik tevreden.

Goede en snelle service

Groepenkast erg snel en netjes vervangen, geheel volgens afspraak.

Zeer snel, vriendelijk en goed werk afgeleverd!

Wij hadden met spoed een nieuwe stoppenkast nodig. Met een dag was deze geplaatst!

Dezelfde dag nog gekomen en problemen opgelost!

snel verholpen

Hoofdzekering viel uit door een storing oude groepenkast . Elektricien Perry heeft dit opgelost door een nieuwe groepen kast te plaatsen , ook al was het laat in de middag is hij doorgegaan zodat alles weer goed werkte.

Top geholpen

Aardige man die 's avonds telefonisch instructie gaf en de volgende ochtend gelijk een nieuwe groepenkast kon plaatsen

Goede service en snel geholpen helemaal top!!!

Sluiting in bedrading

Snel geholpen

Om 22.00 uur opeens alles uit. Gelukkig kwam de monteur vrij snel het probleem oplossen.