Grandioos

Ik had kortsluiting in het elektriciteitsnet bij mij thuis; keuken, woonkamer en bijkeuken niets deed het meer. Perry gaf aan toen hij kwam en de auto parkeerde, k ben zo weer weg! En hij had gelijk. Ik had zeer slecht geslapen; visioenen van nieuwe bedrading, kapotte apparatuur ... gigantische financiële strop! Maar ... deze heer heeft binnen een half uur het euvel ontdekt en gerepateerd! Alles doet het weer, alle lampen, apparaten, tv, internet, ... Ik had gekozen voor deze mijnheer omdat er zulke goede reviews staan, daar kan die van mij aan toegevoegd worden! Chapeau, Dank, Dank, Dank! Ik weet wie ik moet bellen als er ietsmet mij el3ctriciteit is!!!

De storingen waren snel en vakkundig opgelost.

Elektrostoring is inderdaad snel, zoals aangegeven in hun omschrijving. Gisteren gebeld en vandaag al langsgekomen op de afgesproken tijd. Storingen werden bekeken en werden meteen vakkundig verholpen. Zeer te spreken dus over de service. Kosten zijn van tevoren duidelijk.

Vakman uniek in zijn soort

Na gebeld te hebben oven een storing werd ik blij verrast met de snelheid waarbinnen ik geholpen werd. Prijsopgave vooraf was duidelijk. Vanwege aanschaf van nieuwe zwaardere apparatuur was eveneens aanpassing van de groepen kast noodzakelijk. Vanwege mijn vertrouwen in Perry heb ik wederom een beroep op hem gedaan. Hij heeft bij mij in een paar uur tijd een volledig nieuwe Hager groepen kast geplaatst. Kenmerken die hem typeren zijn. - vakkundig; - zelfstandig; - duidelijk in communicatie; - oprecht; - vraagt weinig aan klant wat betreft koffie, thee of andere versnaperingen.

Prima vakman

Snelle respons, werkt snel en efficiënt. Afgesproken prijs is Afgesproken prijs: geen verrassingen achteraf.

Perry was hier ruim 2 uur en wilde niks eten of drinken. Fornuis doet t prima.

Alles netjes en snel aangesloten

Precies zoals ik gevraagd heb.

Snel ter plaatse, snel opgelost

In mijn geval bleek het slechts een los schroefje, en een wijze les.

Perry weet goed wat hij doet

In eerste instantie gevraagd om mijn meterkast opnieuw in te richten ivm 3 fase stroom na een verbouwing. Contact verloopt soepel, Perry geeft aan wat de opties zijn, en wat hij aanraad om te doen. Ik heb zijn advies opgevolgd. Afspraak gemaakt voor uiteindelijke werkzaamheden, welke netjes en op tijd zijn afgehandeld. Perry drinkt geen koffie of thee, en werkt hard door. PS op aanraden van Perry mijn hele oude keukentrap bij het vuil gezet. Deze was nl volledig verrot!

Netjes en goed

Netjes en goed werk geleverd zeer te vreden

PRIMA EN SNELLE SERVICE

perry heeft ons prima geholpen ! geen idee wat de 'marktprijzen' zijn maar vanwege snel komen en probleem oplossen was het prima mvg kenny

Op de afgesproken tijd goed werk afgeleverd.

Rond de afgesproken tijd aanwezig. Groepenkast vervangen en werkplek schoon opgeleverd. Nalopen of alles werkt en duidelijke uitleg.

Uitstekende service .

Storing verholpen en nieuwe groepenkast geplaatst. Goeie service en duidelijk in uitleg. Aanrader!!

Vriendelijk en professioneel

Perry heeft uitstekend werk geleverd! Snel, vriendelijk en professioneel. Ook heeft hij ons nog geadviseerd in zake electro in huis. Heel veel dank! Fam van Dijk

Snel geholpen en klantgericht

Bij stroomstoring na alle stoppen te hebben vervangen, met Stedin gebeld, zij verwezen mij naar de electro installateur. Op internet gezocht en bij Electostoring terecht gekomen. Contact gehad en prijsopgaaf, zelfde dag probleem verholpen, alles gecontroleerd, geen verassingen en 2 jaar garantie.

Professioneel, komt afspraak na

Ik had een lekkage in de meterkast. 2 groepenkasten vervangen naar 1 Groep kast met 9 stoppen. Professioneel gedaan. Vakman. Ik kan Pery aanbevelen.

Prima en deskundige service

In het hele huis viel de stroom s avonds om 7 uur uit. Ook van koelkast en vriezer met inhoud! Gebeld met electrostoring. Werd zeer snel teruggebeld en uitgelegd wat probleem is. Monteur was er binnen een halfuur en binnen een half uur had hij ook het euvel gevonden. De vonkinstallatie van het gasfornuis bleek de boosdoener. Laatste waar jezelf aan denkt. Waarschijnlijk te veel water gebruikt bij schoonmaken fornuis. Goed, het is niet gratis maar alle waar is naar zijn geld Prima gedaan.

Telefonisch advies was al voldoende

In nood belde ik Perry toen in eens al mijn stroom uitviel. Ik kreeg heel vriendelijk eerst aanwijzingen hoe ik het zelf zou kunnen verhelpen. En dat was al voldoende. Super geholpen en zeer vriendelijk!

Snel en goed

Omdat steeds kleine stroomstoringen optraden die we uiteindelijk zelf niet meer konden oplossen hulp ingeroepen van Elektrostoring, op zondag. Perry was er snel, had snel het probleem duidelijk (verouderd systeem en zelfs halfverbrande draden) en heeft kordaat en netjes de hele meterkastinhoud vervangen. Gaf ook goede uitleg en adviezen voor de toekomst. Grote opluchting en tevredenheid!

Top geholpen door Elektrostring!!

De storingsdienst kwam binnen een uur bij ons poolshoogte nemen . Er bleek sluiting te ztiien in de bedrading. Ook de groepenkast moest worden vervangen. Alles werd direct geregeld en afgehandeld. Wij zijn super blij met deze service.

accuraat en effectief

Op basis van goede vragen juiste conclusies getrokken en oplossing voor storing aangebracht. Snel en efficiënt juist verholpen. Goede afhandeling van de facturatie. Zo wil een klant dat hebben, helaas zie je dat niet meer zo veel. Dank voor de service. Paul.

Probleem in goede samenspraak verholpen

Ik had een gat in de muur geboord en daarbij een elektriciteitskabel geraakt. De kabel in z'n geheel vervangen lukte mij niet, omdat mij niet duidelijk werd hoe deze liep. Perry lokaliseerde een elektriciteitsdoos en een stuk ingemetselde kabel zonder behuizing in de muur, waarop hij die (na toestemming) blootlegde. Hij heeft de behuizing (PVC) doorlopend gemaakt en nieuwe kabels getrokken. Heldere communicatie en vakkundige oplossing.

Fantastische service!

Meneer kwam op afgesproken tijdstip en verklaarde, zonder nog te weten waarom ik hem heb laten komen, niet weg te gaan, voordat ik begrepen zou hebben wat er fout was gegaan, en hoe ik dat zou kunnen oplossen! En, jawel, hoe sceptisch ik ook was, of ik dat wel zou begrijpen, heeft hij zijn belofte waar gemaakt! Een prettig mens ook!

snelle service & goed advies

Wij hadden een storing in onze stoppenkast. De monteur was binnen een half uur aanwezig en gaf ons goed advies. De monteur heeft ter plekke de kast kunnen vervangen. Hartelijk dank!

Razendsnelle service, zeer vriendelijk, professioneel en vakkundig

Kortsluiting in een deel van onze woning die we niet konden vinden. Om 16:00 gebeld en voor vijven stond er iemand voor de deur. Binnen drie kwartier was de oorzaak gevonden en werd voor vertrek nauwkeurig gecontroleerd of alles wat was gecontroleerd - zoals de vloerverwarming in onze douche - weer werkte zoals het moest. Kortom, een adresje om zuinig te bewaren.

Kundig en professioneel groepenkast vervangen

Snel gereageerd op de oproep vanwege een storing. Groepenkast verwijderd en vernieuwd. Netjes en professioneel gewerkt en nieuwe apparatuur geplaatst. Zeer tevreden.😀