Snel geholpen en klantgericht

Bij stroomstoring na alle stoppen te hebben vervangen, met Stedin gebeld, zij verwezen mij naar de electro installateur. Op internet gezocht en bij Electostoring terecht gekomen. Contact gehad en prijsopgaaf, zelfde dag probleem verholpen, alles gecontroleerd, geen verassingen en 2 jaar garantie.

Professioneel, komt afspraak na

Ik had een lekkage in de meterkast. 2 groepenkasten vervangen naar 1 Groep kast met 9 stoppen. Professioneel gedaan. Vakman. Ik kan Pery aanbevelen.

Prima en deskundige service

In het hele huis viel de stroom s avonds om 7 uur uit. Ook van koelkast en vriezer met inhoud! Gebeld met electrostoring. Werd zeer snel teruggebeld en uitgelegd wat probleem is. Monteur was er binnen een halfuur en binnen een half uur had hij ook het euvel gevonden. De vonkinstallatie van het gasfornuis bleek de boosdoener. Laatste waar jezelf aan denkt. Waarschijnlijk te veel water gebruikt bij schoonmaken fornuis. Goed, het is niet gratis maar alle waar is naar zijn geld Prima gedaan.

Telefonisch advies was al voldoende

In nood belde ik Perry toen in eens al mijn stroom uitviel. Ik kreeg heel vriendelijk eerst aanwijzingen hoe ik het zelf zou kunnen verhelpen. En dat was al voldoende. Super geholpen en zeer vriendelijk!

Snel en goed

Omdat steeds kleine stroomstoringen optraden die we uiteindelijk zelf niet meer konden oplossen hulp ingeroepen van Elektrostoring, op zondag. Perry was er snel, had snel het probleem duidelijk (verouderd systeem en zelfs halfverbrande draden) en heeft kordaat en netjes de hele meterkastinhoud vervangen. Gaf ook goede uitleg en adviezen voor de toekomst. Grote opluchting en tevredenheid!

Top geholpen door Elektrostring!!

De storingsdienst kwam binnen een uur bij ons poolshoogte nemen . Er bleek sluiting te ztiien in de bedrading. Ook de groepenkast moest worden vervangen. Alles werd direct geregeld en afgehandeld. Wij zijn super blij met deze service.

accuraat en effectief

Op basis van goede vragen juiste conclusies getrokken en oplossing voor storing aangebracht. Snel en efficiënt juist verholpen. Goede afhandeling van de facturatie. Zo wil een klant dat hebben, helaas zie je dat niet meer zo veel. Dank voor de service. Paul.

Probleem in goede samenspraak verholpen

Ik had een gat in de muur geboord en daarbij een elektriciteitskabel geraakt. De kabel in z'n geheel vervangen lukte mij niet, omdat mij niet duidelijk werd hoe deze liep. Perry lokaliseerde een elektriciteitsdoos en een stuk ingemetselde kabel zonder behuizing in de muur, waarop hij die (na toestemming) blootlegde. Hij heeft de behuizing (PVC) doorlopend gemaakt en nieuwe kabels getrokken. Heldere communicatie en vakkundige oplossing.

Fantastische service!

Meneer kwam op afgesproken tijdstip en verklaarde, zonder nog te weten waarom ik hem heb laten komen, niet weg te gaan, voordat ik begrepen zou hebben wat er fout was gegaan, en hoe ik dat zou kunnen oplossen! En, jawel, hoe sceptisch ik ook was, of ik dat wel zou begrijpen, heeft hij zijn belofte waar gemaakt! Een prettig mens ook!

snelle service & goed advies

Wij hadden een storing in onze stoppenkast. De monteur was binnen een half uur aanwezig en gaf ons goed advies. De monteur heeft ter plekke de kast kunnen vervangen. Hartelijk dank!

Razendsnelle service, zeer vriendelijk, professioneel en vakkundig

Kortsluiting in een deel van onze woning die we niet konden vinden. Om 16:00 gebeld en voor vijven stond er iemand voor de deur. Binnen drie kwartier was de oorzaak gevonden en werd voor vertrek nauwkeurig gecontroleerd of alles wat was gecontroleerd - zoals de vloerverwarming in onze douche - weer werkte zoals het moest. Kortom, een adresje om zuinig te bewaren.

Kundig en professioneel groepenkast vervangen

Snel gereageerd op de oproep vanwege een storing. Groepenkast verwijderd en vernieuwd. Netjes en professioneel gewerkt en nieuwe apparatuur geplaatst. Zeer tevreden.😀

Goed bedrijf.

Heb weer een mooie nieuwe meterkast. Top.

Prima werk geleverd.

Hele fijne ervaring,vriendelijk en kundig het probleem opgelost.

Deskundig, vriendelijk en netjes

Wij hadden een storing van een bepaalde groep, de aardlekschakelaar sprong er steeds uit. De electricien was dezelde dag gekomen en heeft de storing verholpen. Hij was deskundig, iemand die zijn vak goed verstaat en vriendelijk. Ik zal dit bedrijf aanbevelen bij anderen. Prima kwaliteit/prijsverhouding.

Prima werk op afgesproken tijdstip

Een aanrader

Snelle service, goed werk

Ondanks het feit dat er een groot probleem ontstond midden in het weekend, was elektrostoring snel ter plaatse, en is in no time de gehele groepenkast vakkundig vervangen en aangepast op de toekomst.

Snelle en accurate service

De monteur stond binnen 25 minuten op de stoep. Hij kwam heel gestructureerd tot de oorzaak en oplossing van ons elektra probleem.

Uitstekende, professionele en vriendelijke service

In het weekend had ik een onverwachte storing in mijn electriciteits systeem thuis.Zondag ochtend om 10.00 gebeld, en om 17.00 (precies op tijd) kwam de beloofde monteur.Na anderhalf uur was alles verholpen.

Terzake kundig en to the point

Ga ik zeker weer bellen als ik eens een electro klus heb!

Snel, netjes en verstand van zaken

Na diverse telefoontjes, afspraken niet nakomen, ben ik hier terecht gekomen. De monteur maakte binnen 2 dagen een afspraak na wat vragen en foto’s van de situatie gevraagd te hebben, heeft alles in orde gemaakt, alles netjes achter gelaten. Zal hem zeker aanbevelen.

Kon snel komen en alles opgelost!!!

Prima vakman. Opeens sloeg er een stop door en met wat speurwerk snel opgelost. Dik tevreden.

Goede en snelle service

Groepenkast erg snel en netjes vervangen, geheel volgens afspraak.

Zeer snel, vriendelijk en goed werk afgeleverd!

Wij hadden met spoed een nieuwe stoppenkast nodig. Met een dag was deze geplaatst!

Dezelfde dag nog gekomen en problemen opgelost!

Over Elektrostoring

Wij van elektrostoring kunnen uw stroomstoring snel voor u oplossen, of heeft u een elektricien, elektromonteur nodig om de kookplaat aan te sluiten of de groepenkast, bedrading te vervangen wij kunnen snel bij u zijn.