Het heeft heerlijk gesmaakt.

Vlees viel tegen

De gourmetschotels zagen er prima uit maar wij vonden het vlees minder lekker dan voorgaande jaren. Vooral de kleine slavinkjes waren echt niet lekker. Wij denken dat het aan het spek lag dat eromheen zat.

Redelijk.

2 ovenschotel gehaald vd kerst. De ossenhaasschotel overheerlijk mals vlees,van gesmuld. De biefstukreepjes schotel helaas minder smakelijk. Waarschijnlijk uit geschoten met de kruid tijm, want die overheersde erg, je proefde alleen maar Tijm.niet lkkr dus. Verder het concept online bestellen,ophalen bij de kraam perfect.

Super kwaliteit

Héérlijke hapjes besteld voor bij de borrel op onze vakantie verblijf ( goeie alternatief i.v.m de lock down)

Prima eten

Jammer alles al Is verpakt en dus dat mijn portie al bepaald zijn door andere kan minder variëren !

Altijd bereidwillig en vol goed advies

Niet geschikt voor de courmet

De spekjes waren te erg gerookt niet alle producten waren geschikt voor de courmet.

Hoogwaardig vleeskwaliteit. Weinig wachttijd bij het ophalen voor kerst.

Supergoed!

De hapjespan met vlees was een groot succes en de gourmetschotels ook (een voor volwassenen en eentje voor de kinderen). Gourmet was mooi aangekleed, het was een feestje om op tafel te zetten en op te mogen eten. Eigenlijk horen er sausjes bij, dat hebben we bewust niet gedaan. Dat zou echt ten koste gaan van alle lekkere smaken van het vlees. De spekjes erbij was ook een goede aanvulling, lekker met groente en ei. Kortom: TOP!

Alles is goed geregeld en het was allemaal heerlijk.

Het smaakte voortreffelijk

Goede service en kwaliteit

Heerlijk.

Wij hadden een partypan was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Absoluut genieten met de amuse schaal!

Ontzettend genoten van de amuse schaal met 6 verschillende hapjes. Super van smaak en voor het oog ook een plaatje! Verrast toen ik de doos opende, nog mooier en smakelijker dan op de foto! Absoluut een top idee voor de feestdagen (of gewoon om te genieten )!

Heerlijk

De hapjes waren super lekker en netjes verpakt !!

Geweldig lekker

Heerlijk

Goed maar toetje was niet goed.

Goed maar toetje was domper. Droog vet. Niet zoals het hoort.

Super oud en nieuw, proost

Het was een super ervaring

We hebben met kerst en oud en nieuw eten besteld. Dit was allebei super. Een heerlijke smaaksensaties. Super bedankt.

Heerlijke ovensleven

Voor kerst oversleven besteld. Deze waren voor 3/4 personen. We hebben er met 4 goed van kunnen eten en de smaak was uitstekend. Ook de vermelde bereidingstijd en temperatuur klopten waardoor ze niet uitgedroogd of nog lauw waren.

Zo als altijd goed

De bbq zijn super net zo als de gourmet

Valt wat tegen

Met oog op de te verwachten Kerstdrukte op de 24ste, hadden wij onze bestelling op woensdag de 22ste gezet om op te halen. Er is verder geen tijdstip/ tijdsslot aangegeven waarop de bestellingen afgehaald kunnen worden. Prima, is blijkbaar bewust voor gekozen. Komen wij daar rond de klok van 11 uur in de ochtend, blijkt dat een deel vd bestelling nog klaargemaakt moet worden. Is wel fijn om te weten dat het vers is wat we mee krijgen, maar is logistiek gezien niet zo handig. Moesten we alsnog wachten en dat is nu net niet de bedoeling van het ophalen van een bestelling. Met deze wetenschap ben ik blij dat we niet op de 24ste onze bestelling gepland hadden.... Omdat de bestelling online is gedaan, komen er niet automatisch Piggy spaarpunten op onze spaarkaart. Bij eerdere bestellingen hebben we die alsnog bij het afhalen gekregen bij de kassa. Maar dit keer werd daar niets over gevraagd aan de kassa en bij aangeven werd daar niet op gereageerd. Jammer, we zijn dit anders gewend bij Lantinga. De kwaliteit van het vlees is verder prima, daar is niks op aan te merken. Kortom: er zijn wat verbeterpunten.

Uw bijdrage in de vorm van een heerlijk product, heeft onze sfeer tijdens de kerstdagen verhoogd!!!

Uw goed product heeft zeer zeker bijgedragen tot de fijne kerstdagen, die we gehad hebben!

Wij vonden het een heel royaal menu, en erg leuk dat er 4 gangen in zaten. We waren echt heel erg tevreden. Ook complimenten voor de lekkere tiramisu van Amoureus. Het ophalen verliep ook prima.

super

Het vlees was van zeer goede kwaliteit en lekker handig om de sleetjes zo de oven in te schuiven. Het ophalen op het industrieterrein was ook goed geregeld, fijn dat je zo niks met de drukte van de stad te maken had. op vragen via facebook kwam ook snel en duidelijk antwoord.

Jaaaaa... gewoon hartstikke goed!!!

Zie onderwerpsregel :) Wij hebben weer heerlijk gegeten