Goed geregeld

Mooi pakket voor de Pasen. Bestellen was makkelijk, ophalen wel druk, maar ging snel. Goed verpakt. Het ziet er allemaal heerlijk uit. We gaan ervan genieten.

was een mooie winkel

wel goed, alleen waren ze vergeten mijn schotel klaar te maken ,maar dat was in tien minuten geregeld

Goed gevulde paasbrunchbox, we hebben er heerlijk van gegeten

Superslager

Het beste vlees bijna thuisbezorgd

Goede kwaliteit vlees!

Makkelijk bestellen via webshop en telefonisch. Altijd voldoende voorraad. Altijd goede kwaliteit vlees en erg lekker!

Heerlijke producten, super service !

De producten zijn vers en erg lekker. Vriendelijk personeel en super service.

Goede service en perfecte kwaliteit

Goede service en perfecte kwaliteit

Top service!

Prima voor elkaar!

Lekker en goed

eten was goed en voor herhaling vatbaar

Gewoon lekker

Prima hapjes

Top kwaliteits producten

Goede service en heerlijk vlees prijs kwaliteit verhouding klopt zeker

Goed verzorgde, smakelijke salade

Salade voor 6 personen: verzorgd opgemaakt, lekker (fris) van smaak

Super!

Prima slager, vriendelijk personeel, (h)eerlijk vlees.

Super kwaliteit

En vriendelijk geholpen in prachtige winkel

Kwaliteit fantastisch assortiment

Bij verjaardagen lekkere hapjes op tafel. De visite zit vol bewondering te kijken als ik ze op tafel zet. En bij het proeven zeggen ze lekker heerlijk. Waar koop je die? Maar ook het vlees is heerlijk.. met de kerstdagen mooie schalen. Salades ,soep, vlees schalen. Geweldig. Online bestellen en het staat klaar. Op de dag dat je het wilt hebben. Ook kant en klare maaltijden. Pasta en chinees. En goede service en heel klant vriendelijk.

Super goed.

Met familie weer gezellig en lekker gegeten.

Goede kwaliteit, lekker en veel variatie!

Zeer tevreden vaste klant.

Het was weer heerlijk.

We vinden makkelijk en vooral een heerlijk en prachtig samengesteld menu. Top.

altijd goede produkten met ruime keuze

nog steeds een goede kwalitatieve slagerij in Meppel!

Het heeft heerlijk gesmaakt.

Vlees viel tegen

De gourmetschotels zagen er prima uit maar wij vonden het vlees minder lekker dan voorgaande jaren. Vooral de kleine slavinkjes waren echt niet lekker. Wij denken dat het aan het spek lag dat eromheen zat.

Redelijk.

2 ovenschotel gehaald vd kerst. De ossenhaasschotel overheerlijk mals vlees,van gesmuld. De biefstukreepjes schotel helaas minder smakelijk. Waarschijnlijk uit geschoten met de kruid tijm, want die overheersde erg, je proefde alleen maar Tijm.niet lkkr dus. Verder het concept online bestellen,ophalen bij de kraam perfect.

Super kwaliteit

Héérlijke hapjes besteld voor bij de borrel op onze vakantie verblijf ( goeie alternatief i.v.m de lock down)

Prima eten

Jammer alles al Is verpakt en dus dat mijn portie al bepaald zijn door andere kan minder variëren !

Altijd bereidwillig en vol goed advies