smakelijk maar wel vet en te zout

De gerechten an sich okay maar met teveel sausen en eigenlijk te zout Bij de aspergesoep was de schinken te overheersend Bij het hoofdgerecht was de combi van aardappel en duchesse teveel en ook de portie groente was erg royaal

Alles prima en zeer smaakvol

Eenvoudig bestellen ophalen en heerlijk smullen

Prima !

Er was genoeg voor 6 personen. Alles werd lekker gevonden. De beschrijvingen erbij waren goed te volgen en alles was vrij snel te bereiden. Een ieder van 12 t/m 66 jaar waren tevreden over dit paasdiner

Steeds weer een culinair succes

Atente, vriendelijke bediening, kwalitatief uitstekend, succes voor een heerlijk diner.

Heerlijk

Voor de derde keer een maaltijd box besteld. Zag er heerlijk uit en is ruim voldoende. Makkelijke beschrijving voor het bereiden. Echter voor de derde keer was hij niet kompleet en konden we weer terug rijden. Misschien is dit een puntje van aandacht voor de volgende keer.

Mooi maar wat weinig, wel lekker!

Mooi pakket maar vonden wat weinig

Goed geregeld

Mooi pakket voor de Pasen. Bestellen was makkelijk, ophalen wel druk, maar ging snel. Goed verpakt. Het ziet er allemaal heerlijk uit. We gaan ervan genieten.

was een mooie winkel

wel goed, alleen waren ze vergeten mijn schotel klaar te maken ,maar dat was in tien minuten geregeld

Goed gevulde paasbrunchbox, we hebben er heerlijk van gegeten

Superslager

Het beste vlees bijna thuisbezorgd

Goede kwaliteit vlees!

Makkelijk bestellen via webshop en telefonisch. Altijd voldoende voorraad. Altijd goede kwaliteit vlees en erg lekker!

Heerlijke producten, super service !

De producten zijn vers en erg lekker. Vriendelijk personeel en super service.

Goede service en perfecte kwaliteit

Goede service en perfecte kwaliteit

Top service!

Prima voor elkaar!

Lekker en goed

eten was goed en voor herhaling vatbaar

Gewoon lekker

Prima hapjes

Top kwaliteits producten

Goede service en heerlijk vlees prijs kwaliteit verhouding klopt zeker

Goed verzorgde, smakelijke salade

Salade voor 6 personen: verzorgd opgemaakt, lekker (fris) van smaak

Prima slager, vriendelijk personeel, (h)eerlijk vlees.

Super kwaliteit

En vriendelijk geholpen in prachtige winkel

Kwaliteit fantastisch assortiment

Bij verjaardagen lekkere hapjes op tafel. De visite zit vol bewondering te kijken als ik ze op tafel zet. En bij het proeven zeggen ze lekker heerlijk. Waar koop je die? Maar ook het vlees is heerlijk.. met de kerstdagen mooie schalen. Salades ,soep, vlees schalen. Geweldig. Online bestellen en het staat klaar. Op de dag dat je het wilt hebben. Ook kant en klare maaltijden. Pasta en chinees. En goede service en heel klant vriendelijk.

Super goed.

Met familie weer gezellig en lekker gegeten.

Goede kwaliteit, lekker en veel variatie!

Zeer tevreden vaste klant.

Het was weer heerlijk.

We vinden makkelijk en vooral een heerlijk en prachtig samengesteld menu. Top.

altijd goede produkten met ruime keuze

nog steeds een goede kwalitatieve slagerij in Meppel!