Ontbraken dingen

- brood was niet geleverd Er miste ook pochetten bestek Verder wel lekker

Perfect producten, dikke aanrader voor iedereen die van goed vlees houdt.

Uitstekende kwaliteit en heerlijk gekuid

perfect verzaorgd!

De kwaliteit van vlees en salades is onovertroffen! Salades vers bereid en dat proef je!

Het gemak van online bestellen en hoge kwaliteit van het vlees!

Doe mijn bestelling altijd online en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten!!!

Hoge kwaliteit vlees

Het was makkelijk bestellen via de website. Ben nog gebeld voor het gewenste tijdstip en alles perfect geregeld. Bij de bezorging nog wat uitleg gehad, dus zeer tevreden

Heerlijk en apart

Het BBQ vlees is altijd vers en goed gemarineerd. Door de grote keuze kan ik altijd iets aparts presenteren tijdens de BBQ.

Handige online service. Heerlijk bbq vlees.

Zeer ruime keuze bbq vlees. Bbq vlees goed gemarineerd. Kwaliteit van het vlees is heel erg goed. Ik vind het lekker dat het dikke stukken of lappen vlees is. Hierdoor kun je het lekker garen en is het vlees lekker mals en wordt het niet droog.

Super vers en lekker!

Zoals verwacht prima voor elkaar.

Alles was lekker en goed geregeld

Alles volgens afspraak

Kwaliteit en ophaalmogelijkheid Prima in orde.

Helemaal top

Prima producten, klantvriendelijk personeel.

Top kwaliteits vlees

Heerlijk sappige karbonade en super malse biefstuk boterzacht.

Altijd goed

Ik bestel vaker grote stukken vlees en haal het dan op bij de marktwagen, om vervolgens nog meer mee te nemen :-)

Superrr

Snelle service en zeer goede producten , het omrijden waard

Erg lekker & super kwaliteit!

Alles was super goed voor elkaar: - alles netjes afzonderlijk verpakt en met een duidelijk leesbaar label - goede kwaliteit vlees - goede mix van soorten (voor ieder wat wils) - lekkere salades - vers brood Snelle service en goed bereikbaar. Bestellen en betalen via de website werkt uitstekend. De BBQ was een succes!

Goede kwaliteit en service

Top!!

Top!!

Prima service en producten

Bestel online , haal de bestelling op in Meppel of laat het meegeven naar Ruinen op zaterdag. Laatst was het per ongeluk op de verkeerde plaats, het werd ´s middags keurig aan huis bezorgd met als extra voor het ongemak een lekkere droge worst. De spareribs zijn favoriet , volgens de mannen de lekkerste en malste !!!!! Ik geef net geen 10 , volgens mij is niets perfect / wel bijna perfect !!!

Niet zo goed, sorry.

Service prima om de bestelling te brengen. Dit ontstond omdat de schaal niet in Nijeveen aanwezig was. Wat erg jammer was is dat er geen uitleg gegeven is hoe deze te gebruiken. Daardoor was het eind resultaat niet goed. Door collega wist ik dat er een 1/2 kopje water in moest maar hoe lang en of deksel er op moest……. geen idee.

Goede kwaliteit

Weten waar het vlees vandaan komt en waar het dier goed behandeld is, is zeker van toepassing bij Lantinga. Dat maakt dat wij altijd naar te vredenheid bewust ons kunnen en blijven kopen.

Bestelling niet compleet

Zag er goed uit, alleen was de bestelling niet compleet, er was een gourmet pakket vergeten. Daardoor was er echt te weinig.

Weer super

We bestellen wel vaker, altijd goede kwaliteit en super lekker

Heerlijk, kwaliteit vlees.