Lekker

Heerlijk mals vlees.

Wij hadden een luxe fondueschotel besteld. Hierin zitten maar liefst 7 soorten vlees waarvan wij volop hebben genoten. Het vlees was erg mals en stuk voor stuk zeer smaakvol. Het is dan ook de moeite waard om voor een kwalitatief goed stukje vlees even om te rijden naar Meppel.

Duur!

Duur

Heerlijk vlees

Op de site staan heel veel diepvriesproducten. Sommige producten, die ik bij de kraam wel kan krijgen, kan ik bij de site niet krijgen. Vind ik jammer. Ook kan ik op de spaarkaart bij de kraam, alleen maar een worstpakket of rollade krijgen. Vind ik ook niet leuk. Verder heb ik niets te klagen. Heerlijk vlees. Goede service.

Er was voldoende en mooi opgemaakt.

Er was voldoende eten en het was mooi opgemaakt. Goed rekening gehouden met dieet en vegetarisch. Helaas waren de bietenburgers niet knapperig, maar meer bijeengehouden puree.

Complete vleesbeleving onder een dak.

Van gehakt tot biefstuk, worst en rollade het is allemaal goed verzorgd. O.a. keuze uit producten van Limburgs livarvarken, het Spaanse iberico en het zachtste smakelijke regiorund. Top.

altijd prima service

goede diverse aanbiedingen

Geweldige barbecue

We bestelden dit weekend een barbecue-schotel 'deluxe' voor 13 personen en hebben genoten. Heerlijk mals vlees en een mooie variëteit aan verschillende smaken. Voor mij een tikkeltje veel zout in sommige marinades, maar dat is natuurlijk een questie van smaak. Ideaal dat het mooi opgemaakt is en handig verpakt zit in een isolatiebox, waardoor het zo te gebruiken is. Ook de bijgerechten (kruidenboter, brood en salades) waren heerlijk, maar niet enorm veel. De bijgereserveerde gas-barbecue was handig in gebruik. En bij afhalen werd één en ander goed uitgelegd

Het was heerlijk!

Mijn bezoek gaf aan dat ik de slager een compliment moest geven voor t ontzettende lekkere vlees. De gourmetschotel was heerlijk.

Een werkelijk heerlijke maaltijd, op en top verzorgd

Keurig op de afgesproken tijd. Heerlijke gerechten. Het ziet er allemaal keurig en smakelijk uit, en de ogen bedriegen ons niet:smullen geblazen! En iedereen vindt het heerlijk, niemand uitgezonderd. Prijs-kwaliteit stemmen overeen.

Smaak sensatie

Super mooie producten prijs qualiteit verhouding is top.

Heerlijk, makkelijk en voor herhaling vatbaar!

Heerlijke partypannen, bereiding gemakkelijk. De bestelling wordt compleet geleverd. In mijn geval met een koelbox aangezien ik ruimte tekort kwam in mijn koelkast. Super meegedacht!

Top kwaliteit vlees en gemakkelijk online te bestellen

Ruim assortiment aan BBQ vlees en salades. Het is eenvoudig online te bestellen. De BBQ producten zijn van hoge kwaliteit.

Overheerlijke partypannen

We hebben 2 party pannen besteld voor een klein feestje op de camping. Iedereen heeft gesmuld van de pan met saté en de combipan spareribs/drumsticks. Het was heerlijk, makkelijk in gebruik en voor herhaling vatbaar.

Fantastische Vlees en Kaasschalen.

Wij hebben genoten van de Vlees en Kaasschalen en Gevulde Eieren zag er heel goed uit en het smaakte ook allemaal heel goed! We komen zeker weer!

Waanzinnig, de vleesjuwelier!

Op aanraden van een goede vriend het Puur BBQ pakket besteld voor 15 personen. Vanuit Beilen zijn we naar Meppel gereden om de koelkast/box met juweeltjes op te halen. Nog nooit heb ik zo genoten van de BBQ, de kwaliteit van het vlees is ongekend, de salades stuk voor stuk heerlijk, hier wordt met passie gewerkt en dat proef je! Nadeel, je wilt niet anders meer.... Met recht een vleesjuwelier... Dank!

Lekker eten mooi opgemaakt

Op korte termijn snel geregeld met goede service

Je proeft zeker het verschil. Prima kwaliteit, heerlijk vlees, ruime keuze

Ik koop graag bij deze slager. zeker ook het feit dat de dieren een goed leven hebben gehad vind ik erg belangrijk. toen ik las over slagerij Lantinga en waar zijn voor staan heb ik voor het eerst bij hun gekocht. En dat bevalt prima. Je proeft zeker het verschil.

Top kwaliteit

Heerlijke originele BBQ producten. Top kwaliteit.

Het was in één woord geweldig de vleesschalen met de warmhoud pannen Goede service , wij hebben genoten

Ik ben altijd zeer tevreden met de Slager Lantinga

Kwaliteit

Vriendelijk personeel en vlees van goede kwaliteit. Ik heb een heerlijke BBQ kunnen verzorgen met het lekkere vlees van Lantinga.

Besteld om op te halen in Wanneperveen, helaas stond het nog in Meppel. Maar dat is door jullie keurig opgelost. Door het thuis te bezorgen.