Altijd goed

Ik bestel vaker grote stukken vlees en haal het dan op bij de marktwagen, om vervolgens nog meer mee te nemen :-)

Superrr

Snelle service en zeer goede producten , het omrijden waard

Erg lekker & super kwaliteit!

Alles was super goed voor elkaar: - alles netjes afzonderlijk verpakt en met een duidelijk leesbaar label - goede kwaliteit vlees - goede mix van soorten (voor ieder wat wils) - lekkere salades - vers brood Snelle service en goed bereikbaar. Bestellen en betalen via de website werkt uitstekend. De BBQ was een succes!

Heel goed

Goede kwaliteit en service

Top!!

Top!!

Prima service en producten

Bestel online , haal de bestelling op in Meppel of laat het meegeven naar Ruinen op zaterdag. Laatst was het per ongeluk op de verkeerde plaats, het werd ´s middags keurig aan huis bezorgd met als extra voor het ongemak een lekkere droge worst. De spareribs zijn favoriet , volgens de mannen de lekkerste en malste !!!!! Ik geef net geen 10 , volgens mij is niets perfect / wel bijna perfect !!!

Niet zo goed, sorry.

Service prima om de bestelling te brengen. Dit ontstond omdat de schaal niet in Nijeveen aanwezig was. Wat erg jammer was is dat er geen uitleg gegeven is hoe deze te gebruiken. Daardoor was het eind resultaat niet goed. Door collega wist ik dat er een 1/2 kopje water in moest maar hoe lang en of deksel er op moest……. geen idee.

Goede kwaliteit

Weten waar het vlees vandaan komt en waar het dier goed behandeld is, is zeker van toepassing bij Lantinga. Dat maakt dat wij altijd naar te vredenheid bewust ons kunnen en blijven kopen.

Bestelling niet compleet

Zag er goed uit, alleen was de bestelling niet compleet, er was een gourmet pakket vergeten. Daardoor was er echt te weinig.

Weer super

We bestellen wel vaker, altijd goede kwaliteit en super lekker

Heerlijk, kwaliteit vlees.

smakelijk maar wel vet en te zout

De gerechten an sich okay maar met teveel sausen en eigenlijk te zout Bij de aspergesoep was de schinken te overheersend Bij het hoofdgerecht was de combi van aardappel en duchesse teveel en ook de portie groente was erg royaal

Alles prima en zeer smaakvol

Eenvoudig bestellen ophalen en heerlijk smullen

Prima !

Er was genoeg voor 6 personen. Alles werd lekker gevonden. De beschrijvingen erbij waren goed te volgen en alles was vrij snel te bereiden. Een ieder van 12 t/m 66 jaar waren tevreden over dit paasdiner

Steeds weer een culinair succes

Atente, vriendelijke bediening, kwalitatief uitstekend, succes voor een heerlijk diner.

Heerlijk

Voor de derde keer een maaltijd box besteld. Zag er heerlijk uit en is ruim voldoende. Makkelijke beschrijving voor het bereiden. Echter voor de derde keer was hij niet kompleet en konden we weer terug rijden. Misschien is dit een puntje van aandacht voor de volgende keer.

Mooi maar wat weinig, wel lekker!

Mooi pakket maar vonden wat weinig

Goed geregeld

Mooi pakket voor de Pasen. Bestellen was makkelijk, ophalen wel druk, maar ging snel. Goed verpakt. Het ziet er allemaal heerlijk uit. We gaan ervan genieten.

was een mooie winkel

wel goed, alleen waren ze vergeten mijn schotel klaar te maken ,maar dat was in tien minuten geregeld

Goed gevulde paasbrunchbox, we hebben er heerlijk van gegeten

Superslager

Het beste vlees bijna thuisbezorgd

Goede kwaliteit vlees!

Makkelijk bestellen via webshop en telefonisch. Altijd voldoende voorraad. Altijd goede kwaliteit vlees en erg lekker!

Heerlijke producten, super service !

De producten zijn vers en erg lekker. Vriendelijk personeel en super service.

Goede service en perfecte kwaliteit

Goede service en perfecte kwaliteit