Super tevreden!

Onze eiken vloer van 22 jaar oud hebben we op laten schuren en opnieuw in de olie laten zetten door Bauman Parket. De vloer is weer helemaal als nieuw met een eigentijdse look. Wij zijn er heel erg blij mee! Personeel was ook vriendelijk en werken netjes. Bauman Parket is absoluut aan te bevelen.

Top vloer

Onze verouderde rustieke eiken vloer was erg beschadigd. De vloer zag er oud en vies uit. De vloer is nu weer als nieuw. Wij zijn heel blij met dit vakwerk. Wilco bedankt

Perfect Werk Geleverd!

Onze 25 jaar oude visgraat vloer laten schuren en lakken door Wilco. Na een vloerinspectie bij ons thuis en een vrijblijvende offerte gekozen voor Bauman Parket. Een goede keuze want onze vloer is echt prachtig geworden en zijn zeer tevreden over Wilco en zijn team. Er werd netjes en aan 1 stuk door gewerkt. Ook het advies omtrent onderhoud is niet achterwege gebleven. Onze complimenten en nogmaals dank voor de top vloer! Groeten Rik

professioneel bedrijf wat van aanpakken weet!

oog voor professionele vloeren. Ze zodanig te maken opmaat dat de klant zeer zeker tevrede zal zijn, Van het vakwerk dat door dit bedrijf word klaar gemaakt. aanrader zeer zeker.

Zeer tevreden!

Onze vloer laten schuren door Wilco wij zijn hier zeer tevreden over! Het contact verliep prettig en professioneel. Duidelijk advies over de mogelijkheden en het resultaat is super. De vloer is weer als nieuw. Nogmaals bedankt Wilco Groeten fam. Vergeer

Super mooi geworden

Onze 8 jaar oude vloer laten schuren en behandelen met olie. Alle vlekken en krassen zijn eruit, daarbij heeft de vloer ook nog een nieuwe kleur. Kortom super mooi geworden. Wilco nogmaals hartelijk bedankt!!

Prachtig Resultaat

Wilco is zeer professioneel en een echte vakman! Onze Afzelia tapis is prachtig geschuurd en gelakt. Resultaat boven verwachting!

Super blij met onze vloer, als nieuw!

Bauman Parket heeft bij ons thuis de vloer geschuurd en gelakt, het ziet er weer als nieuw uit! We zijn op een professionele manier geholpen en het contact was ook snel en klantvriendelijk. Een aanrader!

Fantastisch werk geleverd!

Zeer tevreden, echte vakmensen met verstand van houten vloeren. Vriendelijke en betrouwbare partij.

Zeer mooi werk afgeleverd!

Wilco heeft onze 12 jaar oude vloer opnieuw geschuurd en in de lak gezet. Het resultaat is boven verwachting geworden. Wij zijn superblij met de vloer en de samenwerking. Wanneer onze vloer weer toe is aan renovatie gaan wij absoluut weer voor Bauman Parket!

Over Bauman Parket

Wij geloven dat een goede interactie tussen de klant en ons zal leiden tot de mooiste resultaten, waarbij beide partijen tevreden zijn. Daarom is persoonlijk contact een van de belangrijkste speerpunten binnen ons bedrijf. Wij adviseren u graag waar nodig en maken vooraf duidelijk afspraken met u, zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Een transparante communicatie is hierbij dus essentieel.