Prima.

Geen op of aanmerkingen

Alles in goed overleg en prima kwaliteit!

Vooraf en tijdens de werkzaamheden werd duidelijk gecommuniceerd. We wisten precies waar we aan toe waren. Afspraken zijn nagekomen en met aandachtspunten die vooraf waren besproken werd goed rekening gehouden. Indien nodig werd er overlegd en ook de reparatie door de timmerman is netjes afgehandeld. Handig dat die meteen ingeschakeld kan worden zodat er nagenoeg geen vertraging optreedt. Wat ook opviel was de grondigheid en efficiëntie waarmee werd gewerkt en we hebben de contacten met de schilders als heel prettig ervaren!

Uitstekende service!

Een week lang hardwerkende, vriendelijke schilders over de vloer gehad en het resultaat mag er zijn: de buitenboel ziet er weer tiptop uit!

Goed werk geleverd

Werk in afgesproken tijd en begroting op ge levert. Nette schilders en vakmensen. Zeer te spreken. Met vriendelijke groeten Fam. ten Berge.

Fijne ervaring met Vink Vakschilders

Goede schilders, heldere communicatie, komen afspraken na.

Blij met goed verricht werk

Alles is gegaan zoals afgesproken. Ook de werknemer nette jongeman. Keurig !!!

Fijn samengewerkt, graag tot een volgende keer.

Topschilders

Er is vakwerk geleverd in korte tijd. De schilders stelden zich heel bescheiden op.

Kwaliteit en prijs, top! Communicatie kan beter...

De uitvoering is prima verlopen. Goed werk geleverd en ook de facturen achteraf waren conform afspraak. Vriendelijke en vakkundige schilders. Doordat de start ruim 6 weken later was dan afgesproken was het schilderwerk nog niet af terwijl we vakantie hadden. Op mails wordt niet altijd gereageerd (over facturatie).

Positief

Omdat de huurhuizen naast mij geschilderd werden, besloot ik daarbij aan te haken. Zodoende kwam ik bij Vink terecht. Het werk is netjes uitgevoerd. De schilders werkten vlot en zonder rommel te maken. Kortom helemaal tevreden.

Schilders heel prettig in omgang, vriendelijk en beleefd. Werken bijna ongemerkt. Schilderwerk is prima.

Prima werk geleverd!

Fijne vaklui die secuur werken. Verfwerk ziet er weer keurig uit!

Prima!

Gezellige goede schilders

Correct en vertrouwd.vooraf duidelijke afspraken maken. Prettige en ijverige medewerkers.

Alles perfect verlopen.

Uitmuntend en Professioneel vakwerk!

Ons huis uit de jaren 30 laten heeft veel houtwerk en was hard toe aan een opknapbeurt . Groot onderhoud . Erg prettig is dat vooraf Floris als projectmanager langs komt voor opname en afstemming hoe het aan te pakken en af te stemmen wanneer het werk uitgevoerd kan worden . Er wordt rekening gehouden met de voorkeur van schilders die er hebben.Duidelijke en concrete afspraken werken perfect. Tijdens aanvang werkzaamheden prettige samenwerking met de schilders en flexibel als er tijdens het traject nog dingen willen veranderen . Erg fijn dat Vink een eigen timmerman heeft die evt vernieuwing van houtwerk en evt reparaties direct kan uitvoeren . Zeer tevreden over resultaat en de schilders weet echt vakwerk afgeleverd !

Prettige samenwerking, netjes gewerkt!

Prima werk geleverd. Goed contact geweest met werknemers en directie, afspraken nagekomen.

Prima bedrijf!

De schilders waren geschikte mannen, hebben het werk keurig uitgevoerd! Over de offerte hadden we een vraag die niet beantwoord is geworden, maar na afloop is dat alsnog keurig afgehandeld.

Heel aardige schilder en netjes gewerkt

Contact met Vink was meteen goed. Ze kwamen snel langs voor een offerte en die had ik binnen 2 dagen. Prijs/kwaliteit prima. De schilder kon zelfs wat eerder komen, wat fijn was. Binnen 3 dagen was het klaar. Nog een keertje terug gekomen voor wat bijwerk. De schilder was aardig en netjes.

Het schilderwerk is buiten netjes en correct uitgevoerd.

In eerdere beoordeling is ten onrechte opgemerkt dat nooddeur aan de N/O-zijde van het gebouw Serica niet was meegenomen. Excuses voor die opmerking in de beoordeling want de firm. VINK heeft daar zeer accuraat op gereageerd en nogmaals onze compliment voor de nette wijze van werken. Met vriendelijke groet het bestuur.

betrouwbaar met kwaliteit

je voelt en ervaart dat dit bedrijf achter hun product en uitvoering staan. De planning met uitvoering is onberispelijk.

Goed geschilderd en het ging best snel. Aardige mensen.

We zagen er tegen op, mede door de coronacrisis, maar dat bleek niet nodig. De mannen werkten snel en ons huis ziet er weer mooi uit.

Top kwaliteit door vakkundige schilders

Deskundige, vriendelijke vakmensen die perfect schilderwerk hebben afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden! Complimenten aan de twee schilders die rustig en zeer netjes hun werk verrichtten. Vanaf het opnemen van de offerte tot oplevering schilderwerk goede service.

Afspraken worden na gekomen en super netjes geverfd. Perfect!

Heel blij met alles. De afspraak die we hadden is na gekomen. De schilder was keurig netjes. We zijn heel blij met het eind resultaat. Alsnog bedankt!

Tevreden

Tevreden.

Werk prima en volgens afspraak uitgevoerd, goede kwaliteit

Prima werk afgeleverd, zowel binnen als buiten. Goede deskundige vakmensen, die echt voor hun werk instaan en goede adviezen geven. Daarnaast is Vink een vrij groot bedrijf, dat geeft voor de klant ook de mogelijkheden om flexibel met planning en inzet van mensen om te gaan. Zijn alle afspraken nagekomen.

Handelsweg 2

4231EZ Meerkerk

Over Vink Schilderwerken

In 1953 richtte Evert Vink ons bedrijf op. Vanaf dag 1 oogstte hij tevreden klanten. Volgens een eenvoudig maar effectief familierecept: betrouwbaarheid en kwaliteit. Inmiddels is het bedrijf overgegaan van vader op zoon, op zoon, op zwager. Onze directeur Reinder Spijkerboer vertegenwoordigt het bedrijf nu. Samen met 40 werknemers werken we nog steeds volgens dat aloude familierecept.