zeer goede service

Mijn ervaring is zeer positief. Grote inzet en betrokkenheid van de schilders, werken serieus en nauwkeurig. Met name het zeer grote verantwoordelijkheidsgevoel van John de Groot springt er uit. Ook de timmerman werkt snel en goed en met veel inzicht. Kortom een tevreden klant rijker!

Zeer netjes gewerkt

Fijne schilders. Zeer tevreden over het schilderwerk. M.v.g Theo en Betsie

Vakwerk

Prima schilderwerk afgeleverd.

Het is netjes opgeleverd

Kozijnen in hoogglans uitgevoerd en goed en netjes gedaan. Er zijn ook 2 ruiten vervangen op en raam rubbers op ons verzoek. Onder het dak overstek waren een paar latten vergeten maar na melding is dit netjes opgelost Wat niet duidelijk is of aluminium dorpelprofielen ook worden losgenomen en dan pas geverfd en weer teruggeplaatst

Uiteindelijk goed eindresultaat tegen eerlijke prijs

Het werk werd in deze zomer met enige onderbreking, mede door iets later dan gepland - door derden - geleverd glas en gedurende de uitvoering door tegenvallende weersomstandigheden (regen) , uiteindelijk kwalitatief goed uitgevoerd. Dit tegen ook een naar mijn idee eerlijke prijs. Ik had wel de indruk dat ik tussendoor moest 'concurreren' met andere projecten, maar denk anderzijds dat ook voldoende met mijn agenda rekening is gehouden.

Prima vakwerk, eigenlijk een dikke 8 1/2.

Goed werk, prettige en nette vaklieden. Komen afspraken goed na.

Goede communicatie en prima uitvoering werkzaamheden.

Na inventarisatie en advies door dhr. Spijkerboer is het buiten schilderwerk prima uitgevoerd door zeer deskundige en vriendelijke medewerkers van Vink schilders. Algehele indruk van dit bedrijf is uitstekend, van zowel contact met kantoor tot en met de uitvoering van de werkzaamheden.

Werkzaamheden tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Goed overleg met betrokkenen over de werkzaamheden Dit kwam ten goede aan het uit eindelijke resultaat

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, vriendelijke schilders .

Prima werk geleverd!

Houtrot gerepareerd en netjes geschilderd.

Vakkundige schilder. Net werkend vriendelijk. Werk volgens afspraak uitgevoerd.

offerte opnemen kan beter

de offerte opnemen kan beter bij ons is bv de kleur grijs totaal anders als bij no 28 ook door jullie geschilderd en was gezegd door ons de zelfde kleuren als daar bij ons meer paars dan grijs Het schilderwerk tevreden ook bij de buren

Zeer prettig geholpen!

Wij hebben een zeer goede ervaring met Vink. We hebben zowel schilderwerkzaamheden laten uitvoeren als nieuwe kozijnen en beraming laten plaatsen. Alle werknemers waren zeer kundig, erg vriendelijk en we werden overal goed van op de hoogte gehouden qua afspraken en communicatie.

Zeer positief

Er is conform de afspraken gewerkt. Tijdpad klopte oa door inzet extra mensen. Goed werk geleverd.

Netjes ,vakkundig advies , goed overleg, keurig offerte gemaakt

Fijne mensen, vakwerk

Bij ons is buitenschilderwerk verricht. Het traject van opname en offerte verliep keurig, soepel, vriendelijk een snel. De communicatie over het inplannen van de precieze startdatum is voor verbetering vatbaar: de indicatiedatum is (om goede redenen: het weer) niet gehaald en dat werd wat laat gemeld en de nieuwe indicatie was niet zo duidelijk. De schilders die het werk hebben verricht waren hele fijne mensen om over de vloer te hebben. Ze zijn netjes en grondig te werk gegaan en waren vakkundig. Goede communicatie, goede uitleg. Het resultaat is naar tevredenheid.

Wout en Dick hebben topwerk geleverd

Wout en Dick zijn relaxed en professioneel

Goed contact en prima schilderwerk

Schilderwerk is van goede kwaliteit, ook houtrot en onvolkomenheden worden goed hersteld

Voor het oog ziet het er goed uit. Keurig personeel.

Goede afspraken, prettige mensen en een goede kwaliteit

Wij maken al jaren gebruik van de diensten van Vink schildersbedrijf naar volle tevredenheid. Het opnemen van het werk verloopt prettig, het week wordt vakkundig uitgevoerd. Klachten zijn zeldzaam en worden goed opgelost

Top.

Top schilder! Keurig werk afgeleverd en alles netjes achter gelaten. Kan ik zeer aanbevelen!

Top schilders

Was super geregeld, alleen het weer zat erg tegen voor jullie schilders. Het ziet er netjes uit.

Snel en kundig en met een mooi eindresultaat.

De schilders van Vink Schilderwerken komen professioneel over. Denken mee en staan ook open voor kleinere klussen. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Aardige heren en super strak resultaat!

Fijne ervaring en top resultaat tav sauswerk woonkamer en keuken

Hele fijne en goede ervaring

Prima vakwerk verricht!

Over Vink Schilderwerken

In 1953 richtte Evert Vink ons bedrijf op. Vanaf dag 1 oogstte hij tevreden klanten. Volgens een eenvoudig maar effectief familierecept: betrouwbaarheid en kwaliteit. Inmiddels is het bedrijf overgegaan van vader op zoon…op zoon. Onze directeur Ewoud Vink vertegenwoordigt de derde generatie, samen met zijn zwager Reinder Spijkerboer. Samen met 40 werknemers werken we nog steeds volgens dat aloude familierecept.