Hele prettige ervaring ondanks de omstandigheden

Ondanks dat scheiden natuurlijk een diepe impact heeft en dit iets is wat je liever niet meemaakt, kan ik wel echt zeggen dat Snel Samen Scheiden ons echt goed er doorheen heeft geholpen. Margriet nam echt de tijd en aandacht voor ons. Op belletjes en mailtjes werd altijd netjes gereageerd en er werd een heel duidelijk stappenplan vanaf het begin met ons doorgenomen die we helemaal af zijn gegaan. Ik ben heel tevreden met he het allemaal afgehandeld is en raad Snel samen scheiden zeker aan als je gewoon met elkaar door een deur kunt en het goedkoop en online wilt regelen,

Zeer strak geregeld.

Dit is een voorbeeld hoe het ook kan!!

Over Snel Samen Scheiden

Snel Samen Scheiden is een initiatief van Deskundig Scheiden, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam onder nummer 01166206. Het kantoor is al meer dan 20 jaar gespecialiseerd in de afwikkeling van snelle echtscheidingen. Snel Samen Scheiden is een succesformule en marktleider op het gebied van online scheiden in Nederland. Ons team van advocaten, juristen, mediators en juridisch medewerkers adviseert en begeleidt stellen die uit elkaar gaan. Ons team van deskundigen zet zich ervoor in dat de scheiding binnen 3 á 5 weken geregeld is. Wij zijn al jarenlang werkzaam geweest binnen het notariaat en de topadvocatuur van Nederland.