Onprofessioneel

Onder valse naam informatie proberen in te winnen bij mijn makelaar en schreeuwen en dreigen naar mij door de telefoon om haar gelijk te krijgen. Dit ruim na 2 jaar na het tekenen van echtscheidingconvenant. Neemt het met privacy niet zo nauw. Na beëindiging van haar werkzaamheden heb ik ongeveer na een jaar nog eens om persoonlijk advies gevraagd. Dit heeft ze doorgespeeld naar mijn ex-partner ! Zij heeft geadviseerd om een niet-wijzigingsbeding op te nemen, dat is ongeveer het slechtste wat je kunt doen! Mijn advies, neem een eigen advocaat in de armen als je met “Deskundig Scheiden“ in zee zou willen gaan. Achteraf gezien en met de kennis van nu, zou ik een andere partij kiezen.

Bla bla bla

Ondeskundig! Veel bla bla ! Niet op de hoogte van de wetgeving! Vooraf betalen voor weinig . Niet doen dus !

Deskundig?

Mevrouw Steenbergen beweert "deskundig" en onpartijdig te zijn... Ik kreeg als partner in een scheiding een brief van haar (in samenwerking met mijn partner)...aangetekend met een aantal data er in waarop ik kon verschijnen De vraag in de brief aan mij om voor een datum te reageren Vier keer een mail gestuurd, maar niet 1 keer bericht terug. Mijn partner had wel bericht gehad. Dus hoe zo ptofessioneel en onpartijdig?

Alles snel en grandioos verlopen

M’n ex-vrouw en ik zijn prima geholpen door Margriet. Alles is snel verlopen. Totaal zijn we 2x bij Margriet op kantoor geweest, de rest ging evt. via mail. Bij het inleveren van de juiste documenten wordt alle werk uit handen genomen en wordt alles goed geregeld. Alles wat verteld wordt is voor iedereen goed te begrijpen waar je aan toe bent. Inmiddels alles achter de rug. Een neef van me al aangeraden en doet dezelfde manier, alles via Margriet.

heel goed

Mijn ervaring over deskundig scheiden was in 1 woord geweldig. Ze heeft alles goed uit gelegd. Ik zou het een ieder die op het punt staat te scheiden haar ook zeker aanraden. bedankt voor de snelle afhandeling

Alles snel en correct afgehandeld

Prijs beetje aan de hoge kant, maar ga er vanuit dat de eventuele nazorg als die moet komen ook goed is. Tot nu toe zeer tevreden.

Goede begeleiding.

Mijn ervaring met deskundig scheiden ervaar ik als goed en behulpzaam. Wij zijn goed en snel geholpen. Ze weten waar ze over praten en alles word vlotjes en deskundig geregeld. Alles werd goed met ons overlegd. Er werd echt naar je verhaal geluisterd.

Zeer vakkundig en deskundig!

Mijn ervaring met Deskundig Scheiden, is dat er goed geluisterd is wat de wensen van mij en ex-partner waren. Eerlijkheid en transparantie naar ons toe!

Margriet is helder en duidelijk, persoonlijk maar ook zakelijk tegelijk.

Margriet heeft ons vanaf begin duidelijk gemaakt dat ze van zuivere en heldere communicatie houdt. Dit is prettig, het proces was overzichtelijk en ze heeft alles in goede banen geleid. Prettige 'samenwerking ' en ik zal haar zeker aanbevelen als je ook voor de situatie komt te staan.

Goed en snel werk ze heeft gedaan

Altijd op de hoogte ze heeft ons gehouden

Heel blij mee

Ze was luisterend oor en een fijne persoon.

Betreurend

Heel verdrietig om te ervaren als iemand, die je het volledige vertrouwen hebt gegeven, zo nalatig met de nazorg omgaat en er letterlijk haar handen van aftrekt. Helemaal als er kinderen in het spel zijn. Ik voel mij in de steek gelaten en niet serieus genomen. Inmiddels professionele hulp ingeschakeld die de inmiddels geleden schade zal proberen te beperken tot het minimum. Mijn advies is om u daadwerkelijk meer te interesseren en te verdiepen in de situatie van een cliënt. Mijn inziens mag je dit dan ook minimaal verwachten voor het prijskaartje wat er aan vast hangt.

Beste Margriet, Ik heb de begeleiding tijdens ons scheidings-proces als zeer prettig ervaren.Mijn zaken zijn uitstekend waargenomen

Deskundig en zeer ervaren.

Wij zijn zeer goed geholpen en begeleid door Deskundig Scheiden. Beide partijen voelden zich gehoord. Zaken werden helder en duidelijk aan ons uitgelegd. Deskundig Scheiden probeert echt een vechtscheiding te voorkomen. Wij zijn dan ook zeer content met dit kantoor!

Helder en duidelijk

Helder en duidelijk. Beide partijen het doel voor ogen houden. Wat erg fijn was is dat er niet achterover geleund wordt maar dat actief mee gedacht wordt voor een juiste en passende oplossing.

Aanrader

Vriendelijk,correct,meedenkend voor beide kanten,heel direct en duidelijk

Professioneel en betrouwbaar

Mijn ervaring bij deskundig scheiden heb ik als positief ervaren. Duidelijke communicatie, goed bereikbaar en deskundig. De scheiding hebben we voor beide partijen naar tevredenheid af kunnen handelen waarin het belang van de kinderen voorop staat.

Deskundige en onpartijdige scheidingsadvocaat

Goede en onpartijdige advocaat die de scheiding voor alle partijen zo goed mogelijk wil afwikkelen. Een aanbeveling waard!

Zeer prettig, professioneel en adequaat.

Margriet heeft ons erg goed geholpen met het maken van goede afspraken voor de toekomst. Dit doet zij op een prettige en vooral ook duidelijke manier.

Enorme goede en deskundige hulp tijdens onze scheiding gehad. Gewoon eerlijk, open, oprecht en het beste voor hebben met beide partijen. Enorme inzet bij de punten waar het niet zo fijn liep, en geloof mij die waren er echt! Maar uiteindelijk toch tot een mooi resultaat gekomen waar wij ons alle 2 in konden vinden. Super blij met de snelle afhandeling van onze scheiding!!!Op naar een mooie toekomst en nogmaals super bedankt! Groetjes Chantal Vlot

Duidelijk, accuraat, proffesioneel

Margriet is een pittige dame die snel en duidelijk acteert en handelt. Ook het All in concept, je weet van te voren wat je kunt verwachten incl. de kosten. Duidelijkheid en accuratie.. Fijne eigenschappen in tijden van onzekerheid. Aanrader!

Ging als speer. Van aanvraag tot bij aan de notaris. Top gedaan.

ongedwongen en toch zakelijk

duidelijk wordt aangegeven hoe de zaken geregeld moet gaan worden. bij pat stelling mogen de verschillende opties wel duidelijker worden

Gewoon heel goed en deskundig

Scheiden is niet leuk ! , en ingewikkeld. En als er dan iemand is die samen met je alles bekijkt, uitlegt, op papier zet en keer op keer alles met je( of zoals hier beide) doorneemt. Dan ben je daar blij mee, het neemt een deel van de spanning weg. Margreet was voor ons een zeer goede begeleider, ze gaf rust.

professioneel

Prima geholpen door Margriet, zeer vakundig

Over Deskundig Scheiden

U gaat scheiden, het liefst tegen een gunstig tarief en zonder dure advocaten. U wilt namelijk niet belanden in een vechtscheiding. Dan bent u bij Deskundig Scheiden aan het juiste adres! Wij hebben ruime ervaring opgedaan binnen het notariaat en dé topadvocatuur van Nederland en weten als geen ander dat gerechtelijke procedures enkel leiden tot ‘vechtscheidingen’. Tijdens zo’n rechtszaak verslechtert de onderlinge relatie en zijn de kinderen veelal de dupe. Met de begeleiding van Deskundig Scheiden kan dit worden voorkomen. Door onze uitgebreide juridische kennis en kunde weten wij als geen ander hoe wij met de afwikkeling van (complexe) scheidingszaken moeten omgaan.