Keurig geholpen

Was een half uur te vroeg maandag was geen probleem kreeg koffie en binnen 3 kwartier zat het erin en netjes afgewerkt. Goed bedrijf ga zo door.

Vakkundig en professioneel

Volgens afspraak prima geholpen. In de avond geen probleem. Werkt netjes en secuur. Zeker aan te bevelen.

Snelle, vriendelijke en bekwame service

Communicatie verloopt erg vlot doordat je bijvoobeeld kunt appen en je voor 07.00 uur 's ochtends al antwoord krijgt. Ook bij de uitvoering van de werkzaamheden vonden wij het contact erg plezierig.

Geweldig geregeld.

Alwin is altijd heel goed bereikbaar en is een sympathieke vent. De werkzaamheden zijn op de locatie van het bedrijf uitgevoerd en alles werkt naar tevredenheid. Alwin heeft alles ook heel netjes afgewerkt. Vakwerk dus en een echte aanrader.

Snel geregeld, op locatie, netjes ingebouwd.

Afspraak was snel gemaakt, uitvoering gebeurde netjes, nette monteur, Aanrader

Prima service en klaar terwijl u wacht met een relaxte ruimte en koffie

Het was gezellig en het is heel netjes gedaan. Top

Fijn geholpen.

Afspraak maken veegt enig geduld maar bijzonder prettig en goed geholpen tegen een zeer concurrende prijs.

Vriendelijke monteur zeer goed geholpen en heerlijke koffie. Ik zou iedereen die zijn bus wil beveiligen dit bedrijf aanraden.

Perfecte snelle service

Prima service op locatie. Goeie informatie en keurig ingebouwd

Best gelopen

Prima service, sluit als een kluis. :)

Erg goed

2de maal met dit bedrijf zaken gedaan 2x super verlopen. Werken erg netjes, snel en zijn vriendelijk

Volgens afspraak keurig gemonteerd

Monteur belde vooraf dat hij onderweg was en hoe laat hij aanwezig was. Vervolgens de montage keurig uitgevoerd.

Snelle service!

Ik belde op woensdag om op lokatie de bearlock te laten plaatsen. De dag daarna is de bearlock al vakkundig op lokatie geplaatst en kon ik weer met een gerust zijn dat mijn bus goed beveiligd is! Er is mee gedacht en vlot geleverd. Ik ben erg tevreden over deze snelle en betrouwbare service en zal dit bedrijf zeker weer inroepen als ik weer iets nodig heb als beveiliging van mijn bus.

Perfecte, nette en vriendelijke service

Goede makkelijke communicatie via email en whatsapp en goede nette installatie door een kundige monteur.

Zoals het hoort!

Snel afspraak kunnen maken. Vakkundig ingebouwd. Vriendelijke monteur. Geen enkele wanklank te bedenken. Een compliment voor de wijze waarop ik de dag erna werd ondersteund bij vragen vanuit mijn verzekeraar!

Snel, netjes en goed!

Het systeem is snel en netjes in de bus geïnstalleerd! Ik zou dit zeker aanbevelen!

Zeer prettig, snelle service

Na een korte correspondentie via whatsapp. Afspraak kunnen maken, snelle offerte. Diegene die het kwam plaatsen was heel vakkundig en beleefd. Ook werd er goed meegedacht voor oplossingen. Op locatie geplaatst. Voor herhaling vatbaar.

Snel en vakkundig geholpen

Snel een afspraak kunnen maken (ook) op zaterdag. Vakkundige installatie en vriendelijk bovendien.

Afspraak nagekomen, netjes gemonteerd, heldere uitleg

Van begeleiding over de telefoon tot plaatsing van de sloten ging netjes en professioneel. Er is tijd genomen om tot een keuze te komen en dit waardeer ik. Montage was aan huis, de uitleg daarna over het gebruik van de sloten was helder en uitgebreid. Sloten zijn van goede kwaliteit, je ziet niet van buiten wat je van binnen gemonteerd hebt.

Erg tevreden en blij !

Eerst was ik van plan om het slot door mijn eigen Toyota garage te laten inbouwen. Maar na het lezen van info op internet en het aanraden van de importeur Bearlock Benelux ben ik bij Busbeveiligers.nl terecht gekomen. Zeer aardige man en correspondentie ging geheel via Whatsapp. Alles was snel geregeld, binnen 5 dagen kon het al ingebouwd worden in onze auto. Binnen 2 uur klaar met een kopje thee en wifi in een fijne wachtruimte. We hebben een blije en positieve gevoel aan over gehouden. Dank daarvoor !

Goed geregeld!

De afspraak was makkelijk gemaakt en de installatie werd binnen enkele dagen uitgevoerd. Prettige en sympathieke monteur die binnen 2 uur klaar was en nog enkele goede tips gaf. Het slot zelf werkt heel eenvoudig en probleemloos.

Snel en goed geholpen

Goede info en snelle service

Netjes snel en goedkoop op locatie

Vriendelijke ervaren monteur.

Busbeveiligers doen wat ze beloven !

100% tevreden, doen alles wat ze beloven. Werken netjes … wij zijn zeer tevreden !!

Van bestellen via inplannen tot en met montage bij huis en alles goed en vlot geregeld!

Hartelijk dank, Wendy en Alwin, voor jullie prima service! 5 sterren, wat moet ik nog meer zeggen?! Vanaf het eerste contact t/m de instructies voor gebruik liep alles goed! Top!

Over Busbeveiligers.nl

Busbeveiligers is gespecialiseerd in het beveiligen van bestelbussen en campers met behulp van mechanische sloten van de hoogste kwaliteit. Goede beveiliging van campers en bestelbussen is tegenwoordig een must, omdat ze helaas steeds vaker het doelwit van diefstal zijn, met alle gevolgen van dien. Bedrijven komen stil te staan en vakanties worden verpest. Naast diefstal van campers en bestelbussen, zijn er ook dieven die het niet op de voertuigen hebben gemunt, maar op de waardevolle spullen die erin liggen. Denk aan kostbaar gereedschap dat voor ondernemers onmisbaar is om hun werk te kunnen doen. Of aan camera’s en laptops waarop jouw mooie vakantiefoto’s staan. Bij Busbeveiligers kun je erop rekenen dat alle sloten op de juiste manier worden geïnstalleerd in jouw bestelbus of camper. We zijn geautoriseerd dealer van de topmerken Bearlock en Carbolt. De sloten gaan jarenlang mee en zijn onderhoudsvrij. Mocht er in het onwaarschijnlijke geval iets mis zijn met een slot, dan hoef je je door onze uitgebreide garantie geen zorgen te maken over de oplossing. Je krijgt namelijk 10 jaar garantie op de sloten en de installatie. Goed om te weten: montage op locatie is geen probleem. Je kunt bij Busbeveiligers terecht voor de complete beveiliging van jouw bestelbus of camper. We bieden de volgende sloten aan: Versnellingsbakslot Motorkapslot Laadruimtebeveiliging (alleen voor bestelbussen) OBD slot (voor bescherming van de OBD stekker) Ladeslot (alleen voor campers) Na de installatie ontvang je een inbouwcertificaat, zodat je bij de verzekeraar kunt aantonen dat er een officieel Bearlock of Carbolt slot in jouw voertuig is gemonteerd. Met het inbouwcertificaat gaan verzekeraars vaak direct tot acceptatie over. In sommige gevallen ontvang je een premiekorting voor het feit dat je in goede sloten hebt geïnvesteerd, waardoor de kans op inbraak of diefstal kleiner is geworden. Meer weten over onze diensten? Bezoek dan onze website via de onderstaande link.