Ik heb vorige week mijn nieuwe auto opgehaald. Ben er tot nu toe bij mee en hoop dat het zo blijft. Het contact met de garage verliep chef en snel, vriendelijk en voelde persoonlijk. Blij met het extra stukje service, zoals max verlengen van de APK. Ik vertrouw erop dat ze er zullen zijn voor me als er toch nog iets nodig blijkt.

Uitstekende en vriendelijke behandeling

Ons contact met autobedrijf Stroet is heel goed bevallen. Mooie aankoop gedaan. Goede voorlichting en bij aflevering waren alle afspraken nagekomen. En met een jaar Bovag garantie, (betreft gebreken die binnen de garantietermijn ontstaan of gebreken die niet waarneembaar waren bij de aankoop) gaan we vrolijk met onze Hyundai ix35 de toekomst tegemoet. Yvonne bedankt!

• Service N.v.t.

Super goed!

Zeer tevreden. De tijd wordt hier echt voor je genomen. Auto rijdt prima! Beveel een ieder deze occasiondealer/garage aan.

Een positieve ervaring.

Goede service en fijn geholpen, klantvriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Werd snel geholpen met een aankoopkeuring. Goed gevoel en aardige mensen.

Vriendelijk, professioneel, keurige garage

Ik heb hier een ocassion gekocht. De service is goed, duidelijk en vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundig en zeer klantvriendelijk bedrijf. Goede service.

Onbetrouwbaar

Bij wegrijden na koop al aangehouden door agent, koplamp defect (ok kan gebeuren...?) Auto begaf het binnen 24uur/125 km. Achteraf bleek dat auto met dit euvel binnen was binnen gekomen (gaspedaal problemen) terwijl verkoper (notabene eigenares van de garage) mij vertelde dat de auto was ingeleverd omdat de eigenaar grotere auto wilde. Bij afsluiten koopcontract werd expliciet opgeschreven dat elektronica/eletrische componenten buiten garantie vielen. Op mijn vraag of er electronische problemen waren geweest met deze auto was het antwoord 'nee' wat dus niet waar bleek te zijn. Werd tijdens verkoopgesprek wel gewezen op deukje maar hee dat het gaspedaal was vervangen ivm motormanagement problemen werd niet verteld. Door het euvel, auto reageerde niet meer op het gaspedaal , ben ik in een behoorlijke gevaarlijke verkeerssituatie terechtgekomen met mijn dochter. Gelukkig goed afgelopen. Contact met garage na de pech totaal geen inlevingsvermogen of tegemoetkoming, ik moest komen met voorstel (auto inleveren, geld terug). Uiteindelijk ging ze akkoord. En klacht indienen bij 'Vakgarage' heeft totaal geen zin: er wordt aangegeven dat het een franchise is (Vakgarage) en dat de bedrijfsvoering niet onder hun verantwoordelijkheid valt en je het zelf met de garage moet regelen. Toegevoegde waarde van deze keten is dus NUL en je bent net zo overgeleverd aan de grappen en grollen als elke andere garage of handelaar. Deze garage is iig geen aanrader en de Vakgarage keten dus geen garantie dat je een betrouwbare occasion koopt met een goede service.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste heer Nico Boom uit Heerhugowaard, Wij vinden het heel vervelend dat u een storing met de Mitsubishi Colt heeft gekregen. Gelukkig heeft de ANWB de storing snel kunnen lokaliseren en u weer uw weg kon vervolgen. Wij geven u graag de technische toelichting op de storing omdat het bij u niet geheel duidelijk is: De storing is ontstaan door een later ingebouwde cruise control en zodoende reageerde de auto niet meer op het gaspedaal. De ANWB heeft de cruise control ontkoppeld en meteen was de storing verdwenen. Wij hadden de Mitsubishi Colt inderdaad ingeruild omdat onze cliënt een grotere auto wilde. Jammer dat u daar zelf een twijfelachtig verhaal van heeft gemaakt. Het is juist onze werkwijze om heldere informatie te geven en transparant hierover te zijn. Als coulance hebben wij de auto van u teruggekocht omdat u aangaf het vertrouwen in de auto verloren te hebben. Wij zijn dat niet verplicht, maar om u tegemoet te komen hebben wij uit coulance de auto teruggenomen. U heeft ons nog bedankt voor deze nette oplossing, daarom zijn wij zeer verrast dat u deze review heeft geplaatst. Wij nodigen u dan ook graag uit om in contact met ons te komen, om de misverstanden die u heeft te bespreken. Autobedrijf Stroet Dorpsstraat 205 1689 GC Zwaag Tel: 0229-261985 [email protected]

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Zeer betrouwbaar bedrijf

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer goede en persoonlijke garage

Uitstekende en persoonlijke service. Dit is echt nog een ouderwets goede garage. Yvonne en Maurice denken altijd met je mee voor de beste oplossingen, ze verstaan hun vak en zijn zeer klantvriendelijk! Al jaren trouwe klant, en zelfs nu ik naar een andere provincie verhuisd ben blijf ik klant bij Stroet!

Zie tekst onder!

Het was een mooi en goed gesprek met Yvonne Stroet de eerste dag over mijn nette en goed onderhouden Ford-Focus.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik zou deze garage wel aanbevelen, maar wel met een betere service

Ik heb vorige week zaterdag een auto gekocht, waar ik echt naar opzoek was, met de opties die erop zaten(zoals ook beschreven bij de specificaties die er op zitten op deze auto). Werd wel bij de koop gezegt, er zit geen garantie op de electronica, maar de deur staat open voor een oplossing. We merkten al wel bij het kijken op dat de spiegels niet (zoals beschreven) electrisch inklapte, en thuis dat de keyles entry het niet deed. Hierop de garage gebeld, ik kon langs komen, die handgreep moest besteld worden maar dat werd wel kosten voor mij(250,-) , want werd er gezegt, ja dat kan gebeuren met electronica (ja klopt maar niet al bij de aankoop)en toen ik de auto weer ging ophalen werd er gezegt, ja normaal controleren we dat altijd en nu net een keer niet, we hadden het moeten controleren. en de spiegels bleken ineens niet Electrich inklapbaar terwijl dat knopje er niet zomaar zit lijkt me ( terug weg maar even langs de Kia garage gereden om te vragen hoe dat zit) en je raad het al, het zit er dus wel degelijk op) dus de service is me wel tegen gevallen, de auto zelf rijd helemaal prima en is verder top. Maar je gaat er wel vanuit, als je een auto koopt met de opties zoals beschreven, dat die dan ook behoren te werken, want ik heb er een zelfde auto voor afgezegt omdat de vriendelijkheid en de service door de telefoon voor de bezichtiging en voor de koop goed klonk, en dat gaf de doorslag voor deze te gaan.

• Faciliteiten wachtruimte

Staan altijd voor je klaar

Vriendelijk

Vriendelijk en goede service en snelle hulp .

• Faciliteiten wachtruimte

Goed gevoel, top ervaring, service staat voorop

De auto verkeerde in een topstaat en rijdt boven verwachting. De service en garanties geven een goed gevoel bij de aankoop. Voor mij was dit een flinke investering, gehoor voor verzoekjes en aandachtspunten om de koop rond te maken waren geen enkel probleem. Yvonne is een topper! Veel dank voor de gemoedelijkheid en het vertrouwen in een hele fijne auto. Ik rij weer met plezier.

Correct vriendelijk en meedenkend

Een zeer nette Renault clio van 2011 gekocht met aantoonbaar onderhoud geschiedenis. Ben vriendelijk en correct geholpen zonder bla bla Ben blij met de Clio de eerste 650 km staan al op de kilometerteller. Voor mij Garage Stroet een dikke aanrader .

Betrouwbaar garage

Een garage die doet wat hij ie zegt en denkt mee met de klant.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk, eerlijk en vakkundig

Goed gehoplen bij de aanschaf van een occasion. Goede service, vriendelijke mensen. Bedrijf komt solide en betrouwbaar over.

Uitstekende garage!!

Vriendelijk geholpen kennis van zaken en een hele fijne service..

Fijn geholpen!

Fijn en snel geholpen! De verkoper wilde op hemelvaartsdag naar de zaak komen omdat mij dat beter uitkwam. Super aardig!

• Faciliteiten wachtruimte

Super snelle en fantastische service

Vrijdag avond zagen we de seat altea XL op jullie website staan. Daarop meteen zaterdag ochtend naar jullie gebeld en we konden komen kijken. Na een proef rit, meteen de deal rond gemaakt, En maandag konden we hem ophalen. De oude auto werd bij andere garage opgehaald en wordt afgevoerd naar de sloop. Echt een fantastische, snelle en vriendelijke service.

Heel vriendelijk hoes geholpen

Erg vriendelijk goede hulp

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben zeer tevreden een garage die met je mee denkt vriendelijke mensen en een top auto gekocht

Over Vakgarage Stroet

Bovag Autobedrijf Stroet bestaat sinds 1972, een familiebedrijf waar inmiddels de derde generatie werkzaam is. Ons bedrijf heeft een groot terrein met plaats voor 100 auto’s, een ruime lichte werkplaats met o.a. vijf bruggen waar wij alle werkzaamheden en onderhoud uitvoeren aan auto’s en lichte bedrijfswagens. In de showroom, met plaats voor ongeveer 30 auto’s en op het terrein staan onze occasions opgesteld. Wij zijn uw betrouwbare adres voor: APK-keuring voor auto’s en lichte bedrijfswagens, grote- en kleine onderhoudsbeurt, storingsdiagnose, airco-service, bandenservice, balanceren, uitlijnen, accu’s, uitlaten enz. En ruime voorraad betaalbare occasions van € 1.000,= tot € 8.000,=