vakmanschap

dit bedrijf is zeer klantvriendelijk en professioneel, luisteren, maken tijd en verhelpen het probleem

Helemaal blij

Toen ik op zondagmorgen een busje van Diesveld Mobiel langs de weg zag staan, met iemand erin werd ik helemaal blij. We zijn woonachtig in Frankrijk en moesten zondagavond in het donker naar huis. Bij het busje gestopt en gevraagd of de monteur even naar mijn verlichting kon kijken omdat die het niet meer deed. Na een 5 minuten zoeken heeft hij de kapotte zekering gevonden en konden wij s'avonds met verlichting veilig naar Frankrijk rijden, van een rekening wilde hij niets weten, wat een super super service, waar vind je dat op zondagmorgen!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima garagebedrijf

Al heel veel jaren ben ik 'klant' bij Gerard Diesveld. Kocht bij hem, verschillende auto's die vervolgens ook in onderhoud gingen bij zijn bedrijf. Ben tevreden over de service die het bedrijf biedt. Plezierig en vriendelijk personeel. Bij iets 'onverwachts' is er altijd wel ruimte om even te helpen. Kortom: zuinig op zijn op Vakgarage Diesveld!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

dfaer

eadfsdaf