Snelle correcte afhandeling auto onderhoud

Prima service en goede planning. Wel weinig parkeergelegenheid buiten. Garage is overvol...

Snel vakkundig geholpen

Bij Diesveld wordt ik snel en vakkundig geholpen bij het oplossen van een storing aan mijn auto of motorfiets. Ook regulier onderhoud wordt prima verzorgd.

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige service, vriendelijk en vakkundig.

Had een probleem met een lekke band, werd direct geholpen en stond binnen een half uur weer buiten, Waren zeer vriendelijk en service gericht.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste garage in de omgeving naar mijn mening!

Wat een geweldige ervaring bij garagebedrijf Dieveld in Noordwijkerhout! Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor het fantastische werk dat ze hebben geleverd. Mijn oude VW T4 had last van een kapotte stuurbekrachtiging, en ik werd door de ANWB verteld dat het slechts een kabel was. Echter, toen ik mijn busje naar Dieveld bracht, ontdekten ze dat het hele stuurhuis moest worden vervangen. Hoewel dit meer kostte dan ik had verwacht, kan ik nu vol overtuiging zeggen dat het elke cent waard was! De medewerkers van Dieveld zijn absoluut vakmensen en hebben mijn geliefde VW T4 weer als nieuw laten rijden. Hun expertise en toewijding hebben mijn vertrouwen gewonnen. Deze garage ging verder dan mijn verwachtingen en leverde uitstekend werk af, waardoor ik me als klant echt gewaardeerd voelde. Dit is al de tweede keer dat ik naar Dieveld ben gegaan, en ik kan met zekerheid zeggen dat het niet de laatste keer zal zijn. Voortaan breng ik mijn geliefde busje alleen nog maar naar hen voor onderhoud. De kwaliteit van hun service en het geleverde werk zijn simpelweg ongeëvenaard. Ik raad iedereen die een betrouwbare en deskundige garage zoekt, zonder enige aarzeling aan om naar Dieveld te gaan. De passie en enthousiasme waarmee ze hun werk doen, zijn aanstekelijk. Als je een garage zoekt die jouw auto behandelt alsof het hun eigen voertuig is, dan is Dieveld de plek waar je moet zijn! Bedankt, garagebedrijf Dieveld, voor het weer tot leven brengen van mijn VW T4 en voor de uitstekende service die jullie hebben geleverd. Jullie hebben een zeer tevreden en enthousiaste klant aan me overgehouden!

Vriendelijk hulpvaardig en snel

Kon snel een afspraak maken. Kreeg een leenfiets en de auto was snel weer klaar. Vriendelijk bejegening!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede prettige prijs kwaliteit verhouding en klantgericht flexibel meedenken.

Er wordt goed meegedacht en niet voor de duurste optie gegaan met soms betrouwbare gereviseerde onderdelen voorgesteld. Aandachtspuntje voor meer helderheid in kosten raming vooraf met BTW inclusief. Bij onverwachte problemen met extra kosten werd altijd eerst overlegd en afgestemd.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer klantvriendelijk en sevice gericht

De eerste keer dat ik hier kwam om mijn motor te laten checken. Vooraf kreeg ik prijsindicatie. En tussentijds werd ik gebeld of het een probleem zou zijn dat mijn motor een dagje langer zou blijven i.v.m ziekte. Kortom, ook de commjnicatoe was prima.

Persoonlijk contact

Goed en snelle klant gerichte actie

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service met een glimlach

Altijd duidelijk en erg flexibel

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende en snelle service voor een goede prijs

Uitstekende en snelle service voor een goede prijs Zowel voor mijn auto als mijn motor

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn schade is snel en netjes gemaakt.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ze zijn altijd beschikbaar voor vragen en ik kan er altijd terecht als er plotseling iets aan de hand is met m'n auto.

Goede snelle hulp

Snel terecht voor een goede prijs

Vakkundig

Vakkundig en prima service. Denkt mee met de klant.

Klantvriendelijk en snel

Ik word altijd goed en snel geholpen. Iedereen denkt mee in oplossingen. Het onderhoud wordt altijd keurig uitgevoerd.

prima service en klantvriendelijk

mijn ervaring is klantvriendelijk en goede service en geeft mijn een goed en vertrouwd gevoel. doen wat moet gebeuren en niet meer en anders is er overleg .

Vanzelf extra service

De auto weggebracht voor een loszittende uitlaat en meteen andere kleine dingetjes ook nagekeken en verholpen. Super !

• Faciliteiten wachtruimte

Ik wordt altijd goed geholpen

Altijd een goede ervaring

Vriendelijk en snel

Aardige omgang en specialist

Eerlijk en vakkundig bedrijf

Ben al heel lang klant bij garage Diesveld, al die jaren naar volle tevredenheid. Je krijgt goede service tegen een normale prijs. Jaren geleden moest volgens de vakgarage mijn (roestvrijstalen!) uitlaat van mijn Ford S-Max vervangen worden omdat de ophangbeugels waren doorgeroest. Dat zou 1200 euro hebben gekost. Garage Diesveld heeft nieuwe ophangbeugels aan de auto vastgelast en daar de bestaande uitlaat aan opgehangen. Kosten: 80 euro. Tot op de dag van vandaag hangt dezelfde uitlaat er nog onder, Wat voelde ik me als klant goed geholpen!

Eerlijk en vakkundig bedrijf

Prima dienstverlening!

Al jaren klant bij deze vakgarage en altijd goed geholpen.

Zeer prettig

Altijd vriendelijk en professionele service

Vriendelijk kundig personeel

Goede service ondanks de drukte toxh even snel mijn banden gewisseld

• Faciliteiten wachtruimte

Duidelijke communicatie en vlotte afhandeling

Auto voor APK geweest. In de ochtend ben ik gebeld om te vertellen wat er aan de auto gedaan moest worden. Eind van de dag stond de auto weer klaar.

Gieterij 68

2211ZD Noordwijkerhout