Snel adequaat

Online zie je wat de laagste bpm is wanneer je autogegeens invoert. Na ideal betaling binnen 5 min email binnen met bpm formulieren. Scheelde in mijn geval 1700 euro tov co2 regeling!

No nonsens, gewoon eerlijk

Duidelijk advies over hoe je je aangifte moet invullen. Waar andere bedrijven fors voor een rapport vragen, zit het bij deze berekening er gewoon bij. Volgende aangifte gewoon weer via jullie!

overzichtelijk, praktisch en snel maar had wat mij betreft iets goedkoper gemogen.

Een praktisch en zeer bruikbaar hulpmiddel voor iemand met geen/weinig ervaring met invoer van een personenauto uit het buitenland. Er wordt duidelijk aangegeven wat de prijs is voor een berekening dus dat geeft geen verassingen maar die prijs is naar mijn idee wel een beetje aan de hoge kant.

goede service door even mee te helpen wat uit te zoeken waar voor mij onduidelijkheden over waren.

Met hulp van helpdesk direct goed geholpen

Snel en eenvoudig

Duidelijke website en snelle afhandeling van mijn bpm aanvraag. In eerder stadium ook juiste info gekregen via de online hulp/chat

Goede chat, snelle service en veel geld bespaard!

Het invullen van de BPM-angifte-pdf van de belastingdienst leverde een 2x zo hoge aangifte als die van xray. Ik had weinig zin om -tig BPM-regimes door te rekenen en was vast niet zo laag uitgekomen. Andere sites leverden trouwens allemaal een hoger bedrag op. De aangifte werd direct en zonder problemen geaccepteerd. Welbesteed geld!

Super service tegen acceptabele kosten

Supersnel, zeer aantrekkelijke BPM berekening, en direct geaccepteerd door de belastingdienst.

Goede ondersteuning en belofte waargemaakt

De BPM welke automatisch is berekend was een stuk lager als bij een andere website waar ik ook een berekening van ontvangen. Geen addertjes onder het gras.

Via xray een superscherpe BPM aangifte gekregen zonder addertjes onder het gras (zoals bij importautos.nl.

Vond het vorige programma completer

Als er een bepaalde uitvoering van de auto is gekozen laat u niet zien welke opties deze uitvoering standaard al heeft.

Werkt duidelijk en prettig. Enige minpuntje is dat ik het redelijk aan de prijs vind. Maar verder helemaal oké.

Heel goed en snel.

Heel goed en professioneel.

Opzich prima model, vond het alleen een beetje verwarrend bij selectie van accessoires. In mijn geval Volvo heb je naast de individuele lijst ook een de pakketten om te selecteren. Hier zit veel overlap bij.

Duidelijke uitleg, fijn!

Deskundig

Zeer snelle en deskundige afhandeling Nu nog even afwachten of de belasting ook snel akkoord gaat

Snel en goed

Snel en precies wat men verwacht

Snelle service.

Zeer overzichtelijk

Zeer overzichtelijk en duidelijke website/tool. Snel en helder antwoord op vragen via de email. In mijn geval de beste bpm berekening.

Goede service, erg duidelijk maar wel prijzig.

Ik heb de website als zeer overzichtelijk up to date en duidelijk ervaren. Maar de prijs voor een BPM formulier ligt erg hoog.

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk ik moet eingelijk een abonnement afnemen bij jullie op dot moment voeren wij veel auto’s in vanuit de Europa

Energiestraat 29 1411AR Naarden

Over XRAY bv

XRAY heeft zich gespecialiseerd in marktconforme en uiterst betrouwbare occasionprijs informatie. Uitgangspunt binnen het XRAY taxatiesysteem is de enige reële en objectief vast te stellen marktwaarde van een gebruikte auto: de handels inkoopwaarde. Dit betreft de inkoopprijs zoals die bij inkoop van een gebruikte auto van een particuliere of zakelijke klant door de professionele handel worden betaald. Het XRAY Taxatiesysteem is sinds 1991 een uiterst succesvol, en algemeen geaccepteerd instrument voor dealers, dealerholdings, universele autobedrijven, leasemaatschappijen, banken en verzekeringsmaatschappijen.