Prima hulp

Goed en overzichtelijk

Geven goede tekst en uit leg

vriendelijk en goed advies

Keurig en snel

Niet goedkoop, maar het maakt het allemaal wel veel makkelijker en is een heel efficiënte manier om van de rompslomp af te komen. Want dat is het berekenen van de rest-BPM van je auto via de RDW site wel.

Geweldig eenvoudig

Na het eerst via de officiële site van de belastingdienst geprobeerd te hebben, waar ik meer dan 6 keer ben "uitgegooid" gelukkig deze site gevonden. toen was het werkelijk binnen 5 minuten geregeld. Een 1 woord: GEWELDIG

Ik ben er goed mee geholpen

Voor het meteen weten wat je eventueel kwijt bent aan bpm vind ik het eeghandig.

Snel een bpm calculatie

Snel een bpm calculatie

Waardeloos, aangifte veel te duur.

Ik bestelde via XRAY een BPM aangifte omdat ik het idee had dat dit goedkoper zou zijn. Uiteindelijk bleek dat gewoon de afschrijvingstabel gevolgd wordt. Voor 59,95 is dit een bizar hoog bedrag, andere partijen vragen minder dan de helft voor dezelfde uitkomst.

Xray importberekening snel.

Xray levert zeer snel de kostenberekening van import motorvoertuig aan. Aangezien de import nog niet heeft plaatsgevonden kan ik geen oordeel geven over de juiste kosten. Maar moet wel zeggen dat tot nu toe Xray positief overkomt. Terwijl Andere berekenings sites met de meest vreemde bedragen komt, zoals een bedrag van 60% van de dagwaarde van het voeruig is Xray zijn berekening volgens importhandelaren realistischer dan anderen. Zodoende kan ik zeggen dar Xray zeker ook de mogelijk is om te gebruiken.

Super blij met deze site. Binnen enkele minuten had ik een ingevuld bpm formulier waar ik zelf al dagen mee bezig was om op de site van de belastingdienst in te vullen. Vreselijk. dus heel blij dat ik jullie gevonden heb. ga zo door!

Snelle reactie

Nog geen ervaring

snelle adequate BPM berekening

verder niets aan toe te voegen

wat heerlijk!!!

Ik heb het eerst zelf geprobeerd. Hier liep ik al snel tegen vragen op, vul ik dit in of niet? Met de website van XRAY ging dit in 5 min. betalen ondertekenen en opsturen. klaar is kees. Voor deze service is €59,95 meer als gerechtvaardigd. Top service met directe ondersteuning. Thanks!!

Mijn ervaring met BPM aangiftes zijn prima

Ik vergelijk mijn BPM aangiftes altijd op meerdere sites en xray komt altijd met de voordeligste berekening.

toen ik na een onduidelijke website -uitleg met ze belde werd ik meteen heel goed geholpen.

zie boven

duidelijke website en een snelle correcte afhandeling

Duidelijke website en een snelle en duidelijke reactie op een paar vragen die ik nog had.

Snel en accurast

Is goedgekeurd maar definitief moet nog worden beoordeeld

Behulpzaam

Als leek zag ik door de bomen het bos niet meer. Maar een aardige en geduldige man was erg behulpzaam en we kwamen eruit. Echt een aanrader.

Via stappenplan eenvoudig te rgelen

Alles wordt duidelijk aangegeven, eenvoudig zelf in te vullen en direct klaar voor gebruik, Super !

Super goed geregeld

Ik was in het begin nogal huiverig of het goed kwam. Maar nu is het kenteken binnen, dus super tevreden. Bedankt

Prima, snel en succesvol!

Via XRAY verliep het invoeren van onze auto uit Duitsland voor ons als leken op dit gebied bijzonder vlot.

Gunstige taxatie van een auto met een hoge km stand

onwetendheid

ik moet mijn auto invoeren van belgie naar nederland en heb daarvoor vrijstelling nodig bpm kan ik dat bij jullie krijgen want ik dacht dat ik daarvoor die 59 euro betaald had en anders is deze een vergissing

Duidelijke site en snelle levering

Snelle levering

Alles klopte goed ingevuld

Bij jullie vandaan klopte alles maar bij de belastingdienst 14 dagen laten wachten morgen krijg ik kenteken binnen bedankt Jan

Over XRAY bv

XRAY heeft zich gespecialiseerd in marktconforme en uiterst betrouwbare occasionprijs informatie. Uitgangspunt binnen het XRAY taxatiesysteem is de enige reële en objectief vast te stellen marktwaarde van een gebruikte auto: de handels inkoopwaarde. Dit betreft de inkoopprijs zoals die bij inkoop van een gebruikte auto van een particuliere of zakelijke klant door de professionele handel worden betaald. Het XRAY Taxatiesysteem is sinds 1991 een uiterst succesvol, en algemeen geaccepteerd instrument voor dealers, dealerholdings, universele autobedrijven, leasemaatschappijen, banken en verzekeringsmaatschappijen.