relevante info betreft BPM

We zijn in oriëntatie wat betreft het kopen van een bestelwagen/bus tbv ombouw naar kampeerauto. XRAY levert passende informatie en service daarvoor. Naderhand zullen wij zo mogelijk daarvan gebruik maken.

prima site

makkelijke en goed te doen

Snel duidelijkheid

De bpm aanvraag is voor een leek heel eenvoudig in te vullen.

De data bij X Ray t. a.v. Bpm is duidellijk en nagenoeg accuraat.

TOP ERVARING

Ik moest rest BPM voor mijn omgebouwde buscamper betalen.. na een formulier te hebben gedownload van de belastingdienst begon ik met invullen. Dit was voor mij een serieuze hersenbreker..... na een tip van mijn buurman kwam ik terecht op de de website van Xaray,,, hier vul je even een paar basis gegevens in en krijg je al direct een BPM bedrag... als je daarna het bedrag overmaakt naar de website dan heb je binnen 30 seconden al je documenten binnen, kun je ze uitprinten en opsturen naar de Belastingdienst..... 1 weken later kreeg ik bericht van de Belastingdienst dat ik het exacte bedrag moet betalen wat is Xray had uitgerekend.. ps.. Op zondag stuurde ik nog een mail naar Xray met een vraagje, en daar werd ook op zondag gewoon op gereageerd..... !!!!!! TOP!!!!!

Werkt supersnel en na aanmelden bij rdw en 1 dag later al een betalingsmail van de belastingdienst

Na het invullen de gegevens weet je direct hoeveel bpm er betaald moet worden en een telefoontje met een vraag gegevens doorgestuurd . Direct na de betaling kon ik de papieren afdrukken . Kortom keurig geregeld.

Simpel en snel

één telefoontje naar XRAY en alles was duidelijk!

geen zaken gedaan en toch een goed advies

dank voor goed advies

Makkelijk, duidelijk en snel!!

Na ff puzzelen wat het voordeligste tarief zou zijn in een half uurtje klaar. Chappeau, er zijn toch nog dingen die simpel kunnen.

In een woord perfect

Ik kreeg direct de juiste ondersteuning van Marc en kon het BPMformulier eenvoudig invullen. Bedankt

Na wat geklungel mijnerzijds greep Marc deskundig in en begeleidde mij met het invullen van de juiste gegevens

Wilde zo snel mogelijk een berekening. Binnen 1 minuut geregeld.

Snelle berekening

zal jullie zeker aanbevelen .Top .

top

even snel een gratis aangifte doen in onze speurtocht naar een tot camper om te bedrijfsauto

Ik hoef geen BPM te betalen

Omdat mijn auto ouder is dan 25 jaar hoef ik geen BPM te betalen. Taxatie is niet nodig. Heb nu voor niets 59,95 betaald :-(

Vervelend dat u ontevreden bent. De 59,95 is niet voor niets betaald, maar voor het compleet ingevulde bpm aangifte rapport. Niet alleen voor een taxatie/koerslijst. Dit rapport is ook verplicht als de auto 25 jaar oud is of bijvoorbeeld een bedrijfswagen.

Snel, makkelijk en super-accuraat!

Hoe simpel kun je iets ingewikkelds als een BPM-calculatie maken? Met een paar klikken had ik mn berekening en die was ook nog eens nagenoeg gelijk aan wat ik moest overmaken aan 'Den Haag'. Dit ga ik vaker doen, ideaal

Superrr...

Betrauwbar,..

Snelle BPM aangifte en concurrerende prijs.

Snelle BPM aangifte tegen concurrerende prijs

Snel en betrouwbaar.

Heerlijk achterover leunen en deze mensen regelen alles perfect voor je. Top

Super snelle bpm berekening

Super snelle bpm indicatie en gratis. Check je spam box als die niet gelijk binnenkomst

Een snelle manier om de extra kosten te breken bij invoer

Snel en makkenlijk

Snelle indicatie van de rest-bpm waarde

Gebruiksvriendelijk

Heel fijn bedrijf

Ik kreeg binnen een minuut een bpm berekening in mijn mail.

Over XRAY bv

XRAY heeft zich gespecialiseerd in marktconforme en uiterst betrouwbare occasionprijs informatie. Uitgangspunt binnen het XRAY taxatiesysteem is de enige reële en objectief vast te stellen marktwaarde van een gebruikte auto: de handels inkoopwaarde. Dit betreft de inkoopprijs zoals die bij inkoop van een gebruikte auto van een particuliere of zakelijke klant door de professionele handel worden betaald. Het XRAY Taxatiesysteem is sinds 1991 een uiterst succesvol, en algemeen geaccepteerd instrument voor dealers, dealerholdings, universele autobedrijven, leasemaatschappijen, banken en verzekeringsmaatschappijen.