Werkt supersnel en na aanmelden bij rdw en 1 dag later al een betalingsmail van de belastingdienst

Na het invullen de gegevens weet je direct hoeveel bpm er betaald moet worden en een telefoontje met een vraag gegevens doorgestuurd . Direct na de betaling kon ik de papieren afdrukken . Kortom keurig geregeld.

Simpel en snel

één telefoontje naar XRAY en alles was duidelijk!

geen zaken gedaan en toch een goed advies

dank voor goed advies

Makkelijk, duidelijk en snel!!

Na ff puzzelen wat het voordeligste tarief zou zijn in een half uurtje klaar. Chappeau, er zijn toch nog dingen die simpel kunnen.

In een woord perfect

Ik kreeg direct de juiste ondersteuning van Marc en kon het BPMformulier eenvoudig invullen. Bedankt

Na wat geklungel mijnerzijds greep Marc deskundig in en begeleidde mij met het invullen van de juiste gegevens

Super!

Wilde zo snel mogelijk een berekening. Binnen 1 minuut geregeld.

Snelle berekening

zal jullie zeker aanbevelen .Top .

top

even snel een gratis aangifte doen in onze speurtocht naar een tot camper om te bedrijfsauto

Ik hoef geen BPM te betalen

Omdat mijn auto ouder is dan 25 jaar hoef ik geen BPM te betalen. Taxatie is niet nodig. Heb nu voor niets 59,95 betaald :-(

Vervelend dat u ontevreden bent. De 59,95 is niet voor niets betaald, maar voor het compleet ingevulde bpm aangifte rapport. Niet alleen voor een taxatie/koerslijst. Dit rapport is ook verplicht als de auto 25 jaar oud is of bijvoorbeeld een bedrijfswagen.

Snel, makkelijk en super-accuraat!

Hoe simpel kun je iets ingewikkelds als een BPM-calculatie maken? Met een paar klikken had ik mn berekening en die was ook nog eens nagenoeg gelijk aan wat ik moest overmaken aan 'Den Haag'. Dit ga ik vaker doen, ideaal

Superrr...

Betrauwbar,..

Snelle BPM aangifte en concurrerende prijs.

Snelle BPM aangifte tegen concurrerende prijs

Snel en betrouwbaar.

Heerlijk achterover leunen en deze mensen regelen alles perfect voor je. Top

Super snelle bpm berekening

Super snelle bpm indicatie en gratis. Check je spam box als die niet gelijk binnenkomst

Een snelle manier om de extra kosten te breken bij invoer

Snel en makkenlijk

Snelle indicatie van de rest-bpm waarde

Gebruiksvriendelijk

Heel fijn bedrijf

Ik kreeg binnen een minuut een bpm berekening in mijn mail.

Prima hulp

Goed en overzichtelijk

Geven goede tekst en uit leg

vriendelijk en goed advies

Keurig en snel

Niet goedkoop, maar het maakt het allemaal wel veel makkelijker en is een heel efficiënte manier om van de rompslomp af te komen. Want dat is het berekenen van de rest-BPM van je auto via de RDW site wel.

Geweldig eenvoudig

Na het eerst via de officiële site van de belastingdienst geprobeerd te hebben, waar ik meer dan 6 keer ben "uitgegooid" gelukkig deze site gevonden. toen was het werkelijk binnen 5 minuten geregeld. Een 1 woord: GEWELDIG

Ik ben er goed mee geholpen

Over XRAY bv

XRAY heeft zich gespecialiseerd in marktconforme en uiterst betrouwbare occasionprijs informatie. Uitgangspunt binnen het XRAY taxatiesysteem is de enige reële en objectief vast te stellen marktwaarde van een gebruikte auto: de handels inkoopwaarde. Dit betreft de inkoopprijs zoals die bij inkoop van een gebruikte auto van een particuliere of zakelijke klant door de professionele handel worden betaald. Het XRAY Taxatiesysteem is sinds 1991 een uiterst succesvol, en algemeen geaccepteerd instrument voor dealers, dealerholdings, universele autobedrijven, leasemaatschappijen, banken en verzekeringsmaatschappijen.