Super personeel, vooral Sylvia

Zeer vriendelijk contact en correcte handelingen en afspraken nagekomen, wij waren op vakantie in Spanje, is allemaal vanuit Nederland met ons en koper geregeld. Onze dank hiervoor

Vakkundig en zeer goede begeleiding

Wij zijn zeer tevreden met de dienstverlening van deze makelaar, vakkundig, eerlijk en ook nog een goede prijs. De beide dames Thea en Sylvia communiceerden heel goed met ons, alle vragen werden vlot beantwoord. Zij zijn echt enthousiast en goed in hun vak. Ze hebben ons heel goed geadviseerd tijdens het hele proces van de verkoop, ik raad hen zeker aan.

Goed, vlot en vriendelijk.

Na het eerste contact alles vlot en duidelijk geregeld.

Uitstekende service, behulpzaam en altijd vriendelijk

Goede communicatie en feed-back

Zeer Goed

zeer goed

Goede begeleiding

Goede contacten gehad. Tevreden over de begeleiding.

Aktief, goede begeleiding en correcte afwerking

Prettig contact en overleg ten alle tijden mogelijk.

Fantastische mensen

De manier waarop Thea, Michael en Sylvia van Makelaardij Moolenaar ons hebben geholpen bij de ellende rond de verkoop van ons huis in Heerewaarden verdient alle lof!

Gamerschestraat 34 5301AS Zaltbommel