Prettige en professionele begeleiding

Het team van Moolenaar Makelaardij heeft me op een prettige manier geholpen om mijn huis te verkopen. Alle zaken die bij de verkoop horen zijn op vakkundige manier uit mijn handen genomen waardoor ik weinig tot geen omkijken naar verkoop heb gehad.

Top makelaar!

Komt afspraken na, het personeel is deskundig en vriendelijk. Altijd duidelijke feedback en goed advies na een bezichtiging. Dank jullie wel voor de fijne samenwerking !

Wij hebben de verkoop van ons huis als zeer prettig ervaren. Vriendelijk personeel, meedenkend, behulpzaam.

Het contact was heel goed , we zijn super tevreden binnen een week ons huis verkocht . Top team moolenaar makelaardij . Bedankt

Belachelijk!

Rapport staat vol fouten, ze weigeren hierop aanpassingen te maken en weigeren inhoudelijk te reageren.

Top makelaar, geen aanmerkingen .

Makkelijk en snel contact met makelaar. Luistert goed naar wensen klant en komt afspraken netjes en op tijd na.

Super makelaar !

Een makelaar waar alle medewerkers kundig en erg betrokken zijn. Goede marktkennis en komen alle afspraken altijd na. Wederom weer een super ervaring met Moolenaar Makelaardij !

Afspraken worden nagekomen

Voor een waardebepaling van onze woning hebben we Thea uitgenodigd. Zij was enthousiast over onze woning en gaf een indicatie van de waarde. Dit lag al een stuk hoger dan wat wij hadden gedacht. Daarom afgesproken om het in de stille verkoop te verkopen (we hadden immers geen haast). Al vrij snel had Moolenaar makelaardij diverse geïnteresseerden waardoor we onze woning voor een erg goede prijs hebben verkocht.

Top makelaar! Goede verkoopstrategie en heel fijn om mee te werken.

Het team van Moolenaar heeft mij vanaf de eerste afspraak tot en met de verkoop perfect geholpen. Door de goede marktkennis en netwerk een snelle verkoop gerealiseerd.

Een persoonlijke en klantgerichte werkwijze.

Er wordt goed geluisterd naar de wensen en behoeftes van de koper en verkoper. Ons nieuwe huis hebben we gekocht bij/via Moolenaar en ons andere huis hebben we verkocht door Moolenaar. Over beide trajecten meer dan tevreden. Kan niet beter met daarbij een zeer scherpe courtage!

zeer prettig en professioneel

Molenaar makelaardij is een makelaar die zeer professioneel en vakkundig te werk gaan. Daarbij zijn ze vriendelijk en klantgericht. En als ik ooit weer mijn huis verkoop laat ik dat zeker weer door hun doen. En mijn advies aan mensen die hun huis willen verkopen ga naar Moolenaar makelaardij want daar krijg je zeker geen spijt van.

Er is goed geluisterd naar mijn wensen en verwachtingen t.a.v. verkoop van mijn huis en aankoop nieuwe woning. Na elke bezichtiging snelle terugkoppeling, toegankelijk in communicatie. Dit heeft geresulteerd dat ik binnen 2 wkn mijn huis heb verkocht en mijn nieuwe huis heb gekocht.

super tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de aanpak en de persoonlijke begeleiding van de verkoop van ons huis. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren vandaar deze reactie

Verkoop woning

Goed en fijn contact,en in no time ons huis verkocht!!!

Ons nieuwe huis hebben we aangekocht via Moolenaar. Snel en concreet contact met bezichtiging en onderhandelingen. Ook ons huis hebben we verkocht via de module ikverkoopmijneigenhuis.nl. Moolenaar heeft snel de foto's laten maken en de brochure opgesteld, en binnen enkele dagen hadden we de eerste belichting en was het huis ook binnen een week verkocht.

Het was helemaal goed

De bereikbaarheid was ook goed, we hebbeb Sylvia als heel prettig ervaren, en telefonisch Ilona ook!

Professionele en uitstekende makelaar

Professioneel en goed geholpen met de verkoop van mijn woning! Ik heb deskundig advies gekregen en klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij deze makelaar. Kortom een zeer fijne ervaring, mocht ik ooit mijn nieuwe woning gaan verkopen ga ik zeker contact opnemen!

klantvriendelijk, toegankelijk en vlot!

Moolenaar Makelaardij is makkelijk benaderbaar, reageert zeer vlot op een manier die helder en zakelijk is maar ook vlot 'Bommels'. Ze stellen de client voorop en zijn representatief en meedenkend. Er is sprake van korte lijntjes en een goede informatievoorziening. Zowel verkoop en aankoop van nieuwe woning zeer naar wens verlopen. Als er nog een volgende keer komt, is onze keus snel gemaakt.

Hoge klantvriendelijkheid, goede service, allemaal fijne vriendelijke en behulpzame mensen. Makkelijk en informeel in de omgang. Men neemt de tijd voor je. Enige minpuntje is dat telefoon op kantoor soms niet opgenomen wordt, maar das dan ook echt het enige. Had eigenlijk een negen willen geven maar die stond er niet bij helaas.

Behulpzaam, duidelijk, komt afspraken na en is prettig om mee samen te werken.

Zoals hiervoor in 1 zin omschreven

Prima geregeld!

Moolenaar Makelaardij heeft in 2017 een taxatie voor ons, toen nog te bouwen, huis verzorgd. Hiermee hebben we zonder problemen onze hypotheek kunnen afsluiten. Super service!

Uitstekende verkoopmakelaar

Goede communicatie. Mooie verkoopbrochure. Meedenkend. Altijd bereikbaar voor vragen. Kortom: uitstekende service.

Keurig en betrouwbaar

Alle afspraken worden nagekomen, goed advies en goede begeleiding. 100% betrouwbaar. Keurig personeel.

Mooie folder, snelle communicatie, huis snel verkocht!

Fijn dat je het huis kan verkopen via ikverkooomijneigenhuis.nl en als dat niet lukt de makelaar het van je over kan nemen. Alles in overleg, prima service!

Duidelijk, prettige samenwerking, goede begeleiding.

Prettige samenwerking en goede expertise bij het verhuren van de woning.