Uitstekend en professioneel !

Alles was perfect en professioneel geregeld Zangeres Do echt een aanrader..topartiest

• Naam Artiest Do
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Perfect geregeld

Een zeer professionele en betrouwbare organisatie waar je van op aan kunt!

Via Buro2010 hebben wij Booming Piano's geboekt. Fantastisch hoe deze band inspeelt op het publiek en een hoogwaardige kwaliteit van entertainment verzorgd. Met Buro2010 verschillende opties besproken waaruit bleek dat deze organisatie naast betrouwbaar en professioneel ook nog eens flexibel is.

• Naam Artiest Booming Piano's

Exact zoals ik gewenst had qua wensen.

Voor de 2e keer heb ik via Buro2010 een artiest geboekt voor een bijzonder feestje, door hun snelle schakelen, meedenken en hulp werd het feestje meer dan bijzonder.

• Naam Artiest Do

Anita was heel hartelijk, enthousiast en nam de tijd voor een meet & greet!

Louter lof!

• Naam Artiest Anita Meijer

wat een top leuke vak vrouw(en)

Ondanks onze slordige organisatie en de (enigszins terechte) harde woorden van haar manager is Edsilia zonder klagen het podium opgegaan en heeft ze een weergaloze show neergezet waar iedereen van in de stemming kwam en bleef. Volgens jaar zien we haar graag terug op Utrecht Canal Pride main stage met uiteraard veel betere en zorgvuldige organisatie vanuit onze kant.

• Naam Artiest Edsilia Rombley

KIMBERLY ...Wat een topper!

Een spectaculair optreden, wat een strot die vrouw, het feest voor mijn 50e verjaardag was hiermee echt onvergetelijk. Kimberly met dansers en crew bedankt

• Naam Artiest Kimberly

Waaanzinnig goed

Aardige gasten. Netjes en leuk contact bij aankomst en weggaan. Optreden had niet beter gekunt

• Naam Artiest Blues brothers dedication revue

Wat een energie top optreden CB Milton

Tijdens de repetitie en optreden een fijne positieve energie van Clarence. Fijne artiest om mee te werken. Zet heel de tent op zijn kop, aanrader

• Naam Artiest CB Milton

Katernstraat 11 1321NC Almere

Over Buro2010

BURO2010 is het directe en officiële entertainmentboekingsbureau van vele bekende artiesten, popgroepen, bands, dj’s, sporters, sprekers en tv-koks. Wij leveren kwalitatief entertainment – in de breedste zin – aan vele bedrijven, instellingen, overheden, particulieren, locaties, cateraars en andere bureaus. Wij creëren ‘Moments to remember’ voor mensen en merken, want een optreden of event kan zoveel meer zijn dan een eenmalige gig of gebeurtenis!