• Naam Artiest Anita Meyer
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? goed

mooi actief optreden met goede energie en slecht publiek

Prima energiek optreden met goede danseressen. verbazingwekkend dat onze klanten maar deels engaged waren. Kwam ook door positie van het podium. Iets te geïsoleerd. Derhalve extra knap hoe Edsilia en 'crew' een zeer goede performance hebben neergezet.

• Naam Artiest Edsilia
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? prima

Magisch

1 groot feest! Wat n energie! Wat een enorm muzikaal bereik. Wat n lieverd. Kimberly heeft onze avond zo mooi gemaakt. Zoveel bijdrage geleverd. Zo flexibel geweest. Heel heel veel dank ! Wij wensen Kimberly alle liefs en heel veel gezondheid geluk humor en sprankeling in haar prive en zakelijke leven !!!! Proost!!!! Reineke, oscar, Vida en Jules xxxx

• Naam Artiest Knberly
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Heel goed

Yes-R's optreden was een feestje

Op 11 april 2019 kwam Yes-R optreden op een van onze buitenschoolse opvanglocaties. Hij had voor ons een aangepast lied op een eigen nummer gemaakt. Zijn optreden was een feestje voor de kinderen van de bso. Yes-R was erg enthousiast naar de kinderen toe en dat sloeg over op de groep. Enige kanttekening die we hadden, was dat hij het lied vanaf een A4tje oplas omdat hij de tekst niet uit zijn hoofd kende. Omdat we ook filmopnames maakten, kwam dat minder mooi over op beeld. Maar verder een erg geslaagd optreden.

• Naam Artiest Yes-R
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima en vriendelijk contact gehad in de aanloop naar 11 april. Enige minpuntje was dat de afgesproken deadline voor het aanleveren van het lied niet was gehaald en hier op dat moment geen controle op is geweest door BURO2010. Onze contactpersoon bij BURO2010 was op dat moment ook met vakantie en YES-R bevond zich op dat moment in het buitenland. Maar het is goed gekomen :-) En nog een ander aandachtspunt; YES-R probeerde mij op de dag van het optreden te bellen, maar kreeg mij niet te pakken. Uiteindelijk bleek dat hij het nummer van de manager van de bso heeft geprobeerd. Waarschijnlijk had hij de contactpersonen en bijbehorende telefoonnummers (via management of BURO2010) niet goed doorgekregen.

Topband!

Ik was er zelf niet bij maar ik heb gehoord dat het een topfeestje was en veel gedanst is.

• Naam Artiest Magic Inc
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Fijn geholpen

Geweldig feest gehad!

Zoals ook al besproken met Jeffrey, zijn we erg tevreden over het Event van afgelopen zaterdag. De contacten en communicatie met Jeffrey zijn uitmuntend, hij zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Op de dat zelf is hij aanwezig geweest en deed meer dan nodig, heel erg fijn. Het schakelen ging snel, hij was goed bereikbaar, niets dan lof over Jeffrey. De artiesten en line-up waren geweldig, net als de lasershow. We zijn erg blij met jullie aanbeveling en advies hierover. Het heeft supergoed uitgepakt. De volgorde pakte ook heel goed uit, ondanks dat sommigen van ons daar wat twijfel over hadden. De lasershow was creatief en van te voren aangeleverd, zodat we vast wisten wat er kwam. Zowel onze gasten als wijzelf hebben echt een top avond gehad waar nog lang over nagepraat gaat worden. Een minpunt (ook reeds besproken met Jeffrey) was dat de piano van Xander vroegtijdig van het podium gehaald werd, wat erg storend was tijdens de speech en onnodig, omdat Xander na afloop toch nog foto's zou maken (er was dus nog tijd zat om dit na de speeches te doen). Een andere minpunt is dat de outro van de band (die we op jullie advies zouden laten spelen) er niet was. De band vertrok van het podium op het moment dat Xander klaar was. Dit was jammer, omdat de speeches nu vrij kaal waren na een spetterende show, zeker toen de piano op dat moment ook nog afgebroken werd. Als laatste vonden we het vervelend dat we de playlist pas op de dag zelf kregen, terwijl in de eerste gesprekken besproken was dat we die twee weken van tevoren zouden krijgen en er wat inspraak op zouden hebben. Verder nog wat kleine puntjes die we met Jeffrey besproken hebben, maar voor hier niet het noemen waard zijn.

• Naam Artiest Xander, Do en Wolter
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Zeer goed

Prima organisatie, maar niet voor herhaling vatbaar als enige optreden vd avond

De opkomst was heel laag helaas. Dat zorgde voor weinig vragen tijdens de Q&A. Het blijft lastig om deze doelgroep in de bibliotheek te krijgen. Dat was (en blijft) voor ons een hele uitdaging. Birgit had nauwelijks iets voorbereid in de vorm van een presentatie of filmpje of een wat inhoudelijk verhaal. Dat was jammer. Voor het aanwezige publiek was het denk ik niet erg, zij hebben een leuke ontmoeting gehad. Het ging ze ook vooral om een foto en handtekening. Ik denk dat ze goed op wat grotere events kan staan, als onderdeel bijvoorbeeld van meerdere artiesten, maar voor een optreden van haar alleen zou ik haar niet adviseren. Daarom zou ik haar niet aanbevelen voor een soortgelijk optreden. Ook gezien de kosten en de inhoud van de avond, dat is wat mij betreft niet in verhouding. Doet niets af aan de vriendelijkheid van Birgit trouwens, ze is een leuke meid!

• Naam Artiest Birgit Kunstt

Goede communicatie

Ik werd goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen rondom de afspraak. Er werd goed meegedacht in de mogelijkheden en alles was prima verzorgd!

• Naam Artiest Lois Lane
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Top

Wij hebben enorm genoten. Het optreden van Anita was fantastisch! Grote verrassing voor de meeste. Wat een goede zangeres en een mooie vrouw en persoonlijkheid!! DJ Rob was ook top, voelde het goed aan en de dansvloer stond de hele avond vol. Leuk dat je de clips kon zien. Super leuke en enthousiaste reacties gehad. Een top avond om niet meer te vergeten! Bedankt.

• Naam Artiest Anita Meijer en DJ Rob
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Goed

Het was een geweldig optreden.

Ik had hem als verrassing geboekt voor ongeveer 60 man. Hij heeft er iets geweldigs van gemaakt. Een rasartiest.

• Naam Artiest George lotze.
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Goed

Groove Department is een topband die een zaal veertigers tot laat op de dansvloer weet te houden!

Na Groove Department een paar keer gehoord te hebben hebben wij hen geboekt voor ons trouwfeest. Een betere band hadden we niet kunnen treffen. Bijzonder professioneel, bereid om mijn dochter even achter de toetsen te laten plaatsnemen voor 'ons' liedje, en in staat een zaal vol veertigers en vijftigers tot laat op de dansvloer te houden. Nu nog krijg ik veel complimenten voor de sfeer en de goede band!

• Naam Artiest Groove Department
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima

Was een prachtige ervaring!

Gordon kwam goed voorbereid en heeft ons geholpen er een geslaagde dag van te maken. Ons ''podium gesprek'' welke we inhoudelijk hebben gevoerd, kwam goed over bij ons publiek. Hij is ontzettend meelevend, vriendelijk, grappig en leuk. Ik heb zijn aanwezigheid en deelname als enorm prettig ervaren. Zijn muzikale afsluiting was super leuk. De zaal ging volledig op de kop en hij betrok ons bij de afsluiting! Al met al een fantastische ervaring!

• Naam Artiest Gordon
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Heel goed

Prima contact met Guillaume die flexibel meedenkt.

Op 15 april 2020 een 2e editie van deze dinnerparty 'Lunteren ontmoet Lunteren'. Graag contact opnemen voor een veelzijdige entertainer.

• Naam Artiest N.v.t.
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? N.v.t.

Meer dan geweldig

Wat hebben wij een super dag gehad. Do had er echt wat moois van gemaakt. We kijken nog regelmatig terug naar de beelden.

• Naam Artiest Do
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Top

super ervaring,

Het concept single sounds sloeg heel goed aan bij iedereen, het werd een groot feest

• Naam Artiest sinle sounds

Matig en niet sprankelend

Ik vond het optreden niet echt sprankelend. Nu hadden we dan geen grote opkomst maar er werd niet veel ondernomen om het toch een feestje van te maken. Jammer, die kids die er waren kwamen er toch voor.

• Naam Artiest Beau Potman

Ultieme feestavond

Wat een professionele band en wat een sound! Het is lastig voor stellen dat dit voor veel van de bandleden niet hun dagelijkse werk is. Wij hebben mede dankzij Groove Department een onvergetelijke bruiloft gehad!

• Naam Artiest Groove Department
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Snelheid van beantwoorden van vragen wisselde

Pakkende presentatie

Snelle opbouw en ruim op tijd aanwezig en klaar. Goede samenwerking. en na afloop mogelijkheden voor de kinderen.

• Naam Artiest Zandprinses
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? wat verwarrend

Vriendelijke en duidelijke communicatie

Het contact met Jeffrey van Buro2010 was prettig. De communicatie was duidelijk en wij werden vriendelijk geholpen. Niets anders over te vertellen. Alles ging soepel en liep volgens afspraak.

• Naam Artiest Kimberly Maasdamme
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? N.v.t.

Kinderen hebben genoten

• Naam Artiest Dylan

Prettige samenwerking!

Inmiddels is het team van Guus wel bekend. Zowel Modestus als Edgar van Heertum. In het voortraject is het altijd een aantal dingen afstemmen. Maar het resultaat was helemaal goed! Zowel wij, maar zeker ook de opdrachtgever was erg blij met het optreden van Guus en zijn band!

• Naam Artiest Guus Meeuwis
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? kort maar krachtig

Fantastisch!

Prima contact, snel, vakkundig, hulpvaardig. Optreden van Anita Meyer was excellent. Stipt, goed bij stem, enorme sfeermaker.

• Naam Artiest Anita Meyer
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima

het is een super avond geworden.

zie bovenstaand!!

• Naam Artiest Anita Meijer en DJ Rob
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? prima

Grote klasse

Zeer professionele en soepele werkwijze. Top performance en communicatie met publiek.

• Naam Artiest Shirma Rous
  • Wat is uw ervaring met BURO2010? Prima, geduldig

muziek en sfeer was erg goed

de communicatie met het geluids bedrijf liep niet helemaal lekker. vervolgens liep het een beetje uit omdat het geluids bedrijf pech had met hun auto deze stond stil voor het podium en deed niets meer. Vervolgens na het optreden met de afbouw van het geluid was van onze bedrijfs bus de spiegel afgereden, ik had toevallig gezien dat hun vracht wagen pal naast onze bus stond geparkeerd . Dat hun zijn weg gegaan zag ik dat onze spiegel er af was gereden.

• Naam Artiest booming pianos

Over Buro2010

BURO2010 is het directe en officiële entertainmentboekingsbureau van vele bekende artiesten, popgroepen, bands, dj’s, sporters, sprekers en tv-koks. Wij leveren kwalitatief entertainment – in de breedste zin – aan vele bedrijven, instellingen, overheden, particulieren, locaties, cateraars en andere bureaus. Wij creëren ‘Moments to remember’ voor mensen en merken, want een optreden of event kan zoveel meer zijn dan een eenmalige gig of gebeurtenis!