Ik ben zeer tevreden werd enorm goed geholpen door Rinus Tonder, hij neemt alle tijd voor je, laat alle mogelijkheden zien. Het gedenkmonument van mijn moeder nog voor de kerst geplaatst in een woord geweldig Ben er erg blij mee. Ik raad dit bedrijf zeker aan

Goed. Fijn geholpen. Goed advies.

Wij zijn fijn geholpen en kregen goed advies.

Prima, geheel volgens afspraak!

Tijdens het hele proces is Rinus een rustige, meelevende en oplossings- gerichte vakman. Met alle geduld van de wereld kwamen we toch snel tot een goed resultaat en ondanks de corona vertraging toch binnen de verwachte tijd geplaatst.

zeer blij en tevreden

Beste heer Tonder, Rinus, Dank voor het bijzonder en exact uitvoeren van het met recht te noemen grafmonument van mijn man in ruste Emanuel. Ik ben er zeer blij mee en heel tevreden over. U en uw dierbaren Fijne Kerstdagen en een Voorspoedig 2021 toewensend, ook namens m’n zoon en gezin

Wij zijn zeer tevreden over het contact met Rinus Tonder. Alles keurig geregeld!

Alles is netjes afgehandeld goede service.

Mijn ervaring is goed we zijn overal bij betrokken de steen is heel netjes afgewerkt dit bedrijf is een aanrader

Het ontzorgt

Ben blij te weten dat de graven nu altijd schoon gemaakt worden. En er regelmatig zorg aan besteed wordt.

Super! Echt een bedrijf waar de klant koning is.

We zijn nu voor de 3e keer bij Anders Gedenk Monumenten geweest. De eerste keer hebben ze een hele mooie steen verzorgd voor mijn moeder. Met wat tips en trucs van de heer Tonder is dit een zeer waardig monument voor mijn moeder geworden. Omdat wij toch nog iets moois voor thuis wilde hebben, heeft de heer Tonder het glas, wat ook op het monument zit, in het klein gemaakt. Ook dit weer met alle eerbied en top gemaakt. Vorige maand is onze hond overleden en hier heeft hij een mooie urn voor gemaakt. De afbeelding is erg mooi geworden, welke met lasertechniek in de urn is gezet. Al met al, een bedrijf waar, je ondanks een moeilijke periode, je helemaal op je gemak gesteld wordt en hij meedenkt met de mogelijkheden binnen het gestelde budget. Wij zijn dik tevreden! Daarnaast heeft hij een gedenksteentje gemaakt voor onze fokker, zodat ook zij een mooi aandenken heeft.

zeer persoonlijk en fijn geholpen ,

vriendelijk en goed advies,en goed op de hoogte gehouden met de voortgang van het maken en plaatsen van ons gedenk teken.

Erg Fijn!

Na een eerste vrijblijvende kennismaking een goed gevoel overgehouden. Welke uiteindelijk de doorslag gaf om de gedenksteen van mijn vader bij Rinus te laten maken. Wij zijn erg blij met het resultaat!

Ik ging op zoek voor een grafmonument voor mijn zus. Bij binnenkomst kon ik rondkijken en ik kreeg een kop koffie aangeboden. Er wordt je niks opgedrongen, en je kan in alle rust uitzoeken wat bij jou wensen past. Wij zijn door Rinus Tonder zo fantastisch geholpen. En ook de afwikkeling van alles, was zo mooi gedaan. Ik zal zeker in de toekomst terug komen. Hoop wel dat het nog een poosje duurt! Bedankt namens Riet en André

Wij zijn op zeer vriendelijke wijze ontvangen en geholpen bij het uitzoeken van een grafmonument.

Bij binnenkomst voelde het direct vertrouwd aan wat best bijzonder is want hier stap je niet zo snel binnen. Een keuze was vrij snel gemaakt. Alles is mogelijk, van een eenvoudige steentje tot gigantische monument. De ontzorging voor het plaatsen van de steen, aanvragen van de vergunning ...alles werd uit handen genomen. Echt heel fijn. Dank voor de goede zorgen

Zeer tevreden!

Ontvangst was zeer warm en hartelijk. Er werd ruim tijd genomen voor het ontwerp en het uitzoeken van de materialen en kleuren. Mijn broer, schoonzus, nichtje en ik zijn goed geadviseerd en uiteindelijk meer dan tevreden over het eindresultaat!

Uitstekend, zeer tevreden.

Ben zeer tevreden over het monument, en goede voorlichting gehad bij het uitzoeken van steen en letters. Aanbevolen.

zeer persoonlijk, warm en menselijk

Mijn vrouw en ik werden op een warme en hartelijke manier ontvangen. Gezamenlijk zijn wij in een aantal besprekingen tot een zeer fraai eindresultaat gekomen.

Warme ontvangst in een mooie winkel

Vriendelijke ontvangst. Ruime keuze in een mooie winkel. Rinus helpt goed bij het maken van een keuze. En de steen is mooi geplaatst. Alles was goed geregeld. Hele goede ervaring.

uitstekend!

Graf van ouders op laten knappen. Vlotte, vriendelijke service. Graf en grafplaats zien er uit als nieuw! Heel fijn!!

Heel prettig geholpen

Ik wist ongeveer wat ik wilde qua grootte van de steen. Mooie donkerrode kleur uitgezocht en type letter. Rinus gaf 3 ontwerpen als optie en daarvan heb ik er 1 uitgekozen. Via de mail werd ik netjes op de hoogte gehouden. Imiddels is de steen geplaatst en is er een mooie gedenkplaats om naar toe te gaan.

Heel veel geduld

Ik heb twee kinderen 18 en 13jaar. Als moeder moest ik het regelmatig onder hun aandacht brengen. Waardoor het plaatsen van het monument enige tijd op zich liet wachten. Maar het geduld en de hulp waar ik het nodig had maakte het een stuk dragelijker. Eigenlijk een 9 (maar het geduld was een 10 waard).

Persoonlijke benadering.

Mijn kinderen en ik waren op zoek bij dhr. Tonder voor een assieraad. Zijn zeer netjes geholpen en op de afgesproken datum zijn de sierraden geleverd. Bedankt voor het meedenken hr. Tonders.

Uitstekende Service man van Woord

alles vlot verlopen en naar wens verlopen netjes en zakelijk afgehandeld ook alle zaken bijkomende zaken werd ook op mijn wenken bediend grafsteen mooier dan ik verwacht had Klasse

Met oog voor detail

Mijn ervaring met Andersgedenkenmonumenten is er één die ik koester; het empathisch vermogen van de medewerkers is van een hoog niveau. Ik ben geheel ontzorgd in trieste tijden en dat kan ik enorm waarderen. Dat, in combinatie met een geweldige service, is voor mij een reden om dit contact tot een lange relatie uit te laten groeien.

Het ontzorgt mij.

Nu weet ik dat het er altijd netjes bijligt.

Erg fijn en in alle rust geholpen bij het maken van een keuze. Ben ontzettend tevreden.

Meeuwensingel 101 2903TE Capelle aan den ijssel

Over Andersgedenkmonumenten

Wij zijn een vertrouwd familie bedrijf dat alles in huis heeft om grafmonumenten helemaal naar wens en voorkeur te maken, op te leveren en te plaatsen. Thema’s als eenvoud, modern, klassiek, design, eigentijds en uniek passeren de revue. Dus van ambachtelijk handmatig beeldhouwen tot op de mm nauwkeurig afgewerkte (met CNC machines) vervaardigde monumenten/sculpturen tot moderne en kunstzinnige gedenktekens en grafmonumenten van glas waarbij alles mogelijk is van bewerkte foto’s tot aan kunstwerken en of combinaties van kleuren, vormen, symbolen, afbeeldingen of gewoonweg de handtekening van de dierbare of specifieke uitspraken verwerken in het ontwerp.