Deskundig

Ik ben fantastisch door Rinus geholpen met het maken van een keuze. Hij dacht mee en gaf diverse mogelijkheden. Ben tijdens het proces heel goed op de hoogte gehouden.

Heel fijn denken en voelen goed mee

Mijn ervaring met alles was heel fijn en had echt het gevoel ze heel goed begrepen waar het om gaat in deze moeilijke tijd en ook dat alles mogelijk was zodat je echt tevreden bent met het resultaat lieve rinus en vrouw bedankt het is zo belangrijk dat je begrepen wordt en inlevens vermogen hebt

Vriendelijk en goed verzorgd

Wij zijn zeer hartelijk ontvangen. Ze waren duidelijk en eerlijk in de uitleg over de verschillende urnen en ze namen ruim de tijd voor ons. Het was goed verzorgd.

uitstekende grafonderhoud

Wederom een uitstekende grafonderhoud en prachtig schoongemaakt !!

Fijne zaak waar je op je gemak een mooie steen kan uitzoeken. Vriendelijke mensen nemen de tijd met uitleg en hulp. Snelle service. Stenen in alle prijzen te verkrijgen. Ruime keus.

Vriendelijk, meedenkend, vertrouwen

Rinus ontvangt je vriendelijk, volle showroom maar toch heel overzichtelijk en geeft je een fijne indruk wat de mogelijk heden zijn. Wij hadden een eigen ontwerp, dit is prefect uitgewerkt in de tekening. Wij kunnen het zeer aanbevelen om met Rinus in zee te gaan Ook het plaatsen gaat in goed overleg, hij is pas tevreden als zijn klant dat ook is.

Zeer vriendelijke en snelle levering

Oude steen ingeleverd om opnieuw de letters in te kleuren. Binnen een week geregeld. Bij het brengen en het ophalen zeer vriendelijk ontvangen, door mensen die de tijd voor je nemen.

Een uniek gedenkmonument door meedenken

Drie mogelijkheden besproken en door hen uitgewerkt. Toen wij meldden dat het een kleurrijke herdenkingstegel moest worden, kwam men zelf met een nieuwe optie die niet op de site staat. Een porseleinen plaat op een steen. Dit resulteerde in een uniek en heel persoonlijke monument binnen ons budget. Hartelijk dank voor het meedenken, Rinus. Veel succes met dit belangrijke mensenwerk. Jacqueline en Esther

Heel vriendelijk geholpen. Erg begaan en uitstekende service.

Goed verzord, alles is mogelijk in prettig overleg.

Wij hadden nogal specifieke wensen maar niets was te veel voor Rinus. Hij dacht heel goed met ons mee waardoor er nu een prachtig munument staat op het graf van onze ouders, helemaal naar onze wens. Nogmaals bedankt Rinus!

Onze ervaring was geweldig, omdat ze de tijd voor je nemen, begeleiden je door het proces en perfecte afwerking afleveren. Dus een heel fijn bedrijf en mensen.

Grafmonument helmaal naar wens geplaatst

Goede persoonlijke service, komen afspraken na & een prettige communicatie!

Uitstekend!

IN een woord fantastisch!

Erg goed

Alles kon niets was gek erg geduldig en super vriendelijk

Er word met je mee gedacht..dat is heel fijn.

Super goed

Aardige man en een mooie steen uitgezocht met een mooi letter type. Opvallend is het enthousiasme van de man die daar werkt

Persoonlijk en begripvol

Fijne ontvangst in ruime showroom, persoonlijk, luisterend oor, snelle reacties, begripvol , en betaalbaar. Dank je wel Rinus , voor de perfect uitgevoerde gedenksteen.

Ik heb precies gekregen wat ik had verwacht.

Vanaf het eerste gesprek een fijn, warm en medelevend gevoel. Heel begaan en respectvol, luisterend oor.

NETJES GEREGELD - PRECIES ZOALS 'T HOORT

alles was precies zoals 't was afgesproken , zo hoort het te zijn ... complimenten voor Rinus ....

Heel prettig en professioneel

Heel mooi bedrijf, met warm en hartelijk ontvangst. De communicatie was duidelijk en prettig, met goed advies. Gedenksteen is prachtig geworden. Erg blij mee

Fantastisch.

Als zeer prettig. De heer Tonder begrijpt je helemaal in verdriet en denkt heel goed met je mee aangaande het monument wat je geplaatst zou willen hebben. Wij komen steeds terug bij de heer Tonder hij verstaat zijn vak .

Eerlijk, oprecht, begripvol en liefdevol geholpen.

Het is zo belangrijk het uitzoeken van een gedenksteen en tekst. Je kan dat maar 1 keer goed doen, wij hebben veel steun mooie ideeën en begrip gehad van Rinus Tonder. Daardoor hebben wij het heel persoonlijk kunnen maken. Wij zijn als familie bijzonder tevreden en trots op het resultaat Dankjewel Rinus.

kan niet in één zin gezegd worden

De ontvangst ,het respect ,het meeleven ,het meedenken, wow Rinus ,bedankt voor alles ,je geduld ,je vakmanschap. Jammer dat er geen 10 sterren gegeven kunnen worden. Het monument voor ons moeke is zo mooi geworden ,dank je wel Peter

Vakbekwaam bedrijf, snelle en betaalbare service prettige ervaring in een moeilijke tijd.

Onze ervaring is een “ prettige “ in een ontzettend moeilijke tijd. Je krijgt duidelijk advies over de verschillende mogelijkheden in het algemeen, en daarnaast ook toegespitst op het budget wat je wil/kan uitgeven. De medewerker die wij hebben gesproken was zeer deskundig over wat bij welke begraafplaats wel en niet mag worden geplaatst, zo kom je niet voor een verrassing te staan bij het plaatsen. De medewerker dacht actief met ons mee in het uitkiezen van onze steen, en wanneer dit ons budget overschreed kwam hij met een haalbaar alternatief. Daarnaast had hij goede ideeën om de steen een persoonlijke tint mee te geven via tekst of afbeelding. We hebben bij de aankoop een goed gevoel overgehouden en raden daarom dit bedrijf aan.

Ik ben zeer tevreden werd enorm goed geholpen door Rinus Tonder, hij neemt alle tijd voor je, laat alle mogelijkheden zien. Het gedenkmonument van mijn moeder nog voor de kerst geplaatst in een woord geweldig Ben er erg blij mee. Ik raad dit bedrijf zeker aan

Over Andersgedenkmonumenten

Wij zijn een vertrouwd familie bedrijf dat alles in huis heeft om grafmonumenten helemaal naar wens en voorkeur te maken, op te leveren en te plaatsen. Thema’s als eenvoud, modern, klassiek, design, eigentijds en uniek passeren de revue. Dus van ambachtelijk handmatig beeldhouwen tot op de mm nauwkeurig afgewerkte (met CNC machines) vervaardigde monumenten/sculpturen tot moderne en kunstzinnige gedenktekens en grafmonumenten van glas waarbij alles mogelijk is van bewerkte foto’s tot aan kunstwerken en of combinaties van kleuren, vormen, symbolen, afbeeldingen of gewoonweg de handtekening van de dierbare of specifieke uitspraken verwerken in het ontwerp.