Geweldig !!!

Wij als familie hebben heel veel binding met dit bedrijf, vanwege de vele overlijdens de laatste jaren. Dit heeft te maken met alle expertise, het meedenken en de perfecte uitvoering van alle gedenkstenen. Bij dit bedrijf voelt je de warmte van dit familiebedrijf, zij maken jouw wensen waar. Wij bevelen hen van harte aan.

Uitstekend!

Ik ben zeer tevreden! Wij zijn met zoveel liefde ontvangen en hebben de allermooiste grafsteen voor mijn moeder mogen krijgen van hun. En je kan goed met ze praten! Ik vind jullie echt super heel erg bedankt voor jullie service.

Zijn met het gedenksteentje heel erg blij. Is mooi geworden. Precies zo als we het graag wouden hebben Werd via de mail met het verloop , op de hoogte gehouden, Erg fijn. Alles is keurig afgehandeld.

Zeer vriendelijke begeleiding vol compassie van begin tot eind!

Er werd meegedacht, goed geadviseerd, er was goede en duidelijke communicatie, en er werd vakwerk geleverd tegen een scherpe prijs! Beslist een aanrader!

Goede en vriendelijke service

Wij zijn heel goed geholpen bij de keuzes maken voor de urn en de glasplaat voor de urnenmuur. Heel vriendelijk en niks is teveel, denken mee wat passend is voor ieder zijn wens. Kortom zeer goed geholpen en fijne sfeer om rustig je keuze te kunnen maken, zeker aan te bevelen.

empathie en vakmanschap.

HET BEDRIJF KENMERKT ZICH DOOR DE ZEER PERSOONLIJKE BENADERING EN HET FEILLOOS NAKOMEN VAN GEMAAKTE AFSPRAKEN. IN TIJDEN VAN GROOT VERDRIET TOVEREN ZE TOCH EEN GLIMLACH OP JE GEZICHT.

Andersgedenkmonumenten "uniek in communicatie, prijs en prestatie"!!

Mijn beste, Andersgedenkmonumenten "uniek in communicatie, prijs en prestatie"!! Deze ondernemer heeft zijn zaakjes goed voor elkaar en heeft er duidelijk zin in!! Op zoek naar het plaatsen van een grafsteen belandde ik op de zeer uitnodigende overzichtelijke en informatieve website van Andersgedenkmonumenten. Het gebruiksvriendelijke contactformulier was dan ook snel ingevuld. En binnen een mum van tijd had ik ook daadwerkelijk een verhelderend contact, met daarbij de mogelijkheid om telefonisch nog het een en ander nader toe te lichten. Een persoonlijke afspraak werd snel gemaakt en middels de duidelijke informatie en een bezoek aan de toonzaal, werd het Pro Forma contract ondertekend, wat resulteerde in een definitieve overeenkomst. En veel sneller dan verwacht heeft Rinus Tonder een schitterende grafsteen geplaatst, welke aan al mijn verwachtingen ruimschoots voldoet. Bedankt dan ook voor deze uitstekende service!! Vrede en alle goeds, Coenraad JH

Top!!

Een geweldig goed bedrijf! Ik werk tot volle tevredenheid met hen samen! Bedankt Rinus, voor je liefde naar de mensen toe en je vakmanschap. Leen Koster.

Vriendelijk duidelijk advies waarbij de tijd voor je genomen wordt

Na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt werden we vriendelijke ontvangen in de sfeervolle mooie showroom. Klein bedrijf (man-vrouw) wat wij als zeer prettig ervaren hebben door de persoonlijke benadering en een prettig gesprek. Eigen wensen gaan ze mee aan de slag en goed advies. Het grafmonument is geworden wat wij gehoopt hadden en mooi geplaatst! Kortom: zeer tevredenen en aan te raden als je een bedrijf zoekt voor grafsteen/monument

Hele fijne mensen, goede service

Vriendelijk aan de telefoon, stellen je op je gemak bij binnenkomst. Hele aardige mensen, fijn contact gehad steeds zowel live als via de mail. Houden je goed op de hoogte van de vorderingen. Mooie producten, goede service.

Geweldig bedrijf, doen alles voor een super resultaat.

De steen voor mijn vader is heel mooi geworden. Het overtreft onze verwachtingen. De manier waarop wij begeleid werden bij de keus van de steen was super en ook de vriendelijkheid en medeleven. Zeker een aanrader.

Ik ben bij dit bedrijf gaan kijken op advies van een kennis van mij! Wat een assortiment ,echt super! Ik ben hier geslaagd voor de as van mijn man! En ik ben hier zeer vriendelijk geholpen ,echt een aanrader!

Uitstekend geholpen.

Gedenksteen tot grote tevredenheid opnieuw gelakt.

Mooi liefdevol en persoonlijk.

Ze doen dit werk vanuit hun hart. Dat voel en merk je aan alles. Ze denken met je mee en zorgen er voor dat het afscheid echt persoonlijk wordt. Ik kan met zo'n goed gevoel terugkijken en dat is zo ontzettend belangrijk! We hebben precies kunnen doen wat wij wilden of wat onze vader gewild zou hebben.

Vriendelijk, persoonlijk, geduldig, meedenkend

Het is een kunst om iets mooi te maken van een grafsteen. Dat is niet zo bijzonder. Meer bijzonder is, als je merkt dat met liefde en toewijding deze steen ter nagedachtenis van je geliefde gemaakt wordt. Dat is pas echte kunst. Vriendelijk, persoonlijk, geduldig, warm en meedenkend communiceren over een koude steen, die meer betekenis gaat geven aan de laatste rustplaats. Van harte aanbevolen!

Ik zou ze iedereen aanbevelen. Het zijn zeer oprechte en aardige mensen die altijd voor je klaarstaan en alles zullen doen om te zorgen dat de klant zich er goed bij voelt.

Wij zijn zeer tevreden over Andersgedenkmonumenten. Wij zijn warm ontvangen door Rinus en zijn partner. Wij hebben een fijn gesprek gehad en er is goed geluisterd naar de wensen. Het zijn mensen die met je meedenken en niks is te veel. Lijkt een situatie onmogelijk dan komen zij altijd met een oplossing. Daarnaast was het contact/ de bereikbaarheid altijd goed. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Het zijn mensen met een hart van goud! Ga vooral zo door!

Heel blij met het geleverde product

Snelle reactie op mail Denkt mee Komt afspraken na Levert goed product

Hele goede uitvoering van onze wens van het gedenk monument.

Vriendelijke ontvangst, er werd tijd genomen om te luisteren naar onze wensen. Goede communicatie en overleg. Monument is netjes geplaatst.

Prachtig werk geleverd

Wat een verschil, Van bijna geen letters naar duidelijke mooie letters en ook het roosje en grote hart is heel mooi geworden. Superblij met deze vooruitgang. Het ziet er weer TOP uit. Bedankt heren voor t prachtige werk.

Tevreden

Wij zijn zeer tevreden over het grafsteen van onze vader. Andersgedenkmonumenten heeft gedaan wat er besproken en beloofd is. Men stond open voor onze wensen en vragen. Zij gaven ook tips en suggestie's aan hoe het beter of anders kon. Ook de wens om een tekst uit "De Koran " in het arabisch te laten graveren was geen probleem. Als familie zijn wij er trots op en zeer tevreden hoe alles afgehandeld is er hoe het graf er nu erbij ligt. Dank je wel Andersgedenkmonutenten.

Een onderneming die meedenkt, flexibel is, waar maakt en vriendelijkheid aan alle kanten uitstraalt.

Ons eigen ontwerp is tot in de kleinste details perfect gefabriceerd en uitgevoerd. Wij zijn echt uiterst tevreden met het prachtige resultaat.

Een warm contact, waarbij altijd ruimte is voor overleg.

Al hebben we heel wat keren over en weer gemaild, uiteindelijk hebben we een prachtige grafsteen voor mijn vader kunnen realiseren met elkaar.

Meelevend

Deze mensen denken met je mee. Ze zijb professioneel hebben heel veel ervaring.

"Wij moesten er een goed gevoel bij hebben"

Het was voor ons een betrouwbaar bedrijf omdat we er rustig over na konden denken welke tekst we konden gebruiken, ook meerdere opties bekeken en niks was teveel. We hebben er best wel lang over moeten nadenken en er was nergens druk over, 'wij moesten er een goed gevoel bij hebben'. Fijn dat we deze moeilijke periode zo mooi en rustig af konden sluiten.

Over Andersgedenkmonumenten

Wij zijn een vertrouwd familie bedrijf dat alles in huis heeft om grafmonumenten helemaal naar wens en voorkeur te maken, op te leveren en te plaatsen. Thema’s als eenvoud, modern, klassiek, design, eigentijds en uniek passeren de revue. Dus van ambachtelijk handmatig beeldhouwen tot op de mm nauwkeurig afgewerkte (met CNC machines) vervaardigde monumenten/sculpturen tot moderne en kunstzinnige gedenktekens en grafmonumenten van glas waarbij alles mogelijk is van bewerkte foto’s tot aan kunstwerken en of combinaties van kleuren, vormen, symbolen, afbeeldingen of gewoonweg de handtekening van de dierbare of specifieke uitspraken verwerken in het ontwerp.