We hebben een super mooi weekend gehad. De blokhut is een prima accommodatie, schoon en compleet. Goede bedden en voldoende sanitair. 1 minpuntje: er waren veel muggen en dan zou een hor op de slaapkamers fijn zijn. Dan kunnen er ramen openblijven.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Gewoon doen

Geweldig huis en prachtige omgeving

Onze groep van 13 vrienden heeft een geweldig weekend gehad en genoten van het huis ,tuin ,kampvuur en fijn gewandeld in de prachtige omgeving. En hebben gelijk weer geboekt voor het Pinksterweekend van 2024.

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie accommodatie en omgeving

De kinderen en wij dus ook, hebben het heerlijk gehad!

Een fijne ruimte voor niet al te grote groepen. Dit jaar wat onrustiger vanwege andere groepen die veel van de kuil gebruik maakten en soms ook van onze ruimte om het huisje.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Rust en ruimte

Fijn dat jullie het goed hebben gehad! De zandkuil is inderdaad voor iedereen toegankelijk en kan de ene keer heel rustig/stil zijn en een andere keer drukker. Het is niet de bedoeling dat anderen bij jullie huisje/picknicktafel gaan hangen. Mocht dat weer gebeuren mag je ons ook altijd even bellen dan kunnen wij wellicht even ondersteunen. We hopen jullie weer te zien.

Prachtige locatie, zeer goede service en super meegedacht!

We hebben genoten van het kamp in de Blokhut. Er werd fantastisch meegedacht en er was een erg goede service. We hebben erg veel fantastische activiteiten kunnen doen in en rond de accommodatie. Erg mooie natuur!

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Top accommodatie op een top locatie!

Prachtig weekend gehad.

Leuke accomodatie, met buiten en binnenplekken om te zitten! Daarnaast een groot grasveld waar je zelf leuk een potje kan voetballen oid. Personeel was aardig, kortom een mooi weekend.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Goed voor grote groepen

fantastisch!

Wat een prachtige plek, middenin het bos met precies dat wat je nodig hebt. Genieten van elkaar, de natuur. Spelletjes, speurtochten, kampvuurtje... what more do you need. De beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het is een aanrader, we komen graag terug!!

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Unieke plek

Top accommodatie!!

Wat een geweldige plek om op kamp te gaan met groep 8. Midden in het bos, een sfeervol huis en genoeg te doen in de omgeving. Binnen was ook alles prima in orde!

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Top locatie

het waren hele fijne dagen. Genoten van het gezellige huis.

de ligging is prachtig tussen de mooi bomen. mooi ruim huis, alles aanwezig. aardige ontvangst!

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? zee de moeite waard

prima groepsaccomodatie in mooie omgeving

Alles was goed, met een paar uitzonderingen; de afwasmachine was niet echt praktisch, omdat daar niet zo veel tegelijk in kon en het dan toch nog lang duurde; met de hand afwassen ging sneller; De gaspitten moet je wel erg lang ingedrukt houden om aan te steken. Voor een kleine hoeveelheid warm water te maken zou misschien een elektrische waterkoker makkelijk zijn

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? mooi terrein met goede groepsaccomodaties

Beste Robert, Dank je wel voor je positieve review met enkele aandachtspunten. Wat betreft de waterkoker: we hadden voorheen elektrische waterkokers. Maar met een grote groep moet je die vaak meerdere malen achter elkaar gebruiken. Hierdoor raken deze soms oververhit (met kortsluiting tot gevolg). In de ouderwetse waterketel kan je veel meer water tegelijk koken. De horecavaatwasser kun je meerder malen achter elkaar gebruiken waardoor het voor de meeste groepen juist goed bevalt. Leuk te lezen dat jullie wellicht weer komen!

Heerlijk

Fijn weekend met familie op een mooie plek. Alle krentenboompjes stonden in bloei, een prachtig gezicht.

• Waar verbleven jullie? De Hoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fijne plek

Heerlijk

Wij hebben met 18 personen een heerlijk ontspannen Paasweekend in de Blokhut gehad. Alles door jullie goed geregeld, vriendelijke ontvangst. Wij komen graag voor een derde maal terug, maar het is nog te vroeg om dat nu al te reserveren. Dank voor alles en een fijne zomer! Kees Kok

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zie boven

Mooie lokatie in het bos

Gezellig samen zijn in een mooie accomodatie, die van alle gemakken is voorzien.

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie lokatie voor een familie, die niet van al te veel luxe houd.

fantastisch

een geweldig huis in een prachtige omgeving

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? fantastisch

Fantastisch weekend op een fantastische plek

Wij als vriendengroep die bijna allemaal uit het noorden kwamen waren opzoek naar een mooie betaalbare plek niet te dicht in de buurt van het noorden. De omgeving is echt fantastisch. We hebben onzettend genoten van het weekend ondanks het weer. Er was genoeg te doen binnen het huisje zelf

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Gezellige plaats met leuke huisjes, mooie omgeving en gewoon een goede sfeer

Repelaerhoeve: fijne plek, goede voorzieningen, práchtig uitzicht

We hebben een heerlijk weekend gehad in de Repelaerhoeve. Prachtig uitzicht en mooie omgeving, waar we met het zachte weer en de zon echt van hebben kunnen genieten. In de eetkamer een beetje harde akoestiek en galm, maar los daarvan een perfect weekend gehad.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie omgeving, fijne verblijfsplek, vriendelijke mensen

Knus huis, gastvrije organisatie.

We waren met 17 personen, dat paste goed, maar 22 lijkt ons voor Mowgli teveel. Huiskamer met fijne bank en moderne keuken. ( 2 vaatwassers heel luxe! ) Wel te weinig kastruimte voor boodschappen, we kookten zelf. Slaapkamers boven nogal basic qua inrichting, maar wel goede bedden. ( Gelukkig geen stapelbedden!) We misten boven wel een wastafel en een spiegel. En 3 douches beneden was ook wat krap. Douches wisselend warm en niet stelbaar.

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Diverse groepshuizen, geen last van andere groepen. Prachtige omgeving

Erg fijn verblijf in mooie omgeving

Wij verbleven een weekend met een groep van 30 in de Repelaerhoeve. De accomodatie heeft onze verwachtingen echt overtroffen! De keuken en woonruimte zijn ruim en handig ingericht voor een grote groep. Ook was de omgeving erg mooi en rustig. De eigenaren van de Wolfskuil zijn vriendelijk en behulpzaam. Het huren van de pizza oven was een leuke toevoeging aan het verblijf. Ik zou de Wolfskuil absoluut aanraden!

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Natuurrijk, rustig, vriendelijk, meegaand

Heerlijk om met kinderen en kleinkinderen een paar dagen samen te kunnen zijn!!

De Mowglihut is een mooi gemoedelijk huis met alles er op en er aan. Leuke indeling van tafels en stoelen, aparte zitjes. Je kunt zelf de indeling eventueel nog veranderen door de grote tafels aan elkaar te schuiven zodat jet echt bij elkaar aan tafel zit. Het zag er bij binnenkomst schoon en opgeruimd uit, we hebben er zelf een Kerstsfeertje aan gegeven. Daar was iedereen vrij in. We hebben ons prima vermaakt! Hopelijk voor herhaling vatbaar! We hebben ons best gedaan om het netjes achter te laten.

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Gewoon doen! Leuk, gemoedelijk.

Fijne accommodatie met voldoende ruimte en voldoende sanitair

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prima huis is een mooi omgeving

Gewoon een leuk huis

Alles wat nodig is om met 16 of meer personen te genieten van elkaar en de omgeving is aanwezig.

• Waar verbleven jullie? De Hoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Erg fijne locatie

Fijne locatie voor ons Kerstevent.

We hebben met 26 personen een kerstworkshop gehouden in de Jorishoeve, met vooraf een heerlijke boswandeling en achteraf glühwein en snert. De Jorishoeve is een prettige ruimte en mede door alle voorzieningen zeer geschikt als locatie voor onze activiteit. Fijn dat we de tijd kregen om de ruimte in kerstsfeer te brengen.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Mooie locatie in een prachtige omgeving met veel mogelijkheden.

Een mooie plek midden in het bos, met geweldige faciliteiten.

Als enige minpunt de akoestiek. We waren met 14 volwassenen en 5 kinderen onder de 7. Dat geeft een behoorlijk erg lawaai als je allemaal met elkaar praat. Dat lawaai klinkt ook erg door in de slaapkamers beneden.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prachtige locatie, heel veel ruimte binnen, goede faciliteiten. Ik heb het adres gisteren al aan iemand doorgegeven.

Een mooie plek midden in het bos, met geweldige faciliteiten.

Uitstekende accommodatie; zeer vriendelijke ontvangst

Alles prima.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? ruim, schoon en alles aanwezig

Uitstekende accommodatie; zeer vriendelijke ontvangst

Alles prima.

Over De Wolfskuil

Vier groepsaccommodaties van moderne Hoeve tot houten Blokhut in de bossen bij het gezellige plaatsje Ommen. En er zijn twee kampeerterreinen voor groepen die graag wat avontuurlijker op vakantie gaan. Je hebt dan een eigen veld met groepstent, kooktent en eventueel slaaptenten. Lekker samen vuurtjes stoken en echt tijd hebben voor elkaar. Zie je het al voor je? Iedereen die hier voor het eerst is, is onder de indruk van de mooie omgeving. Het bos en de weilanden zijn om je heen. Er is veel te doen op het terrein -er verschijnen regelmatig hutten in het bos gemaakt door kinderen- maar ook in de omgeving. Wandelen, fietsen, kano varen, pretpark, musea, het is allemaal in de buurt.