Wij, gezin met 7 volwassenen en 7 pubers hebben een fijn weekend gehad

Na maanden regen ging de zon voor ons schijnen in Ommen. Een heel mooi weekend in de prachtige omgeving, een gastvrije ontvangst in de goed verzorgde schone accommodatie. Het water in de Regge stond heel hoog. Extra speelplek voor de kinderen. Het spel “klootschieten” kreeg door de wateroverlast nog een extra uitdaging. Ook van de speurtocht door de bossen hebben wij allen genoten. De omgeving is ook in de winter erg mooi. Eigenlijk is het niet nodig het terrein af te gaan

• Waar verbleven jullie? De Hoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Goed verzorgde accommodaties, mooie omgeving, gastvrij, vriendelijke ontvangst met goede uitleg.

Grote aanrader

Fijne vakantie plek met vriendelijke service in mooie omgeving

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fijne plek in het bos

Prima accomodatie

Voor de familie van 27 personen was het een prima accomodatie voor een hele goede prijs. We hebben veel lol gehad. De bedden waren niet heel best maar voor 2 nachten prima te doen. Kortom, erg tevreden. Zeker over de keuken en wat daar allemaal beschikbaar was.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Goede locatie voor grote groepen

Fantastische locatie om met een grote groep te vertoeven

We hebben met een groep van 16 personen twee dagen genoten van zowel de locatie als alle faciliteiten in de "Blokhut". Er zijn ontzettend veel mogelijkheden om het verblijf om welke manier dan ook een mooie invulling te geven.

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Geweldige locatie en omgeving om met een groep te vertoeven

Superfijne en betaalbare accommodatie, van alles voorzien

Wij hebben met een groep vrouwelijke studenten een weekend doorgebracht in de repelaerhoeve. Ze hadden geen goede ervaringen met studenten, maar gunden ons toch het voordeel van de twijfel tegen een borg. Waar wij uiteraard erg blij mee waren. Er was een fout met de factuur waardoor we in eerste instantie te veel betaald hebben, dit is netjes opgelost en we hebben het volledige te veel betaalde bedrag teruggekregen. Daarnaast is de hoeve zelf een fijne en ruime plek om te verblijven voorzien van alles wat een groep nodig heeft en op loopafstand van het station en de stad.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve

heerlijk huis, met prachtig uitzicht

heerlijk huis, leuke zitruimtes, alles aanwezig, veel wastafels en wc. vriendelijke medewerkers

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? gastvrij, goed georganiseerd

Prachtige locatie en goed gebouw

Prachtige locatie en een goed uitgedacht bruikbaar gebouw en heerlijk 2 persoons kamers

• Waar verbleven jullie? De Joris
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Zie hier bovenaan

Mooie locatie en zeer prettig ontvangst

Wij hebben met een groep van 25 mensen overnacht in de Jorishoeve. Mooie locatie middenin het bos. Savonds lekker bij het kampvuur gezeten. Alle faciliteiten waren aanwezig en het was super voor elkaar!

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Unieke locatie met veel faciliteiten

Prima! Schoon en leuk verblijf in schitterende omgeving.

Met 17 mensen verbleven wij in schitterende omgeving. Dicht bij Ommen. De Inrichting was prima. Slaapkamers en bedden prima. Wat ons toch wel stoorde was de akoestiek in de woonkamer. Te weinig demping geluid. Afspraken goed nagekomen. Verblijf zeker voor herhaling vatbaar.

• Waar verbleven jullie? De Hoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Fijne organisatie met prima verblijfsruimte

Bedankt voor de complimenten en de feedback Rien! Wij gaan bezig met een oplossing om te zorgen voor een betere akoestiek in de woonkamer. Wij hebben jullie ook als prettige groep ervaren en we ontvangen jullie graag nog een keer op De Wolfskuil!

Fantastische lokatie voor ons feestje.

Wat een geweldige lokatie hadden wij bij de Wolfskuil in Ommen i.v.m. ons feestje. Keurig nette schone ruimte.Een echte aanrader!!! Fam.v.Rijswijk

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Super

Schitterende locatie voor een kampweekend met jongeren

We hebben een ontzettend geslaagd weekend gehad met onze jongeren. Goede gesprekken en ruimte voor spel en gezelligheid. Ik denk dat de slagzin w.b. jullie accomodatie de volgende is geweest: "Deze mensen hebben echt aan alles gedacht!" Vuurschaal, zeskamp, inrichting van de accomodatie, karretjes voor het vervoeren van baggage. Eigenlijk wordt niets aan toeval of improvisatie overgelaten. Het is duidelijk te zien dat jullie veel ervaring hebben met ons als doelgroep. Chapeau!

• Waar verbleven jullie? De Mowglihut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Een hele mooie groepsaccomodatie in het vechtdal aan de rand van het bos. Super veel ruimte met plekken voor een potje voetbal, tafeltennis of volleybal en genoeg ruimte voor een leuk spel in het bos (waar je in mag tot 23:00 dus je kunt ook een goed nachtspel doen!). Het gebouw waar wij zijn geweest was heel compleet, absoluut hufterproof en goed uitgerust. Niet heel luxe (wat spartaanse badkamers en bedden) maar dat hoort een beetje bij het kampgevoel als je het mij vraagt. De mensen achter de locatie denken echt met je mee en bieden "van huis uit" al van allerlei handige diensten aan, zoals bijv. een vuurschaal en zeskamp die wij ook gehuurd hebben. Die laatste zat echt goed in elkaar. Met leuke spellen. Voor een kamp zoals dit echt mega geschikt!

Mooie omgeving, geweldige plek

We hebben het weer onwijs goed naar ons in gehad! Alles was keurig bij aankomst en het leuke was dat ik gelijk zag dat er iets was gedaan met onze feedback van vorig jaar: veel grote schalen/mengkommen! Vuurtje stoken was heel gezellig en de vrijwilliger hielp ons nog uit de brand ;) toen we vergeten waren om op tijd extra hout te halen. Je kunt er kilometers door de bossen hardlopen en mountainbiken, Ommen is een gezellig dorp en de medewerkers van De Wolfskuil ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Er rende ook nog een ree langs ons terrein, we zagen eekhoorns, roofvogels, vleermuizen en nog veel meer! Bedankt weer!

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Een bos met op verschillende plekken accommodaties die op ruime afstand van elkaar staan. Een gave plek om met vrienden of familie te kamperen of een huis te huren en er lekker op uit te gaan in de natuur.

Geweldig huis, omgeving!

Wat een heerlijk huis voor een grote groep! Hebben mede dank zij het weer een fantastisch verblijf gehad in de Wolfskuil. Zal het bij iedereen aanraden!

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? In één woord: fantastisch

Prima zo

Genoten van elkaar en het weer.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Vriendelijk en prachtige omgeving

Een prachtige lokatie met goedevvoorzieningen

We hebben met ons gezin van 20 personen een gezellig weekend gehad

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Prachtige plek in het bos met diverse accomodaties

Wij hebben een fantastisch familieweekend gehad.

Een hele mooie omgeving, veel privacy door de ligging in het bos. De Jorishoeve is gezellig om in te verblijven. Kortom, wij hebben het er heel fijn gehad. De medewerkers van de receptie hebben wij als heel prettig, vriendelijk en coöperatief ervaren, zowel persoonlijk als aan de telefoon.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Op een schitterende locatie in Ommen ligt een geweldige accommodatie

Prachtige plek midden in het bos

Van alle gemakken voorzien om met een basisschoolgroep te vertoeven. Midden in het bos en met veel ruimte om de woning. Er zijn andere groepen op het terrein, maar je treft elkaar nagenoeg niet.

• Waar verbleven jullie? De Blokhut
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? aanrader

Prachtige plek, meedenkende staff

We hebben een fantastisch weekend gehad en het terrein is prachtig. Personeel was erg vriendelijk en meedenkend.

• Waar verbleven jullie? De Den met eigen tenten
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Super mooi en veel vrijheid

Perfect!

Het heeft ons aan niets ontbroken, zelfs het weer was mooi.

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Alles is daar goed geregeld

Toplocatie - ultieme vrijheid, wanneer mogen we weer

Wat een fijne plek. Wij hebben hier met een aantal mensen gekampeerd en op zaterdag een feestje gegeven. Doordat het aan het bos grenst hadden de kinderen alle vrijheid. Genoeg tafels, bankjes en een fijne tent. De wc’s op het terrein zijn praktisch en fijn om te hebben. Kortom een plek waar we zeker nog een keer zullen komen.

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Vrijheid

Een complete accommodatie

Een mooie en complete accommodatie op loop afstand van het centrum van Ommen

• Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? complete accommodatie

Een geslaagd schoolkamp op een mooie locatie

We komen hier al een aantal jaren, met veel plezier.

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Aanrader voor grote groepen

Super! goed georganiseerde mooie locatie ,mooie omgeving en fijn personeel!

Trefwoorden : - meedenkend - Flexibel - Vriendelijke host - Goed georganiseerd->perfecte info voor alles - Prijs kwaliteitsverhouding - mag vuurtje stoken in vuurkom!!!

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? super locatie en organisatie

Top weekend in de Repelaerhoeve op de Wolfskuil

We hebben met onze familie een weekend doorgebracht in de Repelaerhoeve bij de Wolfskuil. De accommodatie is groot genoeg voor 35 personen en de buitenruimte en het bos zijn heerlijk. Een echt pluspunt is het grote terras met uitzicht en een sportveld naast de deur. De professionele keuken is fantastisch met zoveel mensen en er is ook voldoende ruimte in de koelkast en de vriezer. We hebben de 6-kamp gehuurd op zaterdag (echt leuk om met elkaar te doen) en de pizza oven op vrijdag. Een mooie start van het weekend. De service was goed: vriendelijk en ook bestellingen op het laatste moment konden nog verwerkt worden. Heel fijn. Ondanks dat het park vol was (alle huizen bezet en ook de groepskampeerterreinen) is het rustig en blijft het natuurlijke karakter van het terrein bewaard. We komen zeker terug! Hans en Leonie

• Waar verbleven jullie? De Repelaerhoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Groepsaccommodaties in prachtige en rustige omgeving

Geweldige accomodatie!

Enorm genoten van de accomodatie. 2 persoonskamers werden erg gewaardeerd Voldoende toiletten en douches. Alles was netjes en schoon. Zéker voor herhaling vatbaar !

• Waar verbleven jullie? De Jorishoeve
  • Hoe zou je De Wolfskuil beschrijven aan een vriend? Doen, je krijgt er géén spijt van !

Over De Wolfskuil

Vier groepsaccommodaties van moderne Hoeve tot houten Blokhut in de bossen bij het gezellige plaatsje Ommen. En er zijn twee kampeerterreinen voor groepen die graag wat avontuurlijker op vakantie gaan. Je hebt dan een eigen veld met groepstent, kooktent en eventueel slaaptenten. Lekker samen vuurtjes stoken en echt tijd hebben voor elkaar. Zie je het al voor je? Iedereen die hier voor het eerst is, is onder de indruk van de mooie omgeving. Het bos en de weilanden zijn om je heen. Er is veel te doen op het terrein -er verschijnen regelmatig hutten in het bos gemaakt door kinderen- maar ook in de omgeving. Wandelen, fietsen, kano varen, pretpark, musea, het is allemaal in de buurt.