Alles goed geregeld.

Alles volgens afspraak, en snelle levering. Top .

klantvriendelijk

Het personeel is uiterst vriendelijk en neemt alle tijd voor de klant

Erg goede zaak

Wij hebben Den Herder ervaren als een heel goede winkel. We zijn heel deskundig geholpen om te ontdekken welke matras en kussen goed passen. En, niet onbelangrijk, het slaapt heerlijk! Bedankt!

Super voorlichting en fantastisch bed

Als je kwaliteit wil en goede voorlichting moet je hier zijn. We hebben heel wat bedden getest en ze namen echt alle tijd! Het bed ligt zalig en m'n man is eindelijk van z'n rugpijn af. De prijs is hoog maar is 't wel waard.

heel goed

goede service en klantvriendelijk

Onze ervaring met den herder matras verkoop, was zeer goed. Onze ervaring met de bezorging was matig. Bezorgers waren keurig op tijd maar liepen meteen naar boven met een klein doosje want de motor van ons bed moest vervangen worden. De bezorging ging over 2 nieuwe matrassen met onze bedmotor was niets aan de hand. Achteraf bleek dat de bezorgers niet goed op de bezorgers niet goed op hun bezorglijst gekeken hadden, dus eind goed al goed.

mooi bed, goede slaapcomfort, prettige service, heldere communicatie. aanrader.

In de winkel zijn we prettig geholpen en hebben we een keus kunnen maken wat binnen ons budget past en aangepast op onze behoefte aan verbeteren van slaapkwaliteit. Nu 3 weken verder is onze slaap verbeterd. Prettige service. Aan te raden!

Duidelijk, en volgens afspraak.

Zie hierboven.

Heel goede ervaring

Goede service . Alles prima geregeld zelfs leen bed geleverd .

ruime aandacht en tijd voor mijn vragen

Nadat ik mijn probleem kenbaar had gemaakt aan de firma is deze bij mijn thuis komen kijken wat de oplossing eventueel zou kunnen zijn. Na de afspraak te hebben gemaakt is het balletje gaan rollen en is het probleem opgelost.

Alles werd bij elkaar bezorgd, droog ondanks de stortbui, in elkaar en daarna opgeruimd, bij mij achtergelaten.

Correcte afwikkeling en vriendelijk bezorg/ installatie personeel.

Correcte afwikkeling en vriendelijk bezorg/ installatie personeel.

Goede voorlichting en geduldig in het verkopen

Er wordt meegedacht en niets opgedrongen. Goede voorlichting van wat kan en ook persoonlijk past.

Prima ervaring met Den Herder

Levering geheel als afspraak, goede communicatie. Netjes geholpen in de winkel, dus ik ben zeer tevreden.

Fantastisch

Echt menswaardig. Niks verkooppraatjes., er wordt geluisterd. Wij zijn echt top behandeld.

Beloofde service wordt nagekomen

2x matrassen teruggestuurd. Na overleg overgestapt op ander systeem. Dat was een goed advies. Daarom zijn we uiteindelijk een tevreden klant.

Tevreden klanten

Voor onze beide zonen een boxspring en matras gekocht. Een maatje langer. Beide zijn tevreden over de nieuwe bedden en slapen prima!

Zeer vakkundig advies

Betrouwbare zaak, met veel keus en goed slaapadvies

Fijne personeel

Heel goed geholpen zowel bij de aankoop als bij de bezorging

Heel goed geholpen zowel bij de aankoop als bij de bezorging

Goede en vriendelijke hulp

Vriendelijke en deskundige hulp

Levering ging niet helemaal goed, maar prima opgelost

Verkeerde maat geleverd, maar snel en goed opgelost

Super geholpen

Er is goed geluisterd naar onze wensen. Wij zijn heel blij met ons nieuwe Auping bed.

Goede service.

Goed advies m.b.t een nieuwe matras, levering vlgs. afspraak

Goed advies en in de winkel uitproberen m.b.t een nieuwe matras, levering vlgs. afspraak.

Over denherder.nl

Slaapspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.