wandkasten zijn keurig geplaatst

Vriendelijk personeel met kennis van zaken

Vriendelijke ontvangen , nemen de tijd voor je en geven kundig advies Kortom prima service

Goede voorlichting

Goede voorlichting en nette levering.

Uitstekende service van uitzoeken tot aflevering

Super tevreden

heel positief

afspraken en veranderingen zonder problemen nagekomen, En altijd vriendelijk

Hele goede ervaring, ik slaap weer heerlijk!

Omdat ik voor het juiste matras bij den Herder koos, slaap ik nu weer als een roos!

Perfecte begeleiding bij aanschaf nieuw matras

Er is heel goed geluisterd naar mijn wensen. Om uit te proberen kreeg ik eerst een topper mee. Dat lag heel fijn echter….voor mij werd het bed te hoog. Toen toch een nieuw matras uitgezocht en verschillende uitgeprobeerd in de winkel. Uiteindelijk er een schapenvacht bovenop gelegd voor de zachtheid en warmte. De topper mocht ik zo lang in bruikleen houden totdat het nieuwe matras binnen was. De vacht was al twee weken eerder binnen en mocht ik vast ophalen. Sinds donderdag is het nieuwe matras bezorgd en de topper plus het oude matras is weer meegenomen. Dit noem ik nou perfecte service. Klanten krijgen is geen kunst, klanten houden wel. Al ca. 30 jaar klant bij Den Herder!

Goed advies, alleen maar uitstekende kwaliteitsproducten en goed advies!

Erg goed geholpen door Albert, fijne man, zonder het gevoel dat je iets moet. Producten zijn alleen maar kwaliteit, dus je zit altijd goed.

Vriendelijk, correct en snel geholpen

Goed advies gekregen. Vriendelijke mensen van het montage team. We slapen weer als een roosje.

Zeer prettige ervaring bij het vinden van ons nieuwe bed

Na een afspraak te hebben gemaakt zijn we bij De Herder uitstekend voorgelicht over de bedden die er tegenwoordig zijn. Er werd ruim de tijd voor genomen. We hebben nadat alles de revue was gepasseerd een goede keuze kunnen maken. We zijn er blij mee!

Goede ervaring

Netjes geholpen..goed advies Heerlijk bed

correct geplaatst.

zeer positief

Vakkundige en vriendelijke monteurs

Vakkundige en vriendelijke monteurs.

Voortreffelijke Service

Ik werd vriendelijk ontvangen door deskundig personeel dat de tijd nam om naar mijn slaapbehoeften te luisteren. Ze gaven me uitstekend advies en hielpen me bij het kiezen van het perfecte matras voor mijn slaapvoorkeuren. De bestel- en leveringsprocedure verliep vlekkeloos. De communicatie was duidelijk en tijdig. Het matras werd op de afgesproken dag geleverd, en het installatieteam was efficiënt en professioneel. Als je op zoek bent naar zowel kwaliteit als service, hoef je niet verder te kijken. Ik ben meer dan tevreden met mijn keuze en beveel Den herder van harte aan!

Goede service tot nu toe

Prettig geholpen bed kan omgeruild was te zacht word dus vervolgt

Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Al het personeel zijn behulpzaam en vriendelijk en klantvriendelijk. Verstand met de verkoop wat ze verkopen. Ze hebben ook tijd voor je en een luisterend oor. Een top winkel.

Topwinkel

Fijne winkel en prettig personeel

Zeer ervaren monteurs die mijn nieuwe kast mooi in elkaar hebben gezet. En werkten erg schoon.

Wat hebben wij heerlijke bedden!

Om een goede keuze te kunnen maken, zijn we twee keer geweest. We zijn door klantvriendelijke en professionele mensen geholpen. Ook zijn we tevreden over het brengen van de nieuwe en het meenemen van de oude matrassen. Snelle jongens.

zeer professionele en deskundige begeleiding en advies

niets aan toe te voegen

Netjes afgeleverd

Vriendelijke mannen. Keurig werk verricht.

Alles goed geregeld.

Alles volgens afspraak, en snelle levering. Top .

klantvriendelijk

Het personeel is uiterst vriendelijk en neemt alle tijd voor de klant

Erg goede zaak

Wij hebben Den Herder ervaren als een heel goede winkel. We zijn heel deskundig geholpen om te ontdekken welke matras en kussen goed passen. En, niet onbelangrijk, het slaapt heerlijk! Bedankt!

Deventerweg 7

3843GA Harderwijk

Over denherder.nl

Slaapspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.