Goed advies, en plaatsing van ons nieuwe bed

In winkel uitstekend advies gekregen en de bezorging verliep keurig netjes

Prettige ontvangst. Goede informatie. Afspraken goed na gekomen.

goede service en professionele voorlichting over het product

Men neemt de tijd voor de klant, waardoor de klant zich serieus genomen voelt. Daarnaast geeft men goede duidelijke en professionele voorlichting, gebaseerd op veel ervaring. Tevreden klant dus

SUPER

Het tweede bed gekocht en daarbuiten regelmatig nieuwe kussens en bedtextiel ook bij hun aangeschaft en altijd 100%tevreden zowieso over het professionele advies wat je van het personeel krijgt ,bij ons is Bessel de favoriet ,hij denkt altijd mee om de klant tevreden te stellen. Wij vinden Den Herder een aanrader. Peter en Christien Adam

Uitstekend advies en service

Goed advies en levering. Monteurs kennen het vak.

Prettig en persoonlijk advies

Volop keuze en kennis aanwezig! We zijn super geholpen. Namen zo vriendelijk en informeel de tijd voor ons, we slapen weer heerlijk!

Prima.

Alleen geen goede communicatie over kussens waardoor wij apart naar Harderwijk moesten.

Verkoper en bezorgers geweldig

Mijn contante bèta was niet doorgevoerd in de computer en ben er 3x over gebeld. Dat vond ik vervelend. Graag aandacht voor deze verwerking.

Prima persoonlijk advies.

Vooraf via internet uitgezocht wat wij wilden. In de winkel van Den Herder uitstekend geholpen door Erna. Verschillen werden duidelijk uitgelegd wat de beste keuze voor ons is. Nu na veertien dagen gebruik, is voor ons duidelijk, dat wij wederom gekozen hebben voor deze Beddenspecialist. Zeker toegankelijk, persoonlijk en geen opgedrongen verkoop argumenten. Zo belangrijk bij onze keuze.

Fantastisch

Kan niet beter

Goed en tevreden

Al meer dan 45 jaar kennen wij fa. Den Herder als goed en betrouwbaar en goede servies

Zeer goed.

Eerste bezoek: oriëntatie. Vriendelijk te woord gestaan. Tweede bezoek: ik wist wat ik wilde. Heel goed begeleid bij de keuze van het bed,Auping Boxspring,in meest basic uitvoering. (De verkoper zou alles kunnen verkopen!,zonder opdringerig te worden!) Alles klopte . Het bezorgmoment werd per mail uitstekend gecommuniceerd. Het nieuwe bed stond in een half uur kant en klaar in de slaapkamer. Zeer deskundige en vriendelijke mensen.

Betrouwbare en degelijke winkel

Goede en duidelijke uitleg over het kopen van een bed. Vandaar dat wij voor ons 2e bed weer naar Den Herder zijn gegaan. Zijn heel erg tevreden met het uiteindelijke resultaat.

Geen bemerkingen

Goed advies en prima service

Goed advies en prima service

vriendelijke deskundige bediening

Op deskundige wijze zijn we geadviseerd. De service was prima. De levering van het aangekochte gaf 10% tevredenheid.

Het straalde een en al vertrouwen uit. Het kan niet beter.

Het straalde een en al vertrouwen uit. Het kan niet beter.

Wij zijn tevreden

Zeer positief

• Waar kent u ons van? Kranten

Kennis en prettige medewerkers

Mijn moeder is goedgeadviseerd en de medewerker nam de tijd voor haar.

• Ervaring met: Kussens | Dekbedden

Alles naar wens verlopen

Door voldoende tijd en vrije keuze mogelijke heden konden wij de juiste keuze maken . Dat hebben wij met plazierig ervaren .

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Waar kent u ons van? Overig

Prima geholpen en advies gekregen

• Ervaring met: Bedtextiel | Badtextiel
  • Waar kent u ons van? Overig

Alles goed geregeld en netjes gewerkt!

Goede service en aflevering!

• Ik ben: een nieuwe klant
  • Ervaring met: Compleet bed
  • Waar kent u ons van? Overig

Enorme behulpzame mensen die garant staan voor een goed produkt

Vriendelijk personeel die onze auping matrassen na 22 jaar kwamen vervangen Keken ook naar onze afstandbediening van het spiraal , was erg problematisch maar dat kwam omdat onze bedden al 22 jaar oud zijn. Het kostte ze veel tijd maar ze deden het toch maar.( zonder te mopperen) Oude matrassen werden meegenomen . Duurde een dag of 3 voordat we gewend waren. Maar nu slapen we heerlijk. Niets dan lof !! Vr groet fam Vahlkamp uit Leystad

Over Den Herder Harderwijk BV

Beddenspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.