Fantastisch bed

Goed geholpen met het uitzoeken voor een passend bed. Zeer tevreden over de service. Levering verliep enigzins onduidelijk doordat monteurs een ander later tijdstip kwamen dan afgesproken.

Prima verzorgd en blij mee

Prima verzorgd

Vakmensen en prima service

Als wat oudere mensen is prima nagedacht door den Herder omtrent het juiste en gemakkelijker gebruik van ons bed. Ook het advies over 2 aparte matrassen werd zeer door ons gewaardeerd. De kussens waren een schot in de roos en slapen heerlijk net als de matrassen overigens. Kortom vakmensen.

Kan het in 1 woord omschrijven gewoon perfect

Deskundige advies en goede after Sales

Goed advies, zoeken altijd naar de juiste oplossing, ook als je nadien toch een andere hardheid van matras nodig hebt.

Winkel advies perfect, bezorging kan enthousiaster

Het advies in de winkel was ontzettend goed. Mevrouw nam de tijd voor het advies. Er werd ook meegedacht met de klant, prima dus. De bezorging kan wat ons betreft beter. De vaste bezorger was creatief en dacht in oplossingen. Een echte doorpakker! Daarvoor onze complimenten. De invallende bezorger stond normaal in de winkel. Dat was te merken aan kundigheid en creativiteit. Meneer had een statische houding en was geremd mee te denken in de oplossing. Het bed kon niet door de voordeur, wel door het raam. Ik heb geholpen met sjouwen, anders was het niet goed gekomen. "Normaal doen wij dit niet" zei meneer. Hoe ik dat moet interpreteren is mij niet helemaal duidelijk. Het kwam in iedergeval raar op mij over. In de winkel is ons nooit gevraagd naar welke verdieping het bed moest. Tevens weet de klant niet hoe groot het pakket is. Dus ik verwacht hier dan ook geen moeilijkheden in tijdens de levering.

Super goed geholpen in de winkel, en erg blij met het eind resultaat.

Super vriendelijk en goed geholpen in deze winkel. Levering van het bed ging ook goed. Op een klein puntje na. Maar dat is later goed opgelost. Zal hier zeker nog eens terug gaan.

'Ouderwetse' service en kwaliteit

We zijn al heel lang klant bij Den Herder in Harderwijk. We blijven bij deze zaak vanwege de service, de kwaliteit en de correcte afhandeling van bestellingen. Aanbevolen!

Het gevraagde niet in de winkel aanwezig, maar kon besteld worden.

Prima geholpen door Bessel. Mooie nieuwe matrassen, de logeerkamer weer in orde. Oude matrassen zijn mee retour genomen.

Goed en prettig geholpen

Zeer tevreden over hoe wij geholpen zijn om een nieuw bed te kopen.

Zeer tevreden met de nieuwe springbox, matrassen en bedlinnen.

Het verkoop advies was uitstekend. De aflevering duurde iets langer dan besproken. De communicatie hierover was onduidelijk. Uitstekende bezorging, vriendelijk en behulpzaam.

Goede ervaring

Goed geholpen de verkoper nam alle tijd en goede service. Zeer tevreden. Na service is ook goed heb een vraag daar wordt serieus naar gekeken.

Tevreden.

Levering vond plaats ruim buiten de door jullie opgegeven tijd blok. Ook geen bericht dat het later werd. Toen zij er eenmaal waren verliep het prima.

Mijn moeder is erg tevreden. En slaapt weer lekker

Uitstekende service

In de winkel werd de tijd genomen om mij goed te adviseren. Levering volgens afspraak en montage prima uitgevoerd.

Goed en eerlijk advies

Den Herder heeft een breed assortiment. Winkel straalt rust uit. Verkoper neemt de tijd voor je geeft goed en eerlijk advies. We zijn al jaren klant.

Heel fijn!

Goede en betrouwbare adviezen; correcte en een fijne bejegening. Het is fijn om Bessel als adviseur te hebben.

Zeer goede service.

Vriendelijk personeel,nemen de tijd voor je.goed advies. Ook bezorg personeel erg behulpzaam vriendelijk.

Top service!

Van begin tot eind zeer klantvriendelijk. Komen afspraken na. Vlotte service.

Prima bezord

Perfect geleverd en mooi op tijd

Goed geholpen en geadviseerd.

We zijn goed en correct geholpen en geadviseerd. Het bed slaapt perfect. Onze zonen hebben een paar weken later ook beiden een nieuw bed gekocht.

Superrrrrr

In de winkel werd ik super geholpen. Ook het brengen was prima geregeld. Oude matrassen retour.

Enthousiaste medewerker, die service-gericht te werk ging.

Goed geholpen, duidelijk en snel wisten wat er te leveren was en hoeveel het ging kosten.

Website heeft update nodig, stond ook op internet dat jullie op vrijdagavond open waren. Stonden we voor de deur en het was gesloten. Balen als je uit Elspeet speciaal daarvoor komt rijden.

Over Den Herder Harderwijk BV

Beddenspecialist Den Herder biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.