Snel en vakwerk geleverd.

Positieve ervaring en onze beide dakkapellen zijn vakkundig gerepareerd en kunnen weer jaren mee.

Belofte meer dan waar gemaakt

William en de andere heren hebben in 2 dagen het dak van ons en de buren gedaan. Het pannrndak was toe aan vervanging en nadat de pannen waren vervangen ziet het huis er nieuwer uit. Ze hebben direct het lood bij de schoorsteen vervangen en op vraag de dakkapellen voorzien van nieuwe dakdekking. Super en vakkundig werk

Snel, communicatief uitstekend en zeer vakkundig

Onze dak was lek, in contact gekomen met Mike. Hij is bij ons langs geweest heeft een goed analyse gemaakt van het probleem en ons uitleg gegeven. Binnen een dag was offerte gereed en een dag later stond een vakkundige team klaar. Eind van de dag was onze dak opnieuw gedekt. Echt kwaliteit werkers, top oplevering goed uitleg, werken netjes. Eind van de dag alles opgeruimd alsof ze er niet waren, wel mooi dak! Mike en team dank voor jullie inzet wij zijn super tevreden. Iets met dak? Ik bel Mike

Uitstekend werk geleverd, een aanrader

Goed bedrijf, ik zou Uniekdakwerken aan iedereen aanbevelen. Toen ik belde om een plat dak opnieuw te dekken kwamen ze heel snel om te kijken. Daarna meteen een afspraak gemaakt op korte termijn. Ik heb later ook nog mijn 2 dakgoten laten repareren. De werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd, ik ben zeer tevreden. Het zijn vriendelijke mannen en heel behulpzaam, de prijs is ook erg scherp en dat is niet onbelangrijk.

Bij uniek dakwerken moet je zijn!

Ik schrijf niet snel een review, maar de jongens van uniek dakwerken verdienen het echt. Niet alleen hebben ze uitstekend vakwerk geleverd voor een goede prijs. Maar voor mij nog belangrijker is dat ze echt tot het uiterste voor je gaan om kleine vergissingen (die onvermijdelijk ontstaan waar mensen werken) recht te zetten. De jongens van uniek dakwerken reageerden snel, waren vriendelijk en vakkundig. Bovengenoemde kwaliteiten is in mijn persoonlijke ervaring niet voor ieder bedrijf in deze branch weggelegd. Ze doen daarom hun naam eer aan wat mij betreft!

Uitstekend werk, leuk team!

Na gebeld te hebben voor een lekkage is uniek dakwerken het dak komen controleren en hebben een mooie vrijblijvende offer voor me opgemaakt. Na akkoord te hebben gegeven konden we door de lekkage gelukkig snel terecht. Ze hebben mijn dak weer uitstekend in orde gemaakt voor een zeer schappelijke prijs. Leuk team, veel vakkennis en een uitstekende uitvoering van het daadwerkelijke werk. Zeker een aanbeveling, bedankt!

Voortvarend, netjes en meedenkend!

Snelle reactie en evenzo snelle offerte gekregen. Harde werkers en voor zover we kunnen nagaan netjes en vakkundig gedaan. Ook wordt er goed met jou als klant meegedacht. Of het geleverde werk 5 sterren waard is weten we nog niet. Het ziet er wel goed uit. We moeten de eerste regenbuien natuurlijk nog afwachten, maar hebben daar alle vertrouwen in.

Goed snel en vakkundig nieuwe dakbedekking gelegd

Offerte snel aangeleverd,en binnen 2 weken na accoord al start werkzaamheden.isolatie waterkerende folie en bitumen witte steenslag keurig overnaads gelegd, afwerking zink,tegen zeer schappelijke prijs.

Top! Dak ziet weer als nieuw uit!

Nadat de offerte rond was is mijn dak in één dag door vijf man sterk volledig van grint ontdaan, isolatie erop en een nieuwe bitumenlaag met nieuwe dakranden. Je kunt echt zien dat dakbedekking hun specialiteit is.

Top Team!

De definitie van kwaliteit en kwantiteit. Het Team werkt snel en zorgvuldig. Buiten het feit dat ik buitengewoon blij ben met ons nieuwe dak heeft dit team ook mij dagen gemaakt met een dagelijkse dosis humor. Vooral die jonge met de rode pet erg om gelachen!

Prima ervaring

Kleine klus, dak van schuur opnieuw bedekt. Kon binnen een paar dagen geregeld worden. Fijn contact, snel geregeld en scherpe prijs. Kwalitatief ziet alles er goed uit. Verder netjes gewerkt, al het afval opgeveegd/meegenomen.

Heel goed werk

Zij hebben samen met ons het dak gerepareerd en een dakterras gebouwd. We zijn erg blij. Goede klantenservice en goed werk.

Fijn bedrijf

Goed werk / vakkundig / snel / betrouwbaar / telefonisch snel bereikbaar. Onno Amstelveen

Erg goed

Kennisvan zaken, werken accuraat en snel. Zeker aan te raden bij herstel of vernieuwen van je dak

Snel, vakkundig en vriendelijk

Erg tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden door Uniekdakwerken. Na een forse lekkage kwam William snel de situatie beoordelen. Na vakkundig advies was binnen twee weken het hele dak vervangen. De communicatie verliep vriendelijk en snel.

Goed advies en goede uitvoering

We kregen goed advies en goede uitleg. Uitvoering prima. En na afloop goed bereikbaar toen we nog een vraagje hadden. Top!

ivm weer was het lastig om een afspraak te maken. Hier werd goed over gecommuniceerd wanneer het wel mogelijk was. Afspraken worden nagekomen. Goede service, klant vriendelijk. Aanbeveling voor iedereen met een probleem aan het dak.

Prima gasten en goed werk!

Fijn om mee te communiceren, snel, redelijk in prijs en werken zonder morren door tot de klus af is. Verademing.

Vakkundig, servicegericht installatiebedrijf, klantgericht en prettig in de omgang.

Uniek Dakwerken heeft laten zien hoe je een zakelijke overeenkomst tot een plezier voor de klant maakt. Goede communicatie, kwaliteit prijsverhouding goed. Uitstekende planning en snelle afwerking. Uiterst vriendelijke mensen waarmee we goede afspraken mee konden maken. Hebben alles keurig netjes achtergelaten. Plezierige en correcte afhandeling. Professioneel en betrouwbaar bedrijf. Zeer positief. Kan het anderen aanbevelen.

Snel en vakkundig!

Binnen twee dagen opname, direct een prijs en een week later geregeld!

Top service!

Erg blij dat we jullie hebben ingeschakeld om een lekkage op ons dak te verhelpen. Snel en professioneel, dank

Goeie Service

Wij hadden op 2 plekken lekkages en 1 dakpan die eraf was gevallen. Zij waren duidelijk in de communicatie en makkelijk bereikbaar voor het plannen van een afspraak. Dakwerkers wisten meteen waar het probleem lag. Ze werken snel en zijn duidelijk ervaren. Ons probleem is verholpen. Wij zijn heeel erg tevreden over Uniek Dakwerken!

Snel, goed, professioneel werk

Snel, professioneel team. Alles was snel geregeld en zag er goed uit! Vriendelijk personeel, leuke mensen. Al bij al een aanrader

Netjes en snel

Goed en vriendelijk contact Prijs kwaliteit verhouding is prima In een dag weer mooi waterdicht dak Dak ziet er weer netjes en solide uit Hopelijk geen lekkages meer Blij dat ik van EPDM af ben

Snelle en goede service!

Na melding van lekkage bij schoorsteen kwam er al gauw iemand kijken. Binnen een paar dagen werd de schoorsteen van nieuw lood voorzien en de nokvorsten behandeld. Goede uitleg van de werkzaamheden met zowel vooraf als na de klus foto’s. Leuke jongens die met geduld al onze vragen duidelijk konden beantwoorden. Zeker voor een volgende klus aan te raden.

Fokke Simonszstraat 53 H

1017TE Amsterdam