Komen betrouwbaar over met duidelijke uitleg

Na het constateren van een lekkage in onze dakkapel reageerde Uniek Dakwerken heel snel en konden diezelfde dag al langskomen om te kijken. Een paar dagen later waren beide dakkapellen alweer gerepareerd, heel erg fijn. Uniek Dakwerken komt voor mij betrouwbaar over met duidelijke uitleg (zelfs met foto's) over de werkzaamheden die ze gaan doen (voor reparatie) en hebben gedaan (na reparatie). Erg fijn.

Snelle goede en duidelijke afspraken

Een zeer goede en prettige ervaring met William en de mannen van Uniek Dakwerken Snel gereageerd, goede offerte met alles omschreven en snel en vakkundig uitgevoerde werkzaamheden. Drie daken in bitumen en de schoorsteen gevoegd, de plaat gecoat en alles met loodvervanger afgewerkt Eerlijke en nette prijs ook voor het meerwerk Echte aanrader.

lekkage opgelost

Snelle reactie en ook snel gerepareerd Ziet er goed uit

Snel & Professioneel

Zeer tevreden over Uniek Dakwerken. Na twee bijzonder slechte ervaringen met andere bedrijven was Uniek Dakwerken onze redder in nood. Na de offerte kwamen ze direct de volgende dag ons dak repareren.

Goede offerte en goede werk

Het dak is volgens afspraak in een dag vernieuwd

Snel en vakkundig

William stond er snel toen wij door de zoveelste firma in de steek waren gelaten. De offerte was snel, duidelijk en de extra wens om de regenpijp direct te vervangen was ook geen probleem. Hij stond er snel met zijn team en alles binnen een dag uitgevoerd!

TOPPERS

Binnen een dag offerte ontvangen, goede prijs en binnen 2 weken aan de slag. Dakbedekking garage verwijderd (incl.Grint) en afgevoerd, met z'n drieën in één stuk door een nieuwe dakbedekking incl.lijsten netjes aangebracht. Ziet er perfect uit, waarbij de rommel op en om de garage netjes is aangeveegd. Mijn complimenten voor de jongens.........

Uniek een geweldige bedrijf

Afgelopen week ons garagedak laten renoveren, ik had de schade gemeld op de website, de volgende dag kreeg ik al een mail , dat ze dezelfde dag nog langs konden komen, om een offerte ,en indicatie van het kostenplaatje te geven, de deal was al snel gesloten een week later, is ons dak geheel gerenoveerd, zeer vakkundig, en netjes, daarom kan ik u aanbevelen , om dit bedrijf in te schakelen, wat betreft, dakwerken. een echte aanrader.

Dani werkt snel en netjes

Het weer zat niet mee maar dat heb je niet in de hand. Verder ben ik tevreden!

Top geregeld tegen goede prijs!

Snel ter plekke en deskundig advies.

Vriendelijk personeel. Ik kreeg snel een afspraak en de resultaat ziet er goed uit. Ik zou iedereen aanrader voor dak werkzaamheden bij hun een afspraak te maken. Ben zelf heel tevreden.

Dani is een pro! Gaat door tot het karwei af is!

De mannen hebben mooi werk geleverd! Ziet er strak uit en je hebt nog een gezellige dag ook.

Goede voorbereiding en uitstekende en vriendelijke uitvoering door Mike en zijn collega

Grind opzijgeschoven en dakbedekking vernieuwd daarna grind weer op zijn plaats. In 1 dag klaar. Top gedaan.

In een dag alles gemaakt

Hel dak geïsoleerd en nieuwe dakbedekking met heel hard doorwerken goed gemaakt

Top !!

Heel netjes en beleefd. Werkt netjes zooi mooi opgeruimd. Weet waar je aan toe bent als niet helemaal loopt zoals het lopen moest. AANRADER!!!!

uitstekend

Snelle realistische offerte. uitstekende en prettige vakmensen, harde werkers en die meedenken met de klant. prijs kwaliteit verhouding zeer correct. Wij zijn erg tevreden dat we voor Uniek dakwerken hebben gekozen.

Zeer te vreden en vakwerk geleverd.

De werknemer die mijn dak heeft gemaakt, gaat al vanaf zijn 12de mee met zijn vader het dak op. Hij had de lekkage zo gevonden en heeft heel het dak netjes afgewerkt. Als ik vragen had, wist hij mij alles goed uit te leggen waarom dat nodig was. Ben zeer te vreden.

Uitstekend bedrijf

Tip gekregen van een buurtgenoot: Uniek Dakwerken. Goede keus! Voortvarend en vakkundig bedrijf. Snelle offerte na onze aanvraag en dito planning van de klus. Mike en zijn team hebben ons dak en dat van de buurvrouw van een fraaie nieuwe bitumenlaag incl. isolatie voorzien. Heel blij mee. Dank jullie wel, mannen!

Meedenkend en vakkundig.

Aangeschreven in verband met lekkage. Naar aanleiding van lekdetektie rapportage werkzaamheden begonnen. Tijdens werkzaamheden advies over extra reparatie die nodig bleek, waarbij een nette prijsopgaaf werd gedaan. Werkzaamgeden uitgevoerd door vakmensen die zich professioneel gedroegen.

Snel en vriendelijk

Ik heb het contact met Uniekdakwerken als zeer prettig ervaren. Snel en persoonlijk contact (via de app). Ze denken graag mee en probleem met het dak ivm vogeloverlast was ook snel opgelost.

Snel, adequaat en vriendelijk

We zijn zeer goed geholpen door Uniek! Na de eerste inspectie werden we van goed advies voorzien en binnen enkele weken was ons dak al vernieuwd. De jongens die de werkzaamheden uitvoerden waren vriendelijk en dachten op de dag zelf nog met ons mee. Kortom: zeer aan te raden!

Prima werk en communicatie

Ik wilde op korte termijn mijn dak laten isoleren. Dat kon. Mét een heldere prijsopgave vooraf en tien jaar garantie. Ook met de benodigdheden voor de subsidieaanvraag werd ik snel en goed geholpen (omdat er van mijn kant haast bij was binnen een uur!!). En het laagdrempelige persoonlijk contact met 'de baas' heb ik als erg prettig ervaren.

Vriendelijke jongens, snel en netjes werk afgeleverd

Uniek dakwerken had een klus bij de buren. Na een gesprek, was het mogelijk om ook meteen mijn dak te vernieuwen. Fijn dat het zo snel kon. Aardige jongens, snel klaar, uitstekende prijs en het ziet er prima uit!

Werkzaamheden zoals afgesproken uitgevoerd!

Er werd snel gereageerd op de offerte aanvraag. De prijswaarde verhouding was vergeleken met anderen het beste. De afgesproken werkzaamheden zijn goed en vlot afgerond. De mensen van uniek steeds vriendelijk en informatief!

De klus werd uitstekend uitgevoerd terwijl ikzelf niet eens thuis was, geweldig!!

Bedrijf was goed bereikbaar voor vragen en/of opmerkingen. Goede communicatie. Professionele uitvoering van opdracht.