Slordig dakwerk, reageren niet, komen niet opdagen
In augustus '22 heeft eigenaar William enkele timmermannen aan het werk gezet om bij ons een aanbouw te verhogen. Dit was top werk, aardige mannen die graag meedenken. Ze begonnen 2 weken later dan gepland, wat voor ons heel erg in de knoei kwam met verhuizen, maar de kwaliteit was prima dus hebben we dat laten gaan.
Overige werkzaamheden waren het opnieuw bedekken van het platte dak en een volledige goot restauratie van het pannendak. Deze werkzaamheden zijn in een dag tijd afgeraffeld, met een slordig en niet volledig afgewerkt dak tot gevolg. Eenmaal een afspraak gemaakt voor herstelwerkzaamheden, (en daarbij opgenomen verlof van werk) komt er niemand opdagen, wordt er niet afgebeld en de telefoon niet opgenomen. Pas 3 dagen later wordt gebeld met een slappe sorry en een nieuwe afspraak. Herstel is redelijk uitgevoerd, al moet ik zeggen dat het er ook niet echt goed van werd. Echter blijkt de gerepareerde goot nog steeds te lekken. Zij beweren dat het pannendak volledig vervangen moet worden om dit te verhelpen. Prijskaartje? €20.000,- extra.
Fast foward naar maart '23, het pannendak door een andere partij laten vervangen. Lekkage niet verholpen; reden? De goot. Uniek Dakwerken gebeld, wordt zowaar de telefoon opgenomen en een afspraak gemaakt om de goot te inspecteren een week later. Ook deze dag moet er door mij verlof worden opgenomen. En low and behold, niemand komt opdagen. Er is niet afgebeld, telefoon is niet opgenomen. Op voicemails en emails wordt niet gereageerd. Verschikkelijke partij om mee te werken. Tot op heden is er geen enkele reactie geweest.
Garantie? Bestaat blijkbaar niet. Op tijd komen? Ach je bent toch elke dag de hele dag beschikbaar? Komen wel langs als het hen uitkomt. Trap er alsjeblieft niet in, en ga met een andere partij in zee.