Slordig dakwerk, reageren niet, komen niet opdagen

In augustus '22 heeft eigenaar William enkele timmermannen aan het werk gezet om bij ons een aanbouw te verhogen. Dit was top werk, aardige mannen die graag meedenken. Ze begonnen 2 weken later dan gepland, wat voor ons heel erg in de knoei kwam met verhuizen, maar de kwaliteit was prima dus hebben we dat laten gaan. Overige werkzaamheden waren het opnieuw bedekken van het platte dak en een volledige goot restauratie van het pannendak. Deze werkzaamheden zijn in een dag tijd afgeraffeld, met een slordig en niet volledig afgewerkt dak tot gevolg. Eenmaal een afspraak gemaakt voor herstelwerkzaamheden, (en daarbij opgenomen verlof van werk) komt er niemand opdagen, wordt er niet afgebeld en de telefoon niet opgenomen. Pas 3 dagen later wordt gebeld met een slappe sorry en een nieuwe afspraak. Herstel is redelijk uitgevoerd, al moet ik zeggen dat het er ook niet echt goed van werd. Echter blijkt de gerepareerde goot nog steeds te lekken. Zij beweren dat het pannendak volledig vervangen moet worden om dit te verhelpen. Prijskaartje? €20.000,- extra. Fast foward naar maart '23, het pannendak door een andere partij laten vervangen. Lekkage niet verholpen; reden? De goot. Uniek Dakwerken gebeld, wordt zowaar de telefoon opgenomen en een afspraak gemaakt om de goot te inspecteren een week later. Ook deze dag moet er door mij verlof worden opgenomen. En low and behold, niemand komt opdagen. Er is niet afgebeld, telefoon is niet opgenomen. Op voicemails en emails wordt niet gereageerd. Verschikkelijke partij om mee te werken. Tot op heden is er geen enkele reactie geweest. Garantie? Bestaat blijkbaar niet. Op tijd komen? Ach je bent toch elke dag de hele dag beschikbaar? Komen wel langs als het hen uitkomt. Trap er alsjeblieft niet in, en ga met een andere partij in zee.

Misbruik van klantvertrouwen, uitvoering werkzaamheden extreem kostbaar.

Bij eerste inspectie van een lekkende Felux raam werd aangegeven dat de nokvorsten eveneens lekkage veroorzaakten. In de offerte werd niet gespecificeerd wat,waar en welke de kosten bij de verschillende werkzaamheden behoorden. Door gebrek aan kennis vd klant is de offerte in goed vertrouwen getekend. Na slordige uitvoering van de opdracht in 2,5 uur tijd en klonten flexim mortel in de tuin op de tegels achterlatend, is de klant verbaasd over de kosten en vraagt inzicht/specificatie vd 1.780 E (excl BTW). Kort antwoord van eigenaar William Klooster ; "wij werken op aanneemsom". Kortom, de klant is dom en daar maakt men gebruik van, wees gewaarschuwd! Vraag regiewerk en specificaties!

Prima werk geleverd

Een professioneel bedrijf. Prima werk geleverd. Communicatie kan wat beter.

Werk wat gedaan is,is goed.

Communicatie kan beter blijkbaar,maar het werk wat gedaan is goed

Problems continued and the company never showed up

After they “fixed” the leakages, it continued to leak and other problems were created, such as water now accumulating on the roof. Called and messaged many times, but received no response.

goede uitvoering werkzaamheden

Het door Uw bedrijf uitgevoerde werk aan mijn dak is naar mijn tevredenheid uitgevoerd. Het betrof reparatie van mijn bitumen dak en de reiniging van de dakgoot welke overliep en direct moest woorden gereinigd.Een en ander werd binnen tijd en budget met garantie uitgevoerd.

Super goed geholpen

Na de laatste heftige storm heeft Uniek Dakwerken meteen de volgende dag een noodoplossing aangebracht aan het dak. Vervolgens hebben ze het dak snel hersteld. Super snel geregeld en duidelijke fijne communicatie over wat en hoe er hersteld zou gaan worden. Super service!

Super service en snel ter plaatse

Fijn en vriendelijk contact gehad om een noodzeil te plaatsen op ons dak. Ze probeerden ons snel te helpen ondanks de drukte en waren goed te bereiken.

Snel en vakkundig uit de stormschade geholpen

Ons dak was eraf gewaaid tijdens de storm en binnen 2 dagen stonden de heren erop om de schade te herstellen.

geweldig!

Als gevolg van stormschade was mijn dak eraf gewaaid samen met die van de buren. De snelheid waarmee ze konden helpen was echt super! Het dak ziet er mooi netjes en afgewerkt uit, ben er erg blij mee!

Prima werk, we zijn erg blij met ons nieuwe dak

Nadat Uniek Dakwerken van de zomer het dak van onze dakkapellen heeft gedaan waren we zo tevreden dat we meteen een offerte hebben aangevraagd voor het vervangen van onze dakpannen (huis uit jaren 30). Door drukte werden de werden de werkzaamheden pas in januari uitgevoerd wat voor ons eigenlijk geen probleem was. De werkzaamheden zijn goed gegaan en we werden dagelijks op de hoogte gehouden over de werkzaamheden. Zo bleken er ook kleine tegenvallertjes waaronder een slechte dakgoot waarvan ze ons gelijk op de hoogte hebben gebracht. In plaats van de dakgoot vervangen hebben ze een coating in de dakgoot geplaatst. Met deze goede oplossing waren we dan ook erg blij. Al met al dus zeer tevreden.

Heel blij mee

Top werk gedaan, heel vriendelijk en helpvol mensen!

Ik was op zoek naar een goed en eerlijk klusbedrijf voor mijn dak om nieuwe dakpannen te laten leggen. Ik heb veel info opgevraagd via Google wat het ongeveer zou gaan kosten en dat bedrag had ik in mijn hoofd bij het daadwerkelijk benaderen van de potentiële klussers....maar al gauw bleek dat meer dan 80% van alle klussers zeker meer dan 30% daarboven zaten met hun offertes. Ik was na dagen zoeken en bellen behoorlijk vermoeid en toen kwam ik toevallig bij dit bedrijf Uniek Dakwerken! Wat een verademing! Ik kreeg te maken met vriendelijke service aan de telefoon en duidelijke info over de tarieven die overeen kwamen met die ik in mijn hoofd had. We hebben vrij snel een afspraak gemaakt en ik kreeg ook vrij snel een nette offerte per mail. Onze afspraak verliep zeer prettig en zonder onduidelijkheden! Wat een communicatie, echt bizar goed! Vandaag op 21 jan 2022 werd het uitgevoerd en de dag daarvoor werden de materialen afgeleverd en vuilcontainer. Prima geregeld dus....Op de dag van de uitvoering waren ze netjes op tijd en we hadden geluk dat het niet ging regenen. Ze waren met zijn vieren en het waren stuk voor stuk allemaal zeer prettige en vriendelijk klussers die hun werk goed, netjes en zonder treuzelen uitvoerde. Ik ben behoorlijk kritisch want deze uitgaven zijn behoorlijk dus je wilt dat alles wel goed verloopt! Maar ALLES verliep gewoon PRIMA!! Wat een zaligheid! Ik kan dan ook 'Uniek Dakwerken' meer dan 200% aanbevelen! Ze hanteren naast uitstekende kwaliteit ook eerlijke prijzen! Dit komt steeds minder vaak voor dus Chapeau voor Uniek Dakwerken! Nogmaals bedankt namens Emil (Almere)

Fijne zorgeloze ervaring

Ik had een lekkage van mijn dak kort nadat mijn hele huis was verbouwd (behalve het dak:-) ) Door een eerdere prettige ervaring met Uniek heb ik hen direct gebeld. Net als de vorige keer werd er snel en kordaat gereageerd. Het personeel van Uniek denkt met je mee, is professioneel en kundig. Topgasten dus en ik raad ze dan ook van harte aan!

Snelle vriendelijke en doelgerichte oplossing, Top!

Goede ervaring. Snelle reacties op vragen en duidelijk in communiceren en oplossen. Onze problemen met de dakgoot zijn snel en zeer netjes opgelost.

Professioneel en snel

Goede communicatie, geen verrassingen. Top bedrijf!

Strak geregeld snel ter plaatsen en kwaliteit geleverd

Mijn pannen dak laten repareren. Na de aanvraag snel reactie gehad en snel een bezichtiging gehad waarna ik de prijs dezelfde dag nog in de mail had ontvangen. Na akkoord ook een definitieve datum kunnen inplannen naar mijn voorkeur. Vervolgens volgens afspraak alles gemaakt en kan ik weer jaren vooruit.

Goede offerte maar teleurstellend

Project betrof het vervangen van 50m2 betonnen dakpannen (augustus '21). Het contact met eigenaar William begon positief en zijn er verschillende opties besproken. Daarna ging het steeds moeizamer en reageerde hij vaak niet of veel later op appjes of inspreken voicemail. De offerte zag er goed uit maar uiteindelijk was het resultaat teleurstellend. Gevelpannen werden niet geleverd en werd afgedaan met lelijke loodvervangerslabs. Tijdens de werkzaamheden werd er op mijn koperen dakgoten gestaan die daardoor doorzakten. Toen ik daar een opmerking over maakte werd dat niet ik dank afgenomen. Pannen onder de dakkapel waren niet afgeslepen en lagen een centimeter of vijf lager dan de rest. Dit was later op mijn verzoek verholpen. Later zag ik hetzelfde ook aan de dakkapel aan de zijkant, dit is niet verholpen. Ook de nok- en hoekvorsten lagen eerst niet recht en is later op mijn verzoek met een extra lat eronder opgelost. Ze zijn echter ook verkeerd om gelegd. Hier is verder niets mee gedaan. Daardoor bestaat er later kans op lekkage bij harde wind uit het noorden. Een van de werknemers vertoonde ronduit onbeschoft gedrag en was duidelijk niet gemotiveerd. Daarentegen waren zijn andere collega's wel vriendelijk en behulpzaam. Met name Dani levert goed werk en stelde zich positief en professioneel op, daarom toch een nipte voldoende. Jammer dat William niet wat meer betrokken was bij de klus, dan was het wellicht positiever verlopen.

Redders met realisme bij lekkage

Na een mislukte klus van de regen in de drup beland, het bleek een creatieve opgave teveel voor het eerste bedrijf dat zich aanbood. Na wat rondvragen en recensies lezen terecht gekomen bij Uniek Dakwerken, waarmee direct korte lijnen en spoedige afspraken te maken waren, zelfs toen het weer begon tegen te werken. Je kan het geluk noemen, maar van hun kant lieten ze de kansen niet liggen en pakten het voortvarend aan, met mooi materiaal en zonder vooroordelen, gewoon wat er uiteindelijk moest gebeuren.

Net verhuisd en wat bleek een lekkage. Contact gehad met Uniekdakwerken en kwamen snel tot een oplossing en afspraak. Vervolgens erg deskundig te werk gegaan, en aan alle verwachtingen en afspraken voldaan. Hele fijne organisatie! En ook nog eens gezellig!

Ik had een lekkage en ben al een paar dagen bezig geweest om een bedrijf te vinden die langs kon komen. Na een paar last minute afzeggingen contact opgenomen met Uniek Dakwerken. Ze waren binnen 15 minuten aanwezig en hebben het probleem per direct verholpen. Geweldig vriendelijke jongeman die zeer kundig was. Ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan.

Goede communicatie, duidelijk advies, professioneel, net werk. Je vraagt je in deze tijden bijna af of het nog kan, maar gelukkig wel! Heel blij met de geleverde service.

Topservice

Vanmorgen gebeld omdat ons dak lekte. Afgesproken dat er rond half 12 iemand hier zou zijn voor een vrijblijvende inspectie en prijsopgave. Om kwart over elf werd ik gebeld dat de eerdere klus iets uitliep waardoor hij er om half 2 zou zijn. Om één uur stond Dani voor de deur. Een kwartier later hoorden we de schade en de eerlijk geprijsde prijsopgave. Ondanks flinke buien tussen door, was het dak om 5 uur gerepareerd en de troep opgeruimd. Dani is een zeer vriendelijke positieve man die mooi werk levert.

Zeer Goed

Zeer goede ervaring gehad met het renoveren van het platte dak. Hadden de eerste dag wat pech met het weer maar twee dagen later is het werk netjes gedaan. Zeer vriendelijke geholpen.

Niet komen opdagen

Na een afspraak gemaakt te hebben zijn ze niet komen opdagen. Geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen, toen wat ingesproken maar ben nooit meer teruggebeld. Nu inmiddels 2 dagen later nog steeds niks gehoord.