Prima werk en communicatie

Ik wilde op korte termijn mijn dak laten isoleren. Dat kon. Mét een heldere prijsopgave vooraf en tien jaar garantie. Ook met de benodigdheden voor de subsidieaanvraag werd ik snel en goed geholpen (omdat er van mijn kant haast bij was binnen een uur!!). En het laagdrempelige persoonlijk contact met 'de baas' heb ik als erg prettig ervaren.

Vriendelijke jongens, snel en netjes werk afgeleverd

Uniek dakwerken had een klus bij de buren. Na een gesprek, was het mogelijk om ook meteen mijn dak te vernieuwen. Fijn dat het zo snel kon. Aardige jongens, snel klaar, uitstekende prijs en het ziet er prima uit!

Werkzaamheden zoals afgesproken uitgevoerd!

Er werd snel gereageerd op de offerte aanvraag. De prijswaarde verhouding was vergeleken met anderen het beste. De afgesproken werkzaamheden zijn goed en vlot afgerond. De mensen van uniek steeds vriendelijk en informatief!

De klus werd uitstekend uitgevoerd terwijl ikzelf niet eens thuis was, geweldig!!

Bedrijf was goed bereikbaar voor vragen en/of opmerkingen. Goede communicatie. Professionele uitvoering van opdracht.

Erg tevreden!

Super klantvriendelijk personeel, werken netjes, snel en houden zich aan hun afspraken. Aanrader dus.

Couldn’t be happier!

They were very professional and always on top of everything. Great price for a great service. We were lucky to find them and we totally recommend them for your projects!

Keurig, netjes en snel

De heren hebben keurig werk geleverd. Ziet er allemaal weer uit als nieuw

Snel gereageerd en opgelost

Wij bemerkten in de vroege ochtend lekkage. Inspectie van het dak van onze dakkapel kon paar uur later al plaatsvinden, lekkage werd een paar dagen later al verholpen. Goede ervaring.

Snelle service, werkzaamheden netjes uitgevoerd

Binnen twee dagen is de reparatie uitgevoerd. Alle troep is keurig afgevoerd. Snel, duidelijk en netjes!

Top ervaring, snel kundig en in overeenstemming

Mijn oude dak was aan het lekken. Ik was toe aan een nieuwe dak.Na contact konden ze de volgende week al aan de slag. Het dak hebben ze binnen 1 dag gerenoveerd. Het betrof een plat dak van ongeveer 40 a 50m². Goed contact gehad met Mike en zeer snelle communicatie. Je bent een topper!

Klantvriendelijk, snel en kundig

Lekkage van ons dak door schoorsteen loodslabben is binnen 2 weken gerepareerd. Communicatie loopt snel en goed. Dankjulliewel!

Echt een aanrader

dakje bij ons vervangen met dakpannen, zeer netjes en vriendelijk. vakwerk geleverd, goede prijs kwaliteit verhouding. kortom echt een aanrader. bedankt william.

Mijn ervaring was positief. De medewerkers hebben veel ervaring, waren flexibel en de dienst was geleverd volgens afspraak.

Snel en doortastend

Mijn bitumendak binnen afzienbare tijd vernieuwd. Bedrijf denkt mee en komt met goede oplossingen bij problemen. De administratieve afhandeling heeft wat extra aandacht nodig.

Snelle en goede service!

Wij hadden binnen lekkage wat bleek te komen van de kitranden van de ramen. Ik heb contact gezocht om te vragen of Uniek Dakwerken iets voor ons kon betekenen en zij zijn de volgende ochtend meteen gekomen. Gelukkig was de lekkage snel verholpen. Snelle, goede communicatie en service! Dank hiervoor.

Vakwerk

Een flexibel bedrijf, komt zijn afspraken na en levert vakwerk.

Hele goeie ervaring

Hele goeie ervaring snel en goed bereikbaar en kwailiteit geleverd

Heel goed

Goed werk afgeleverd. De trap werd netjes afgeplakt.

Op zich prima totdat je hun hulp nodig hebt bij je subsidie aanvraag

De weinige communicatie die we voor de klus (dak isolatie) hadden ging op zich prima. Ook de klus werd vlot uitgevoerd zonder bijzonderheden. Na de klus wilden we subsidie aanvragen en daarvoor hebben we een uitvoerdersformulier nodig die door Uniek Dakwerken ondertekend zou moeten worden. We hadden voor de klus al verteld dat we subsidie wilden aanvragen en kan me niet voorstellen dat wij de enige zijn. We hebben eerst een mailtje gestuurd met het formulier en verzoek tot ondertekenen. Geen reactie. Toen nog maar een herinnering, en nog maar een mail vanaf ander mail adres (misschien werd de eerste als spam gezien). Daarna gebeld en kreeg te horen dat er naar gekeken ging worden. Na een tijdje maar weer bellen maar werd niet opgenomen. Na een stuk of 6x bellen en berichten achterlaten eens met een ander nummer gebeld en opeens werd er weer opgenomen. Zelfde verhaal er zal naar gekeken worden. Week later - helemaal niets. Heb gebeld, gemaild, hun contact formulier ingevuld en zelfs via whatsapp contact gezocht zonder resultaat. Ik snap dat ze niets aan mijn subsidie aanvraag verdienen en daarom misschien gewoon geen zin hebben in een beetje extra werk. Maar voor mij gaat het om bijna 2000 euro subsidie die in gevaar komt. En hoe gaat het als ik in de toekomst (hopelijk niet) een probleem heb - nemen ze dan ook gewoon niet op? Erg onprofessioneel en gebaseerd op de slechte ervaring na de klus beveel ik dit bedrijf niet aan.

Echte experts!

William en zijn team hebben het dak van ons huis in het centrum van Amsterdam met grote zorg en duidelijk vakmanschap gerepareerd. Na verschillende partijen te hebben overwogen viel onze keuze op Uniek Dakwerken door hun expertise en hun duidelijke uitleg van het probleem en voorgestelde oplossing. Echte vakmensen!

Uitstekende service

Lekkage aan het dak, zijn op de dag van afspraak gekomen en netjes uitgelegd wat ze gaan doen en is keurig te werk gegaan we zijn er heel blij mee dat dit weer verholpen is. Bedankt mannen.

Houden zich keurig aan de afspraak

De heren van Uniek Dakwerken komen zoals afgesproken langs om de situatie te inspecteren. Zijn heel eerlijk en open over de mogelijkheden en onmogelijkheden van hetgeen er gebeuren moet. En de kosten zijn ook vrij snel helder. Binnen no-time hadden wij een offerte in de mail en de volgende dag is de klus geklaar binnen de afgesproken termijn en voor het afgesproken bedrag. Ik zal ze zeker bij een volgende klus aangaande ons dak benaderen.

Vakkundig , goed bereikbaar , uiterst vriendelijk en heel betrouwbaar !

Ik had een lekkage in een slaapkamer boven en vermoedde dat dit van het dak kwam . Maar zeker was ik niet van mijn zaak . Met de nodige stress belde ik Uniek Dakwerken . Er werd meteen opgenomen , vertelde mijn probleem en ondanks de drukte kwamen ze meteen de volgende ochtend langs . Een uiterst vriendelijke jongeman met de naam Dani checkte goed en overal waar de lekkage zich kon bevinden , zowel binnen als buiten , en kwam tot de conclusie dat op het dak bij het dakraam openingen waren waar het water kon ontsnappen en naar binnen kon sijpelen . Dit werd zeer vakkundig verholpen en ik wil mijn grote dank overbrengen aan Uniek Dakwerken dat ik dit akelige probleem voor mij achter de rug is . Ik kan iedereen deze uitstekende , vakkundige en betrouwbare zaak aanbevelen !

Snel in contact en ook dezelfde dag nog in actie. Ze komen kijken en geven duidelijk en oprecht advies! We wisten snel waar we aan toe waren met oog op kosten, en zijn ze zeer realistisch in prijs. Binnen korte tijd was bij ons het dak volledig vernieuwd en lekvrij! Heel erg blij mee!!!

Prima Bedrijf

Komen op de gemaakte afspraak en doen hun werk. Het werk ziet er goed uit en naar mijn zin uitgevoerd. Nu alleen afwachten hoeveel jaar het platte dak van het schuurtje dicht blijft.