Zonder afspraak gelijk geholpen

Problemen met de bandensensor. Bleef branden na de banden te hebben opgepompt. Misschien een lekke band. Banden gelijk nagekeken op lekkage en de sensor weer gereset. Loos alarm en de gebruiksaanwijzing beter lezen. Geen rekening. Prima service.

Ze waren vriendelijk

Het is blij me met hun ze waren vriendelijk en doen hun best .

Altijd uitstekende serviceWa

Wanneer er een probleem is met de auto wordt dit altijd naar alle tevredenheid opgelost.

Alles naar behoren

Alles naar behoren

prima service

Ondanks dat ik "binnen kwam vallen" toch direct prima geholpen.

Snelle goede service

Kon direct terecht en ondanks dat het tegenzat met de duur van de reparatie werd daar goed over gecommuniceerd en geen tegenvallende kosten. Goed leenfiets en zelfs was de auto nog gewassen!

Uitstekende service.

Mijn auto liet mij in het weekend mooi in de steek, op zondag middag geen versnelling meer. Maandagmorgen gebeld of de auto op de plaats waar hij stond weg konden halen, geen probleem. Inmiddels rij ik weer als een gelukkige jongen man met mijn Golf. Gelijk een APK er aan gekoppeld was ook geen probleem, dat bedoel ik nu met service.

Klantvriendelijkheid en deskundigheid prima. Service viel deze keer tegen.

Ik had een afspraak gemaakt en alles geregeld en de dag ervoor door familieomstandigheden had ikzelf geen vervangend vervoer. Na telefonisch contact werd mij een leenauto/huurauto aangeboden voor 130 euro per dag.! (een leenfiets is voor de afstand geen optie). Door extra reparatie is het 2 dagen geworden. Ik was enigszins teleurgesteld door deze service.

Altijd heel plezierig geholpen en al het personeel van de receptie tot en met de werkplaats altijd heel vriendelijk. Onderhoudsbeurten altijd naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ook de gratis leenfiets wordt op prijs gesteld.

Top snel geholpem

Fijn geholpen en klantvriendelijke service, de baliemedewerker dacht goed met mij mee.

Goede service, erg klantgericht

Ik ben erg goed geholpen, medewerkers luisteren goed naar klantwensen. Auto was gewassen en daarnaast ook gratis APK. Erg tevreden.

Zeldzame fout itt gebruikelijke excellente service

Overwegend weer prima maar helaas enige slordigheid tav toegezegde levering en plaatsing van accessoire.

Prima service. Was niet veel aan de hand.

• Deskundigheid N.v.t.

uitstekend

uitstekend

Een goede ervaring met Pruijs BV

Kan nog niet onder de auto kijken of het leken is gestopt, maar heb er altijd veel vertrouwen in gehad.

Snel en duidelijk

Geen klant, maar bij een spoed reparatie geholpen alsof ik daar sinds jaar en dag al klant ben. Super, duidelijk van te voren de prijs door gekregen. Een aanrader

alles klopte!

Een ster in de voorruit kon niet worden gerepareerd, omdat Univé dat niet dekte. Zonder mankeren werd een collega-garagehouder ingeschakeld.

Vlotte afhandeling, maar wel duur

Jammer dat bij een auto van slechts 4 jaar oud de remmen (schijven, schoenen) achter al moeten worden vervangen. Een dure grap en dat nadat vorig jaar de accu het ook al begaf. Je denkt: met een nieuwe auto heb ik de komende jaren geen grote uitgaven m.b.t. onderhoud, maar dat blijkt in de praktijk toch anders te zijn.

Prima,

Een grote beurt gevraagd een kleine was alleen nodig. Goed advies.

Snel en effectief

!!!!!!

Perfecte service en vriendelijke medewerkers

Deze week heeft mijn VW Polo een onderhoudsbeurt bij Autoservice Pruijs gehad. Ik werd 's morgens keurig gebeld wat de totale kosten waren en toen ik de auto ophaalde was deze ook nog keurig gewassen en uitgezogen. Dikke pluim voor de medewerkers van Pruijs!

Weer prima!

zie boven

Service gericht

Vriendelijke te woord gestaan aan de telefoon, mensen hier denken met je mee. Monteur was vriendelijke en efficiënt. Snel geholpen!

Niet lullen maar poetsen

Snel aan de beurt, geen gezeur, afspraak is afspraak