Goede service, degelijke vloer

We kregen in het proces goed advies van Top Renovloer en de vloer ligt er keurig bij. Ideaal om toe te passen in oude woningen

gewoon goed

Duidelijke communicatie. Er wordt gedaan wat er wordt gezegd. Een keertje langskomen omdat we toch in de buurt waren en een belletje of we er uitkomen. Helaas werkte de mail box niet altijd mee. Er verdween wat post tussen de spam. Maar verder is Harald een prettig iemand om afspraken mee te maken. Top renoveer bedankt, we hebben weer een prachtige woonkamer. Familie Puik Hilversum

Persoonlijke begeleiding

Fijne persoonlijke begeleiding vanuit Top Renovloer bij het storten van de schuimbeton vloer en afwerking met anhydriet. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat en de communicatie en begeleiding gedurende het proces, bedankt Harald!

Via onze architect kwamen we bij Top Renovloer. De contacten waren uitstekend, vooraf hebben we goed afgesproken wat er door wie gedaan zou worden. De dagen dat ze bij ons werkten waren ze keurig op tijd en alles is vlot verlopen. Ook de aanvraag voor de subsidie is snel en netjes afgehandeld. Dus wij zijn zeer tevreden.

Neem contact op met Top Renovloer en laat je informeren

Na contact opgenomen te hebben en me heb laten informeren was het al snel duidelijk dat we van isolatie beton tot en met de anhydriet vloer door Top Renovloer zouden laten uitvoeren. Top Renovloer heeft ons hierin goed geholpen. Zelfs de service en controle na het leggen/gieten van de vloer is hier vanzelfsprekend. Kortom super tevreden!

complete begeleiding en nazorg

Als particulier was het product en het bedrijf voor mij volkomen nieuw en ik was dan ook best gespannen over het gehele traject. Gelukkig heeft Top Reno vloer ons uitstekend begeleid en een goede uitleg gegeven. Ze dachten goed met ons mee, en hebben ons uitstekend uitgelegd wat wij allemaal zelf moesten doen om alles goed voor te bereiden. Ook op de dag dat de vloer werd gestort waren de uitvoerders perfect op tijd. Ze pakten het professioneel aan en voor we het goed en wel wisten was het al klaar. De dagen erna werd de vloer afgewerkt met de vloerverwarming. De oplevering was netjes en alles werd schoon achtergelaten. En ook nu was de nazorg prima. Alle vragen werden geduldig beantwoord. Renovloer was zich met recht TopRenovloer noemen

Prima bedrijf, snelle reactie, kundige mensen, alles netjes volgens afspraak

TopRenovloer heeft bij ons een nieuwe vloer aangebracht. Eerst schuimbeton, daarna vloerverwarming en anhydriet. De contacten met het bedrijf waren prima, met name in de voorbereiding waarin afgestemd moest worden hoe ik zaken moest voorbereiden of advies over hoe ik dingen het beste kon aanpakken heeft TopRenovloer mij prima en tijdig van informatie voorzien. Ook na het plaatsen bij vragen kon ik gewoon netjes bij ze terecht. Harald en Nabil, puik werk! Bedankt!

Top! Ervaring

Bij ons is de kruipruimte vol schuimbeton gestort met daarop vloerverwarming in anhydriet. Het contact/overleg was super (mocht altijd even bellen voor vragen) Komt alle afspraken na. Vriendelijk en behulpzaam. Het eindresultaat superrr

Wij zijn heel tevreden

We kregen duidelijke informatie en goede uitleg vooraf. De mensen van Top Renovloer zijn goed bereikbaar, ze reageren bijvoorbeeld snel op e-mail. Ook nadat de vloer al was gelegd en betaald, hebben ze ons geholpen met het aanvraagformulier voor subsidie. Tijdens de klus waren ze ook direct bereikbaar via WhatsApp. De vloerverwarming + gietvloer zijn goed en netjes gelegd, wij zijn heel tevreden.

Goede oplossing en service

In goed overleg met Harald zijn we gekomen tot een mooie oplossing met vloerverwarming als vervanging van een bestaande houten en betonnen vloer. Harald en Mie zijn zeer betrokken en reageren snel en positief op vragen. Kortom een goede oplossing en service!

Prima bedrijf

Onze ervaring met Top Reno vloer zijn prima, er word volgens afspraak gewerkt. Is ons goed bevallen.

Uitermate sympathiek en uitstekend communicerend bedrijf!

Van het begin tot het eind was er steeds serieuze begeleiding en controle op de uitvoering. Ik zou ze zó weer vragen! Echt een kleinschalig superbedrijf!

Servicegericht en Top resultaat

Top Renovloer heeft bij mij een schuimbeton ondervloer en anhydriet afwerkvloer aangebracht. Zelf hebben we de kruipruimte geleegd en met plastic bekleed t.b.v. het schuimbeton. Nadat dit was gestort hebben we zelf vloerverwarming aangebracht en is Top Renovloer weer terug gekomen om het geheel af te werken met anhydriet. We zijn bijzonder tevreden met de begeleiding en het contact vooraf. Tijdens het proces werden we ook direct op de hoogte gehouden en afspreken werden gemakkelijk in goed overleg gemaakt. Het eindresultaat mag er ook wezen: we zijn enorm blij met het eindresultaat! Complimenten voor Top Renovloer en in het bijzonder Harald!

Zeer goed!

Vanaf de offerte tot het eind resultaat is uitermate goed verlopen. Duidelijke en prettige communicatie en een mooi eindproduct!

Er wordt goed meegedacht. Alles wordt goed uitgelegd. Echte een fijne begeleiding tijdens het gehele project en als je vragen hebt kan je altijd bellen. Echt een aanrader dit bedrijf!

Fijne samenwerking

Goeie communicatie, snelle reactie en prima werk!

Ontzettend professionele, flexibele en betrouwbare ervaring.

Medio 2019 is bij ons schuimbeton gestort en vloerverwarming aangebracht door Top Renovloer. Omdat we op moment van uitvoering niet in Nl waren was naast een goed uitgevoerde klus communicatie en betrouwbaarheid heel belangrijk. Harald was echt top, geen vraag te gek, foto's via what's app kortom echt een aanrader. En daarnaast is ons huis meer huis geworden, wat een verschil! En wat een feest de vloerverwarming. Hartelijk dank nogmaals.

Erg tevreden over de nieuwe vloer

Ons oude huis had nog een houten vloer op houten balken. In de winter kwam er altijd veel kou en tocht door de vloer. Harald is langs geweest en heeft een mooie offerte af gegeven en ons van advies voorzien. Zelfs 2 extra verwarmings leidingen aanleggen door de anhydriet vloer was geen probleem. Prima begeleiding gehad voor, tijdens en na het aanbrengen van de renovatie vloer. Het enigste waar we spijt van hebben is dat we dit niet eerder hebben gedaan. Straks zitten we in de winter er weer warmpjes bij.

Fantastisch!

Enorm prettig geholpen door Top Renovloer! Harald en Mie staan altijd voor je klaar, leveren snelle service en een fantastisch resultaat. Alles ging ik goed overleg en als er een vraag was werd deze uitgebreid en prettig beantwoord. Zeer zeker een aanrader!! Bedankt Harald en Mie!

Professionele organisatie, zeer klantvriendelijk en service gericht.

Onze kruipruimte is door Top Renovloer voorzien van schuimbeton en deklaag. Top Renovloer hebben wij ervaren als een professionele organisatie met veel ervaring en vakkennis, klantvriendelijk en zeer service gericht. Top Renovloer hebben ons op een goede wijze geadviseerd en tips gegeven tijdens de voorbereidende werkzaamheden en planning van uitvoerende werkzaamheden verliep volledig volgens afspraak. Wij zijn dan ook bijzonder tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Vakkundig aevies

We zijn in het hele proces van voorbereiden zeer goed begeleid. Het resultaat is uitstekend!

Top !

Zonder meer aan te bevelen! Persoonlijke benadering, open, vriendelijk, strak gepland en alles bespreekbaar. En een uitstekend resultaat ! Dank Harald en Mie !

Laagdrempellig, betrokken, vakkundig!!!

Op 3 verdiepingen anhydriet laten aanbrengen... na zelf vloerverwarming te hebben aangelegt... (met de nodige adviezen van Harald!) De voorzorg, de uitvoering, en zelfs de nazorg is "TOP".

Wij zijn zeer tevreden over het verloop van onze vloer(schuimbeton vloerverwarming anhydrietvloer) Netjes uitgelegd hoe en wat ze gingen doen perfecte begleiding van a tot z Voor vragen kon je altijd bellen Zeker een aanrader

Alles naar tevredenheid,

Alles ging precies zoals afgesproken, netjes en zonder tegenvallers ofzo.

Over Top Renovloer

www.toprenovloer.nl