Ben langs gekomen en gelijk geholpen

Top service gehad.. heb even gebeld en mocht gelijk langs komen.

Jaren geleden mijn oude sportvelgen laten opknappen. Knap staaltje werk en goede service.

ZEER SLECHT SERVICE!!

Draaien mijn slot bout krom en geven de schuld aan de vorige monteur die vast heeft gezet. Vervolgens willen zij ook niet helpen en hangen de telefoon midden in het gesprek op. ZEER SLECHT!!

Velgen zien er perfect uit!

Na flinke stoeprand schade langs de velgendokter gegaan. Snel en netjes geholpen en erg behulpzaam. Zeker een aanrader!

Er is maar een Velgendokter!

Mooi bedrijf en eerlijke service!

Niet klant vriendelijk behandeld!!

Na 7 weken en 3x bellen zouden de velgen klaar zijn. Daar aangekomen was niet het gevraagde werk uitgevoerd, en wel ongevraagd werk uitgevoerd. Laten we het op miscommunicatie houden. Werken staan niet omschreven op de werkbon. Om het nog snel op te lossen slordig werk afgeleverd. Moet het nu iemand anders laten oplossen. Bij het afrekenen wel het ongevraagde werk willen aanrekenen, niet mee akkoord gegaan en werd helaas grof verzocht daar weg te gaan.

Prima service.komen afspraak na.toffe eerlijke mensen.kan iedereen aanbevelen.doe zoo voort.

Super mega service beter kan niet

Vandaag ben ik hier langs geweest met een mindset dat me velgen krom waren. Echter bij aankomst hebben ze ontdekt dat mijn velgen kaars recht zijn ze hebben mijn banden na gekeken alles was goed ik hoefde ook niks te betalen. En dit zie ik als goede service iemand die met paniek aankwam(ik dus) hebben ze mij kalm met een gerust hart terug gestuurd zonder een rekening ik zal hier zeker iedereen aanraden om langs tegaan het zijn mensen met een hart gewoon open en eerlijk heren nogmaals bedankt.

Mijn ervaring was heel prettig vakkundig en scherp geprijsd..,

Professioneel en snelle service

Mijn velgen gebracht, na een paar dagen al klaar echt top!! En een geweldige prijs!! Ga zo door 👍🏻 Als ik weer iets moet laten aan mijn velgen zal ik zeker naar hun toe gaan.

Prima in orde!

Prima geholpen.

Vakmensen!

De naafgaten zijn vergroot en de wielboutgaten bleken ook te klein. Dit is secuur en vakkundig gedaan. Mannen, bedankt!

Correcte afspraken.

Alle afspraken correct nagekomen en velgen weer voor 100% in orde gemaakt. Keurig vakwerk, zeer tevreden.

Velg reparatie door professionals!

Zeer kundig en professioneel team, bedankt voor de samenwerking!

Over De Velgendokter

De Velgendokter is er voor al uw problemen met licht metalen velgen. Voor complete renovaties of stuken die eruit zijn, maar ook voor het snel verwijderen van stoeprandschade of deuken bent u welkom. Onze know how van meer dan 25 jaar helpt bij het oplossen van vrijwel alle problemen met lichtmetalen velgen. Of het nu gaat om velgen die vuil zijn, aanslag of oxidatie hebben, scheuren bevatten, stukjes of zelfs hele stukken die eruit geslagen zijn, al deze problemen zijn te verhelpen door de Velgendokter. Uiteraard wordt vooraf aan de reparatie bekeken of een nieuwe velg voor u goedkoper is.