De kinderen hebben het enorm naar hun zin, ze komen iedere keer erg enthousiast weer thuis. Er worden allemaal leuke activiteiten voor de kinderen geregeld ondanks dat veel niet mogelijk is ivm corona.

• Veiligheid

Kinderen blij, wij blij :)

Kinderen komen vrijwel altijd blij thuis van een leuke dag bij de opvang. Dit vinden wij heel belangrijk.

Positief!

Onze ervaring met de opvang is erg prettig. De zorg voor ons zoontje is betrokken en geïnteresseerd. We zien vaak dezelfde gezichten op zijn groep dit vinden we fijn zo leren ze ons zoontje ook wat beter kennen en begrijpen. Kortom tevreden ouders!

Fijne en prettige opvang

zeer tevreden over de opvang.

In 1 woord geweldig

Met veel liefde en aandacht wordt de jonge wereld gerund. Er worden altijd leuke activiteiten georganiseerd. Doordat we bijna 6 jaar geleden verhuist zijn een andere bso geprobeerd maar de kinderen vonden het daar niet leuk ook teveel verschillende leiders/leidsters. Dus in goed overleg terug naar de jonge wereld ze waren zelfs bereid om onze 2 jongens uit roden van school te halen! De jongens gaan elke x met veel plezier dus voor ons geen andere opvang meer.

• Veiligheid

Proffesionele kinderopvang. Snel antwoord bij het mailen van vragen. Veel activiteiten op de bso. En fijne omgang met de kinderen. Alles goed geregeld en ruime openingstijden.

Geruststellend

Onze dochter heeft het enorm naar haar zin bij jullie. En in de iets minder makkelijke tijden met haar is het gesprek met jullie altijd mogelijk en positief.

• Veiligheid

Zeer tevreden en al jaren (klant).

4 kinderen van ons gaan naar de jonge wereld. Leeftijden 8 jaar, 6 jaar en een tweeling van 18 maanden. We zijn erg tevreden over de geleverde diensten. Vriendelijk personeel en de kinderen vinden het zelf ook leuk om heen te gaan.

• Veiligheid

Gezellig, warme opvang voor de kids

Personeel is vriendelijk, lief voor mijn kinderen, ondernemen activiteiten op de groep, laten de kinderen lekker buiten spelen. Overdracht is soms een beetje summier maar de app speelt hier handig op in, zo kan ik bijhouden wat ze doen op een dag

• Veiligheid

Mijn zoon heeft het er enorm naar zijn zin. Ze nemen de tijd- en geven hem aandacht. Ze kijken ook naar zijn ontwikkeling. En als we ergens tegenaan lopen,gaan we met elkaar in gesprek.

• Veiligheid

Fijne opvang op leuke locatie

Onze kinderen gaan met plezier naar het kdv en de bso. Als ouder worden wij ook fijn te woord gestaan. Er worden leuke activiteiten georganiseerd en de communicatie is de afgelopen jaren erg verbeterd tov voorheen. Een aandachtspuntje bij het kdv is wat ons betreft nog de persoonlijke aandacht/controle bij het drinken. Als we thuis komen, dan is het eerste wat hij vraagt: “drinken”. En drinkt dan direct 1 a 2 bekers leeg. Dus die controle mag wat ons betreft nog iets beter, zodat hij niet dorstig bij jullie hoeft rond te lopen.

• Veiligheid

Leuke, vriendelijke en professionele leid(st)ers. Goed programma en zeker in vakantie periodes leuke uitstapjes.

Fijne actieve BSO

Een hele fijne, vertrouwde, actieve BSO. Goed, vakkundig en geïnteresseerd personeel. Onze oudste ging er 12 jaar heen met plezier en onze jongste gaat nog steeds met plezier.

• Veiligheid

BSO waar kind zich veilig voelt en aandacht is voor bewegen

Wij ervaren de BSO als een fijne, veilige plek voor ons kind. Waar aandacht is voor zowel bewegen, als ook rustmomenten.

Erg leuk!

Onze zoon gaat er al 1,5 jaar met erg veel plezier heen. Communicatie via de app is prettig, soms zelfs wat foto's. Leuke medewerkers, erg tevreden!

• Veiligheid

De kinderen hebben het fijn!

Alleen de sporthal.... qua temperatuur en lekkage...

Erg tevreden!

Onze dochter gaat altijd met veel plezier naar het KDV. We vinden de leidsters lief, flexibel en professioneel. We vinden het prettig dat we via de app kunnen bijhouden hoe het is gegaan. Er worden zelfs foto's toegevoegd. Bij brengen en ophalen is er altijd tijd voor een overdracht. Er is aandacht voor gezonde voeding, wat ook erg prettig is.

• Veiligheid

Kinderen leren zichzelf ontwikkelen op alle gebieden.

Mijn 2 kinderen gaan vanaf 5 maanden oud naar het kdv. Fijn team. Ze doen met de peuters leuke en leerzame activiteiten. De peuters worden goed voorbereid op de basisschool. Ook zijn wij erg tevreden over de BSO. Ze doen altijd wel een leuke activiteit. Beide kinderen vinden de opvang een feestje!

Super opvangcentrum.

Mijn beide kindjes hebben het hier ontzettend naar hun zin. BSO en KDV zijn een groot succes.

• Veiligheid

Fijne, gezellige, ondernemende opvang, waar ieder kind telt.

Zeer prettig. Wordt meer dan voldoende aandacht aan de kinderen gegeven. Onze jongens gaan er met veel plezier naartoe. Ook doen jullie veel leuke en leerzame activiteiten met de kinderen.

Vriendelijkheid

• Veiligheid

Er wordt veel met de kinderen ondernomen, zowel indoor als outdoor, er wordt goed meegedacht zoals zwemlessen. Zodat de ouders en kind niet s’avonds nog heen hoeven, geeft een hoop rust.

• Veiligheid

Mijn dochter gaat altijd met plezier heen

Mijn dochter gaat altijd met plezier heen, eerst de crèche en nu de bso. Medewerkers doen hun werk goed. Meestal wel tijd voor een praatje. Ze doen leuke activiteiten met de kinderen.

Wij zijn tevreden!

Onze zoon gaat met veel plezier naar de jonge wereld. De leiding straalt vertrouwen uit. Wij vinden het erg prettig dat we alle activiteiten op de app kunnen volgen. Ook de communicatie over het geven van medicatie gaat prima.

Een ondernemende bso

Er wordt veel gedaan met de kinderen, mijn kinderen komen enthousiast terug van een middag bso. Ik zou wel graag zien dat de leiders/ leidsters wat meer persoonlijke aandacht geven bij binnenkomst aan mijn kinderen. Ze hebben geregeld moeite met afscheid nemen en daar wordt niet echt op geanticipeerd. Het is fijn als ze bij binnenkomst even persoonlijk en enthousiast begroet worden en soepel worden begeleid in het afscheid nemen van ons als ouders. Rekening houdend met drukte uiteraard.