professioneel en met passie zorgt Venturix dat alles tiptop in orde is

Een weekendje bushcraften, activiteiten en gezelligheid. Alles op terrein van venturix. Helemaal top. Ton en zijn team staan altijd bij als je iets nodig hebt en laten je nooit in de kou staan. Of regen.

Boven verwachting ultieme ervaring

In een prachtig setting hebben we 3 dagen ontzettend genoten van onze eigen expeditie Robinson!

Professionals

Voor het eerst zijn wij met 2 klassen van de middelbare school op kamp geweest. Het doel hiervan was om de groep sterker te maken en elkaar beter te leren kennen. Dit had ik ook laten weten aan de organisatie. En wat een super begeleiding hebben wij gehad. Het gaat zo veel verder dan alleen het begeleiden van een activiteit. De begeleiders hadden oog voor de individuele leerling, maar ook de gehele groep. Het overwinnen van angsten en het naar mekaar omkijken kwam telkens terug. De accommodatie waar wij verbleven was qua comfort en hygiëne iets minder, maar de organisatie had alles goed geregeld betreft ontbijt, lunch en diner. Wij komen zeker weer terug, aangezien het veel heeft opgeleverd voor de groep.

Heel erg leuk!

Gezellig weekend gehad in de Ardennen met mijn zoon en andere gezinnen. Goede, vriendelijke en gezellige begeleiding door Venturix. Enige (kleine) minpuntje: de survival-activiteiten waren voor mijn zoon (van 11 jaar) wel een beetje te makkelijk, iets meer uitdaging was leuk geweest.

Super ervaring

Heerlijk overnacht in de steengroeve. Gastvrij ontvangen en lekker gegeten tijdens de BBQ. Prachtige omgeving en zeer vriendelijk personeel.

Leuke ervaring met vriendelijke host

Wij hadden een heel lekker en verzorgde BBQ alvorens aan een dropping te beginnen. Wij hadden een leuke gids die ons een degelijke uitleg gaf over wat ons te wachten stond. Top ervaring! Ook de voorafgaande contacten met Venturix waren steeds vriendelijk en correct! Wij bevelen Venturix heel erg aan!

De speleologie was een geweldige activiteit, enerverend, spannend en met deskundige begeleiding

Met een klein gezelschap liepen we in 20 minuten door het bos naar de ingang van de grot. Vervolgens gingen we met overalls, helm en lampje als mijnwerkers naar binnen. In de grot was het kruipen, schuiven, glijden en klauteren in een bijzondere omgeving. Wij vonden het echt een mooie adrenaline-activiteit.

Leuke MTB tocht!

Enthousiaste ontvangst. Goede uitleg fiets en gps. Meerdere routes waren mogelijk. De MTB zelf schakelden niet super meer (voorste blad) maar dat mocht de pret niet drukken. Meestal redden we de klimmetjes wel..!

Super outdoor ervaring!

Professionele organisatie met enthousiaste, prettige en positieve medewerkers die ons familie weekend ter ere van ons 25 jarig huwelijk zeker tot een succes hebben gemaakt! We werden vrijdagmiddag op locatie vriendelijk ontvangen waar we een leuke attentie in ontvangst mochten nemen (erg attent) voordat we aan ons challenge parcours begonnen. Zaterdag professioneel begeleidt bij het klimmen en abseilen en 's middags een uitdagende Speleologie tour. Zondag de laatste activiteit, een mountainbike tour met instructeur door het mooie landschap van de Ardennen. We hebben het sportieve weekend allen als heel positief ervaren, de sfeer was super relaxed en de activiteiten uitdagend genoeg. Dank daarvoor!

Leuke activiteiten!

Wij verbleven een weekend in de herberg met 3 activiteiten. De communicatie rondom de herberg had iets beter gemogen. Toen we er aankwamen was er niemand en moesten we bellen hoe en wat verder.. de wc's waren wel aan een poetsbeurt toe maar verder een heerlijke locatie! Mooi in een steengroeve met een kampvuurplaats. De activiteiten waren ook erg leuk! Al met al een super weekend gehad. Bedankt!

Geweldig weekend met mijn zoon

Een actief weekend in de Ardennen met je kind is enorm leuk! En alles was goed georganiseerd, we zijn niets te kort gekomen. Thanks.

Een zeer vriendelijke begeleiding met oog op beiligheid

Superleuk

Elk jaar weer superleuke ervaringen met alle kids olv. Ton van Grondelle

Het klim- en abseilparcours is elk jaar weer leuk om te doen. Op dit terrein kan een blind paard geen schade, dus voor pubers en kinderen ideaal. Voor de wachtenden is het wat karig, geen schoon water, nasty dixi's en spartaans zitten op de houten stoelen in de hete zon. Als deze punten verbeteren is het een 9,5 uit de 10. De BBQ maakt dan wel weer veel goed en het toffe parcours met de goede relaxte begeleiding van Ton ook. Kinderen blij, wij blij......

Hele mooie ervaring voor ouder en kind

Het weer zat natuurlijk heel erg mee. We werden goed ontvangen. Kampvuur maakt ook meteen sfeer en zo leren we elkaar kennen. De opbouw van het weekend was ook zeer prettig. Rustig beginnen met 6 kamp en vervolgens de challenges doen. Op zondag klimmen en abseilen was ook prettig. Je kent de namen inmiddels en dat maakt het wel zo prettig, omdat je elkaar ook echt nodig hebt. Veiligheid staat voorop, dat merk ik bij elke activiteit die we deden. Uitleg was goed en kundig. Met vriendelijke groet, Tijmen

TOP WEEKEND

Geweldig weekend met mijn zoon gehad. 6-kamp spellen opdrachten, klimmen, abseilen, onder de sterren geslapen en top begeleiding. Wat beter kan is aangeven dat er voor de bivak ook eigen lekkernij mee genomen kan worden, wij waren zo ongeveer de enige die wat bij ons hadden. Verder echt een super aanrader.

Het was een super geslaagd weekend die de kids nooit meer gaan vergeten

Dag Ton, Het was extreem goed geslaagd. de kids en papa's van Daddycamp hebben genoten. Het programma was top, de voorbereidingen en met name het meedenken van venturix en de flexibiliteit waren klasse. Alles kon en niets moet. Ook ter plekke uitstekende begeleiding van venturix. Het slaapverblijf van voncken was super gelegen, zeker in de groeve met prachtige kampvuur plek. De ruimtes waren prima qua grootte. Wel vonden we dat het niet zo schoon was. Ik heb zelf 30 minuten alle toiletten gepoetst en in de slaapruimtes hingen ontzettend veel spinnenwebben en de boiler slaat de hele tijd uit, dus veel mensen hebben koud gedouched. Als het wat schoner was geweest scoren jullei wat mij betreft een 10. Gr Remy en tot de volgende ronde

wij hebben weer een super weekend mogen beleven bij jullie! goed eten en drinken, fantastisch leuke begeleiding en leuke uitdagingen.

Fantastische ervaring rotsklimmen met mijn zoon in Comblain au Pont

Erg leuke middag rotsklimmen onder begeleiding van Wouter. Goede begeleiding en goede instructies op een prettige manier.

Superleuke ervaring!

De begeleiding van Ton en Kaya bij het klimmen&abseilen, speleologie en het challenge parcours was top!

Uitdagend rustig

Zeer goed verzorgde dag met heerlijke lunch en BBQ. Het parcours vormt een uitdaging voor ieder wat wils. Het enige dat ik miste was 1 of 2 waterpunten voor de hete dag waarop wij daar waren. Wat waterflesjes centraal opgesteld zou mooi zijn voor de dorst.

Superlocatie!

Hele goede organisatie! Leuke activiteiten gedaan op zaterdag. In de ochtend kleiduifschieten en namiddag kanovaren, allemaal geregeld door VenturiX. Daarna hadden ze een heerlijke BBQ voorzien waarbij meer dan genoeg was! In de koelkast stonden wat lekkere streekbiertjes én er was een koelkast voorzien voor eigen drinken/eten. Zondagochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt gekregen! En nogmaals, wat een locatie!!

Goede begeleiding van Ton en anderen van Venturix, passend bij onze werkwijze en onze doelstellingen

Goede begeleiding van Ton en anderen van Venturix die passen bij onze werkwijze en doelstellingen met onze Vierdaagse Vaders en Zonen op Avontuur in de Ardennen. Als het gaat om de verzorging van de accommodatie en de groeve, dan ervaren wij deze als minder. In de gele tipi's lagen oude slaapzakken en een oud matras. Eén tipi is de zijwand van gescheurd, die wij met dugtape hebben geplakt. Ook de trap mist een aantal treden, raakt verder overgroeid en was glad van het blad. Wij hebben zelf aandacht besteed aan de trap veiliger en toegankelijker te maken. De douche in de trekkershut was zeer heet en de trekkershut zelf lijkt in kwaliteit achteruit te gaan. De douches aan de zijkant en in de herberg waren alle dagen koud. Dat hebben wij niet als gastvrij en als goede verzorging ervaren. Fijn dat de boer ons heeft geholpen om met bus en aanhanger uit de gladde weide te komen. Toch kijken hoe we een volgende keer dit nog beter zouden kunnen afspreken of aanpakken. Indien jij, Ton, er ideeën bij hebt dan hoor of lees ik deze graag. Immers, er is al een groot aantal gegadigden om in 2023 met ons te komen voor de Vierdaagse Vaders en Zonen op Avontuur in de Ardennen 2023. De beoordeling met sterren geeft wat mij betreft 4 tot 5 sterren als het gaat om de samenwerking met jullie, maar slechts 2 tot 3 sterren als het gaat om de verzorging van de accommodatie. Hartelijke groet van Peter Houtman

Coole activiteit met gezellige begeleiding

We vonden het heel erg leuk En het was gaaf om echt op rotsen te klimmen Alles werd heel goed uitgelegd en je werd super goed begeleid

Fantastische locatie en prettige, toegankelijke, professionele begeleiding!

Heel gaaf

Met een kleine groep, op een heel gave locatie hebben wij een geweldige actieve ochtend beleeft. Wouter bedankt voor de ochtend en tot snel!

Mechelaarstraat 17

4903RE Oosterhout

Over VenturiX Outdoor

Sinds 1994 organiseren wij outdoor activiteiten voor uw teambuilding of bedrijfsuitje, familie uitje of voor een leuke schoolreis of werkweek. Hiervoor beschikken wij over zo'n 25 ha eigen locaties in de Ardennen, vlak onder Luik. Daarnaast zijn wij tevens actief in Nederland, de overige delen van België en in bijvoorbeeld Slovenie en Noorwegen. U kunt bij ons terecht voor een enkele activiteit, maar ook voor een compleet arrangement, inclusief een mooie vakantiewoning, een hotel of camping. Ook kunnen wij voor u uw catering verzorgen. Alles wordt op maat voor u samengesteld. Door onze achtergrond en jarenlange ervaring in hospitality en events weten wij dat het verschil in de details zit.