On the ball

Superalert! Meedenken, flexibel en zeer concurrerend. Goed contact via app en mail!

Snelle en adequate behandeling van aanvraag

Zakelijk en vriendelijke aanvraag en afwikkeling inzake aanschaf bedrijfsauto Afspraken worden nagekomen

Goede samenwerking

Meerdere offertes vergelijkt en onze keuze lag bij Mileatone. Snelle reacties en goede inzet.makkelijk te komuniceeren .

Vriendelijk, meedenkend, voordelig

Ben vriendelijk en betrokken geholpen door milestone. Dacht mee met met wensen, en gaf ook ruimte voor mijn voorkeuren mbt de lease

Goed en zeer behulpzaam

Goede service.... behulpzaam. Goed contact met medewerker. Ten allen tijden contact.

Duidelijk snelle service goeie comunicatie snelle reacties

voortreffelijk

snelle en juiste afwikkeling

Super geholpen door Mika

Ik gaf door welke auto ik wilde en Mika nam zelf contact op met de dealer. Naderhand werd ik gebeld dat de financiering was goedgekeurd en ik de auto kon ophalen. Beter kon niet.

Bij vragen vrijwel meteen reactie, of in iedergeval binnen een werkdag.

Maychel López Zulueta

Zeer goede aandacht en beschikbaar voor alle vragen die ik heb gehad om uw professionele ervaring te demonstreren. Ik ben helemaal tevreden op een manier die erin slaagt om de onderhandelingen zo snel mogelijk te maken, altijd met de afgesproken tijd. Ik raad het 100% aan ...

Zeer prettig

Klantvriendelijk, korte lijnen en altijd bereikbaar voor elke vraag. En komen na wat men belooft.

Duidelijk diensten en goede info

Contact via Whatsapp en telefonisch, verliep goed. Professioneel, meedenken en inhoudelijk adequaat. Ik ben bijzonder tevreden over Milestone Finacnce!

Professioneel en klantvriendelijk

Mijn contactpersoon Jeremy Drost heeft alles tot in de puntjes geregeld van A tot Z. Zelfs nadat alles geregeld was binnen 1 week, is er nog nazorg en cont. Jeremy bedankt voor het ontzorgen en jouw hulp. Marcel Bos

uitermate attente en vlotte behandeling.

Jeremy is een attente adviseur die buitengewoon snel reageert op vragen of opmerking en heel behulpzaam is wanneer men weinig dan wel geen ervaring heeft met financieringen. Toegezegde afspraken worden prompt nagekomen en gecommuniceert.

Super goed geholpen!

helemaal Top

Super vlotte behandeling vriendelijke mensen alles was duidelijk en tot in de details uitgelegd. Mijn contact persoon Jeremy was super vriendelijk en iemand die meedenkt en je tot op de details alles uitlegt en uitzoekt voor je. Heel erg bedankt ben blij met de service.

Snel en vakkundig

Door omstandigheden moesten wij snel een andere auto hebben. Gegevens ingevoerd op de website en wachten. Supersnelle reactie en goedkeuring. Mercedes dealer Rüttchen Tilburg werkte ook snel mee. Voor een volgend keer zullen wij zeker weer gebruik maken van dit bedrijf.

Heel tevreden

Na het lezen van de reviews dacht ik, kan dit wel zo positief?! Toch doorgezet, en toen kwam ik er achter.. het kan echt!! Jeremy top! Altijd stond hij klaar.. aanrader mensen!

Parklaan 22 5211 JJ

Over PlusAdvies Finance

Milestone Finance is een specialist op het gebied van Financial Lease voor ondernemers. Transparantie, gemak, maatwerk en prijs staan altijd centraal.