Toyota ProAce gekocht bij Toyota van Gent in Ede. Zeer correct verzorgd door dhr. Julian van Ginkel. Dhr. Mika Maas verzorgde de financial lease via Milestone. Aanvraag en afhandeling op zeer correcte en zeer vlotte wijze verlopen.

Een goed lease bedrijf.

Top lease bedrijf.

Goed geholpen

Behulpzaam en reageren snel

Perfect geholpen!

Milestone Finance heeft mij vanaf het eerste contact heel prettig en kundig geadviseerd!

Je word goed en snel geholpen

Mijn ervaring is Je word snel en duidelijk geholpen Ze houden je goed up to date En alles word snel geregeld

In een zin geweldig

Hierbij mijn ervaring met milestone Deze mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam Alles zeer snel en netjes geregeld totaal geen omkijken naar gehad kwa dingen regelen tussen dealer en financiële afdeling enige wat ik heb moeten doen was mijn gegevens insturen Ik raad mensen zeker milestone finance aan Mt vr gr dhr P.Wagenaar

Uitstekend, goede service, snel en duidelijk

Professioneel, snel en heldere communicatie van Mika in een prettige sfeer!

goed geholpen

snel geholpen met lease van bedrijfauto TOP!

Telefonisch contact verloopt goed. De reken module vind ik niet echt klantvriendelijk. Je kunt die alleen gebruiken na keuze van een auto. Je " moet" dan werken uitgaande van de prijs van die auto. Eingen bedragen invullen om eea te berekenen gaat dan niet. Het kan m.i. echt wel eenvoudiger.

Super service

Alles was snel en goed geregeld

Helemaal tevreden!

Snel, professioneel en persoonlijk! geholpen.

Uitstekende service

Wasal heeft mij perfect geholpen. Communicatie verliep heel netjes. Via de app, bellen en mailen. Ook buiten de kantoortijden om. En t belangrijkste is dat het super snel geregeld was. Had de auto in 2 dagen in bezit. THANKS

Snel, duidelijk, kristalhelder

Ik ben zeer goed geholpen door Ky, hij was zeer goed bereikbaar en regelde de zaken binnen 48 uur.!! Tevens is alles vooraf duidelijk uitgelegd en besproken en heeft Ky zijn professionaliteit en kennis laten spreken. Alle volgende auto’s gaan allemaal via Ky / Milestone! Dank voor de goede zorgen Ky en tot de volgende keer!

Grandioos

We zijn grandioos geholpen door Micheal. Alles goed en duidelijk uitgelegd.

Snel,hulpvaardig,meedenkende,efficiënt,responsief op vragen

Goede ervaring

Hele goede service en goede begeleiding.

Mika Maas heeft mij heel goed geholpen en je kon hem altijd appen voor vragen. Goede gast.

snel en duidelijk

zeer snel geregeld duidelijke taal

Heel vriendelijk en snelle service

Heel snel geaccepteerd binnen drie dagen, de medewerker is heel vriendelijk en duidelijk.

Perfecte ondersteuning bij de aanschaf van mijn nieuwe auto.

Een auto kopen doe je niet iedere dag. De ondersteuning die ik heb gekregen bij dit, voor mij, spannende traject was fantastisch.

Goed en snel geregeld

Bij vragen altijd bereikbaar. Ook via app buiten kantoortijden! Verder goed geholpen met alles en snel geregeld.

Zeer goed geholpen door wasal qais. Zeer veel moeite voor ons gedaan en collega michael ook

Helder en snelle afhandeling

In een week tijd was alles snel afgerond. Van aanvraag tot het afhalen van de auto. Dhr. Wasal heeft me goed op weg geholpen, en de vragen wat ik had werd ook netjes beantwoord. Mocht ik iemand Milestone finance aanraden dan zou ik het 100% doen.

Tevreden met de service!

Bij twee partijen een aanvraag ingediend. Wasal heeft mij goed geholpen en duidelijk geïnformeerd. Voorstel van Milestone was het beste.

Goede snelle service

Idem als de titel

Top geholpen!

Ik ben super goed geholpen, had ik vragen kon ik altijd bij hem terecht en kreeg super snel reactie. Hij was duidelijk, sociaal en behulpzaam.

Over Milestone Finance

Milestone Finance is een specialist op het gebied van Financial Lease voor ondernemers. Transparantie, gemak, maatwerk en prijs staan altijd centraal.